Det nye spillet til Platinum Games er Vanquish!

#44
Hum.. Heller Gears of War møter P.N.03 møter Ninja Gaiden. Men det ser særdeles interessant ut! Dette og Bulletstorm kan bli stortitler!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#45
Edge intervjuer Shinji Mikami og får svar på nesten ti spørsmål. Var visst ikke helt dagen. Uansett, jeg ble litt spent av den store poengmåleren i traileren ovenfor, og regna med det ville bli noen fete score attack-mekanikker i Vanquish.
The player score is a very big part of the HUD; is the scoring mechanic important to Vanquish's design?
No, it's just in there so that the game can have online leaderboards, which are very popular.
Litt skuffa, men i det minste er det alltid forfriskende å se hvor ærlige enkelte utviklere er.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#46
Vanlige folk slipper altså å bli mobba over hvor elendige de er til å spille i slutten av hvert brett? Greit for meg. :p
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#47
Nå kan ikke Fetthesten spille det allikevel :(

(bare tuller)

(egentlig ikke)

(joda)

Edit: "Nå kan ikke Fetthesten like det allikevel", mente jeg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#49
"Your score is #3,465,297 on the Weekly Leaderboards."
 
#52
PS3 var lead-platform om jeg ikke husker feil?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#53
#55
Demo er ute på US Marketplace nå, altså bare 360 foreløpig. Lagde meg en amerikansk konto bare for å finne ut at GOLD MEMBERS ONLY. Fuck Microsoft. Er ikke ute på PSN enda heller :(
 
#57
Fant et månedskort med live jeg hadde liggende og lastet ned. Dette lover bra, jeg elsker stilen, alle neonfargene, spesialeffektene og ikke minst gameplayet. Joda, det er Gears of War, men det eneste jeg ikke likte med Gears of War var hvor sinnsykt tregt det var og den grusomme stilen, alt dette er fikset i Vanquish. Gleder meg!
 
#60
Ja, jeg hadde nesten glemt at det var Shinji Mikami som mainstreamiserte QTE... Han fikk til og med ros for det :eek: