Driv3r

Opprinnelig skrevet av Clixz@22.06.2004, 07.16
Drit i Driv3r og spill GTA:VC til GTA:SA kommer ut. :)
Det er jeg enig med deg i. Jeg har kjøpt nok dårlige spill og gidder ikke å kjøpe Driv3r nå. Sløse bort penga på et spill som egentlig ikke er ferdig i følge anmeldern på gamespot :tommelned: ;)
 

Kilik

Lokal moderator
Var i nærheten av å kjøpe det i dag, men når til og med ellers så snille IGN gir det 5.4 så står jeg over. Dette var mye dårligere enn jeg hadde ventet. Hadde i det minste ventet det var bedre enn True Crime...

Siterer Gamespot: "The graphical issues that are in the retail version of Driver 3 for the Xbox are the sorts of things that may make you wonder how this game even made it through Microsoft's submission and approval process and onto shelves. "

Mulig de får fikset spillet til PC-versjonen kommer ut i september...
 
Jepp, synd at alle de grafikk bugsene skal ødelegge spillet :(
Gameplayet på spillet er jo bra synes jeg, men det finnes mange STYGGE glitcher.
Som fks da jeg kjørte på en tog, så havnet bilen inne i toget, kom ikke ut igjen.
Og når jeg hoppet fra et bru, så landet jeg, da gikk hjula på bilen under asfalten, og da begynte skjermen å riste, så kom det en sånn rar lyd, og xboxen hang seg opp :p
Så noenganger lurer jeg på om de har released en BETA versjon av spillet :blunk:
 
C

Chaz

Gjest
Skuffende karakterer. Selv synes jeg Driv3r har en stor underholdningsverdi for meg selv iallfall, og en kamerat av meg liker det også veldig godt.
Jeg har ikke merket mye til slowdowns, og pop-ups er ikke til plage. Jeg har heller ikke merket mye til glitcher eller bugs. Eneste var når jeg var på togstasjonen og skulle løpe ut, så fallt jeg gjennom bakken.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Veldig skuffende karakterer. Personlig ville jeg gitt spillet 9/10 uten å blunke. Ser anmeldere skriver at det er for lett. Jeg sier nå heller at det kanskje er for kort, men irriterende vanskelig til tider, og da tenker jeg særlig på biljaktene. Og at de klager på bugs? Ja, det er noen, men ikke på langt nær så mange som i GTA-spilla.

Tror det går veldig mye på forventninger. Driver 3 er alt GTA ikke var med noen få unntak. Styringa i GTA er jo helt jævlig i forhold, særlig skytinga, og på PC-utgaven er den jo omtrent den samme.

Synes de er veldig strenge med dette spillet og trekker fram altfor lite av det gode.
 
Jeg har lagt merke til at det hakker i takt med musikken
Da må du jo ikke ha på musikk, kjære Baronen! :ler:

Men bør jeg satse på dette som et sommerspill jeg kan spille i båten? (ganske stor egentlig, har strøm) Noe som kan ta vekk kjedsomheten når jeg er på land med alle små faener som vil være med meg..
 
Opprinnelig skrevet av Clixz+22.06.2004, 14.21-->
Opprinnelig skrevet av Revan@22.06.2004, 13.02
Opprinnelig skrevet av Clixz@22.06.2004, 13.54
<!--QuoteBegin-Revan
@22.06.2004, 12.52
Takk for svar Mikke Mus.  Da satser jeg på Driv3r!  :tommelopp:

Du vil sikkert angre.

Hva faen?! Hvorfor det, hr. Clixz? Og Aquila, hva kan man gjøre i spillet da?
Omtalene sier vel sitt, eller hva? [/b]
Ikke hvis du tenker på at det er folk som skriver omtaler. Hvorfor faen skal vi høre på dem? Gjerne de ike liker slike spill. Men jeg skal undersøke mer om spillet. Hvilket annet spill anbefaler du, Clixz? Som jeg kan spille i sommerferien.
 
Opprinnelig skrevet av Revan+22.06.2004, 13.26-->
Opprinnelig skrevet av Clixz@22.06.2004, 14.21
Opprinnelig skrevet av Revan@22.06.2004, 13.02
Opprinnelig skrevet av Clixz@22.06.2004, 13.54
<!--QuoteBegin-Revan
@22.06.2004, 12.52
Takk for svar Mikke Mus.  Da satser jeg på Driv3r!  :tommelopp:

Du vil sikkert angre.

Hva faen?! Hvorfor det, hr. Clixz? Og Aquila, hva kan man gjøre i spillet da?

Omtalene sier vel sitt, eller hva?
Ikke hvis du tenker på at det er folk som skriver omtaler. Hvorfor faen skal vi høre på dem? Gjerne de ike liker slike spill. Men jeg skal undersøke mer om spillet. Hvilket annet spill anbefaler du, Clixz? Som jeg kan spille i sommerferien. [/b]
Vel, de som anmelder spillene har mer snøring enn de på forumet her. Sier ikke at skribentene på SG skriver dårlige omtaler, men at de som skriver for større virksomheter som f.eks IGN og GameSpot har litt mer peiling.
Hvis jeg skal anbefale noe, vil det bli GTA:VC. (Hvis du ikke allerede har rundet det?)
 
Har kun Xbox. Men selv om George W. Bush eller Bill Gates synes Driv3r er et møkkaspill, har det bare noe med smakssansen vår å gjøre. Men det er klart, hvis Driv3r får bare dårlige omtaler, så styrer jeg unna. Men selve konseptet, kjøre biljakter og skyte med våpen, gå ut av bilen osv. virker ganske kult.
 
Jeg kjøpte det i dag.

Drit i hva IGN og Gamespot sier. Ikke la to 5ere hindre deg fra å kjøpe et jævli rått spill!

Revan: Ikke bry deg om hva Clixz sier, du kommer ikke til å angre.
 
Fikk testa det hos en kamerat tidlig i dag, synd jeg må vente helt til jeg får det fra dvdboxoffice.com. :(
Men det var utrolig rått. Og "de proffe har mer peiling"?. I mine øyne er spill en smakssak, ingenting annet. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om to anmeldere liker noe annet enn meg.
Jeg pleier alltid å teste spill før jeg kjøper dem. Omtaler er kjekt å lese for å vite diverse ting, men jeg bryr meg aldri om karakteren.

Jeg sier bare; Test spillet selv, ikke la noen karakterer hindre deg i å teste et spill som du kan like enormt godt. Liker du det ikke får det så være, du har ikke hvertfall ikke tapt noe.