Doll of Cutie: Bringebær Drops

#82
VG er jo fullt av gamlinger som ikke har peiling på spill da, slutt å anmeld noe ikke skjønner.....dere ga world at war 3'r og dette 4'r! dere FAILER jo

Man kan ikke anmelde et spill som cod black OPS uten å ha prøvd multiplayeren, der 90 % av spilletiden ligger.

OMG! Epic Fail av dere dette her!
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#83
Terningkast 4 er overraskende bra for CoD enspillerdel slik jeg ser det (Jeg orket ikke mer etter tredje oppdrag i MW2). Det er derimot totalt ape å omtale et spill som Call of Duty når flerspillerdelen ikke er tilgjengelig enda. Basert på det så skjønner jeg at de vil ha omtalen trukket tilbake. Når det er sagt så tviler jeg også på at de hadde sagt noe om spillet fikk 5 eller 6, men tror ikke Activision er alene om det. Det er derimot VG sin grådighet som slår meg, som desperate prøver å være tidlig ute med omtale av spillet og gjør dette på bekostning av spillet.

Jeg har problemer med å forstå de hatefulle fordommene mot spillet. Jeg tror ikke spillet blir noe dårligere enn MW2. Tvert i mot så tror jeg dette kommer til å overgå MW2 brutalt på PC, da Treyarch i hvert fall har stor nok hjerne til å forstå at dedicated servers er noe som er noe man må ha på PC.

Jeg har kjøpt spillet og jeg venter meg egentlig en MW2 expansion pack med dedicated servers. Enspillerdelen gidder jeg mest sannsynelig ikke å prøve engang.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#84
De som skriker opp om at CoD "bare" får terningkast fire uten at flerspillerdelen er tatt med i beregningen kjøper det uansett så hva faen er greia.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#85
De som skriker opp om at CoD "bare" får terningkast fire uten at flerspillerdelen er tatt med i beregningen kjøper det uansett så hva faen er greia.
Sant nok. Jeg må innrømme at jeg ikke går til VG for mine spillomtaler heller.

Jeg synes allikevel det er uansvarlig journalistikk fra VG sin side.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#86
Det er VG. Det er liksom sånn de ruller.
 

Lodin

Der Waaaah
#88
Syns han skulle lagt til et adendum i anmeldelsen at Activision er fiseminker og ville ha anmeldelsen fjerna. En ting er å prøve seg på sånt mot ballegamer.no, men du er passe teit om du tror det funker mot landets største avis.
 
#89
Jeg forstår Activision godt, er ikke særlig fair og lite gjennomtenkt å lage en anmeldelse basert kun på singleplayer når Black Ops er et multiplayer spill med singleplayer som en "bonus".
Ihvertfall slik jeg ser det.
 
#90
Ikke for å være en hater, men jeg har problemer med å forstå hva folk ser i multiplayer delen til COD spillene. Jeg har spilt både moderne krigføring 1 og 2, men jeg gav opp etter at utviklerne la opp til WTFBBQ perks som du kunne bruke etter hvor høy K: D ratio man fikk. Det er ikke akkurat min kopp av te.

Derimot, slagmark serien med bæd kompani 2 er kremen i mine øyne og favoritten foreløpig. Vi får nå se hvordan det utarter seg med utvidelsepakken i Vietnam.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#91
Activision har vel litt seg selv å takke hvis de sender ut butikk-kopier før anmelderkopiene og mener avisene skal vente til de får beskjed om å skrive anmeldelse fra HQ i USA.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#92
Jeg forstår Activision godt, er ikke særlig fair og lite gjennomtenkt å lage en anmeldelse basert kun på singleplayer når Black Ops er et multiplayer spill med singleplayer som en "bonus".
Ihvertfall slik jeg ser det.
Igjen: Hva bryr det deg? Du kommer til å kjøpe det uansett. For min del syntes jeg det teiteste med den omtalen var at det ikke sto noe mer om zombie-modusen enn at man kunne spille som de fire folka man kan spille som, siden den modusen er det eneste interessante. Enspillerdel basert på den enkleste FPS-formelen i manns minne og en flerspillerdel som er gammal før den er tilgjengelig, hipp hurra liksom.
 
#93
Ikke for å være en hater, men jeg har problemer med å forstå hva folk ser i multiplayer delen til COD spillene. Jeg har spilt både moderne krigføring 1 og 2, men jeg gav opp etter at utviklerne la opp til WTFBBQ perks som du kunne bruke etter hvor høy K: D ratio man fikk. Det er ikke akkurat min kopp av te.

Derimot, slagmark serien med bæd kompani 2 er kremen i mine øyne og favoritten foreløpig. Vi får nå se hvordan det utarter seg med utvidelsepakken i Vietnam.
Snakker du om Killstreaks som har vært der siden dag 1, For det finnes ikke noen WTFBBQPWN-perks som baserer seg på K: D ratio.

Litt av poenget der er vel å få folk til å frastå fra å campe, samt gi deg en liten pluss om du eier buksa av samtlige du spiller mot.

Enig i at tactical nuke er tull, men får man en såpass god killstreak så fortjener ikke det motsatte laget bedre.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#94
Hvis meninga var å oppmuntre folk til ikke å campe så må det vel sies at de har bomma med noen hundre mil.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#97
å grunnen til a Rune ble bedt om å ta ned annmeldelsen var fordi Activsion har satt 9. november som embargo dato


edit: åh han ga spillet en firer


edit: europesisk presse :argh: bryter en embargo igjen.
 
#98
Embargoer, altså. Det er så grenseløst idiotisk, spesielt når man setter det til releasedatoen. Har man sånna i filmbransjen? Musikkbransjen? Antageligvis, men er de like strenge? Hilsen en som lurer.
 
#99
Hvis meninga var å oppmuntre folk til ikke å campe så må det vel sies at de har bomma med noen hundre mil.
Folk vil jo alltid campe, men om du er ute etter høy killstreak så fungerer det sjeldent godt, med tanke på at folk det er verdt å spille mot sjeldent går i den samme camperfella to ganger på rad.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
"Folk det er verdt å spille mot", ja. Tror enda ikke jeg har vært borti noen sånne i løpet av mine ti timer med Moderne Farfar 2, bare sutreunger som griner over at man spiller feil.