[Multi] Elder Scrolls V: Skyrim

Lodin

Der Waaaah
Jaffu, et av drageropene er en spell som heter Beast Form. Det gjør en da om til en varulv midlertidig og man kan forlenge det med den ringen. Ikke akkurat lykantropi, men ganske awesome.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Skyrim er vel den typen storspill man holder butikker åpent klokka 12 torsdag natt for å selge?
Husker da Spiderman var det eneste stedet å dra for å få spill bænkers på releasen. Nå skal min lokale Marks and Spencer/bensinstasjon skal selge MW3 00:01 på utgivelsesdatoen (til blodpris).
 
Tre timer video med en eller annen raring som spiller (og bruker de 15 siste minuttene på å forsøke å dirke opp en lås han dirket opp tidligere, men reloadet)

Litt spoilers, men mest gameplay spoilers.

EDIT: Tatt ned
 
En venn av meg fikk denne spillen i posten i dag, tror det var Elkjøp han bestilte det fra om jeg ikke tar feil.

edit: oh lord, feil trååååå!
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Var nettopp på Spaceworld og forhåndskjøpte dette spillet, 499 gyldne pazoozas. Standard lanseringspris altså, bare at jeg får med en Skyrim t-skjorte som skal ligge og vente sammen med Mortal Kombat t-skjorta og banankostymet i "brukes bare ved Spillegal-sammenheng"-skuffen min.
 
Jeg kan forvente å se Skyrim i postkassa i morgen eller på onsdag, men må selvfølgelig vente på at Steam faktisk lar meg spille det på fredag :(
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Ligger hjemme, men jobb til 21. Ugh!
 

Lodin

Der Waaaah
Sånn ellers stussa jeg på hvorfor amerikanere ikke hadde starta å spille dette ennå i går. Hadde ikke fått med meg at dette har world wide launch på en fredag. Det var spesielt. :ehm:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
11.11.11. vet du. Her skal det cashes inn på gratis markedsføring.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Enenenenenen. Til da skulle jeg gjerne spilt Oblivion, men pesen min fikk kreft og daua i går.
 
Begynner å gjøre vondt i kroppen over hvor mye jeg vil ha dette.

En morsom historie mens vi venter. Jeg fikk Morrowind på brent DVD en gang i 2002. Jeg hørte at spillet var kjempesvært og grensesprengende. PCen jeg hadde på den tiden var såpass dårlig at jeg måtte la loading screenen stå på mens jeg var på skolen for å loade dekket på skipet man starter i. Men det var fett når jeg fikk ny pc.

Jeg vil ha skyrim. Og etter hva jeg har skjønt skal det unlockes 00:01 lokal tid alle steder via Steam.
 
betyr det klokka 00:01 fredags "morgen"? Jesus, kommer til å være en laaang dag på jobb den dagen.
 

Lodin

Der Waaaah
Jeh, men hvor blir det av preloaden vår Gabe? Du sa det ville bli preload.

Jeg har forøvrig ikke noen artige historier som så, men mitt første møte med serien var Daggerfall. Allerede da dreiv ubernerdene å klaga over hvor mye de hadde dumma ned formelen siden Arena. :p
 
Heldigvis bestilte jeg i sånn urgammelt disk-format så jeg kan installere det helt uten bekymringer for lav nedlastingshastighet fordi alle i hele verden kommer til å mase på steam samtidig. :smugdog: