Det nye spillet til Platinum Games er Vanquish!

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#62
Yu Suzuki vil ha et ord med deg.



Edit. FFFFFFFFFFFFSHDREID

Edit2: Die Hard Arcade/Dynamite Deka var tidligere ute, men det er det ingen som har spilt uansett.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#63
Faila også QTE-en så jeg gølva bossen med god gammaldags våpenmakt. Sånn ellers er denne demoen lett noe av det beste jeg har prøvd på år og dag hva demoer angår, satser på at fullversjonen klarer å holde koken. Dette er så lett og naturlig å spille at du tar det på instinkt uten å sjekke opplæringsbiten engang. Veldig tradisjonelt, men med noen smarte grep blir dette like friskt som en krisp vårmorgen. FK i kaffen, det feiler aldri.
 
#64
Dragon's Lair var lenge før Shenmue igjen? Resident Evil 4 og God of War var spillene som gjorde at annenhver utvikler følte de måtte inkludere QTEs i en periode, som var det noe uklare poenget mitt ;)
 
#65
Er det bare jeg som syntes slo-mo greia var vanskelig å bruke? Jeg har bare spilt gjennom en gang, men det virket ganske komplisert til tider når man må trykke inn B+LT og whatnot.
 
#66
Var noen tommeltvistere hva kontrollen angår, ja. Slet også med å bruke granater effektivt, men det var mest fordi jeg ikke fikk til å beregne hvor de traff.
 
#67
B+LT er ganske enkel å bruke, var bare jeg som var mongo og fant ut at man kunne bruke det helt i slutten av demoen, da det var sykt hektisk å lære seg det mens man blir bombardert av den svære robotkaren. LB+LT kan være litt tricky til tider, men funker greit vanligvis. Noen ganger bruker jeg slo-mo bare for å se alle partikkeleffektene som spruter overalt. Har store forventninger til dette spillet!
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#68
Ja, denne demoen eide, selv om jeg ikke er fan av instakill-angrep.

Husk at du kan trykke L2 mens du er i cover for å få Sam til å tenne seg en røyk!
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#70
Er det bare jeg som syntes slo-mo greia var vanskelig å bruke? Jeg har bare spilt gjennom en gang, men det virket ganske komplisert til tider når man må trykke inn B+LT og whatnot.
Jeg brukte nå bare LT+A for å triggere witchtime. Syntes det var ganske naturlig siden man holder LT for å sikte på det man vil skyte og A for å manøvrere seg inn i kuletimen. LB for å ACDC'e rundt tok litt tid til å bli vant til, men regner med det er noe man gjør uten å tenke etterhvert.

Men ja, detta var awesome frihetsfølelse. Føler jeg liker det av mange samme grunnene som jeg likte Bayonetta. Alt er så overdrevent, idiotisk og intenst, og man føler seg mannlig og maskulin mens man gjør proffe ting mens man hele tiden føler at man blir flinkere.

Er det noe jeg har å utsette så er det rimelig trøtte karakterer, men men. Det er ikke slikt man tenker på når man er opptatt med å skyte transformere i kuletime mens man manøvrerer seg mellom eye-lazors og roketto-paanchus.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#71
Og da ruller det inn en anmeldelse, IGN gir 8.5 og jeg gleder meg fortsatt mye.
 
#72
Hørt det er sånn ca 4 timer gameplay, best be shitting me. Her sier de at de driter i multiplayer for å fokusere 100% på enspillerdelen, noe jeg er veldig for, og så dette?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#73
Litt skuffa over at det i 2010 er nødvendig å minne folk på at lengde =! kvalitet, spesielt når det kommer til spill som Vanquish som er mekka for å racke dem highscores, så man nødvendigvis må spille bretta om og om igjen for å perfeksjonere. Jaja.
 

Lodin

Der Waaaah
#74
Ifølge twatteren til Jim Sterling driver Platinum å butthurter fordi anmeldere har nevnt dette med fire timer. Er vistnok mye lenger og det er de som ikke spiller spillen orntlig.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#75
IGN, forresten:

7.0 Presentation
Vanquish has an impressive level of polish. The story and character development, however, aren't engaging.
:D Veit det er litt å sparke inn åpne dører men ahahahah seriøst.
 
#76
Er ikke sånn at jeg er helt MÅ HA SPILL SOM VARER 40 TIMER, men det kan være veldig kjedelig. Om replay value er høy, blir det mer greit.
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
#77
Syns korte spill ofte er kos. Wanted f.eks, koste meg stort med det. Selvom få andre likte det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#79
Syns korte spill ofte er kos. Wanted f.eks, koste meg stort med det. Selvom få andre likte det.
Det var vel ikke først og fremst fordi det var kort at Wanted fikk pepper så det holdt? Jeg mener, jeg testa demoen og den var igrunn i lengste laget hvis du spør meg.

Sånn ellers: Hvis fire timer med rævspark er korrekt så gleder jeg meg enda mer sinnssykt til helga. Jeg mener, da går det i teorien an å få klemt inn to gjennomspillinger i løpet av lørdag og søndag, og det hadde vært hella nice.