Fallout 3 [PC, 360, PS3]

Jeg skal hovedsaklig spille Fallout 3 på ...


  • Totalt antall stemmer
    94

Halky

Veteran bruker ;)
Hva med å bruke nevene? Maks level er 20 forresten.
Hmm, og etter man når lvl 20 så får man heller ikke mere skils point right? Damn da sliter jeg litt med og kunne få ferdig noen quester eller få åpnet noen dører ved hacking eller lockpicking :/

Og The Family er en slaks sekt som holder til i undergrunsstasjonen nær byen Arefu eller hva den nå heter igjen....
 
Greit, jeg gir opp ... hvor faen er The Family?
Meresti metro station. Du vil treffe på en ghoul som mekker noe dop når du går ned dit, og inngangen for å komme videre til dem er gjennom en luke ved radioaktive beholdere på bakrommet deres. Etter det er det bare å følge alle fellene og questmarkøren til du kommer frem.
 

Terje

mostly harmless
Halky skrev:
Hmm, og etter man når lvl 20 så får man heller ikke mere skils point right?
Vel, du får jo gradvis økt noen ved å lese bøker da. Og å finne rette bobblehead figuren kan øke en ferdighet drastisk. Men grovt sett så blir du der du er når du når nivå 20 ja.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det ser veldig, veldig, veldig shoopa ut så jeg tror ikke det er noen fare.
 

Lodin

Der Waaaah
Vel det er bare tidsspørsmål. Har allerede sett betaer av modder som lar en drepe unger, spille som en ghoul og at man får en riktig BONK når man treffer noe med balltreet. :gnoh:
 
Jeg har forsaavidt planer om a bringe tilbake Gauss Gunnern saa snart de gir ut SDK'en. Faar bare haape at ryktene om at de ikke skal gi den ut fordi de vil tjene penger paa DLC er bare bullshit...

Apropos rykter. Har hoert loese ord om at
Harold
er aa finne i spillet.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Harold hvem? Mener og ha vært borti en fyr med det navnet i spillet, men nå har jeg vært borti så mange folk i detta spillet hehe. Fant forresten to nye salgs byer idag også, Big Town og noe Ligttown(husker ikke navnet, men den består bare av unger. Når ungen blir 16 år gammle så må de flytte derfra og de fleste reiser til Big Town :p Men jeg klarte og ødlegge litt i Big Town også, siden jeg skulle hjelpe folkene der med og bygge/reparer en robot for dem. Men fant aldri robboten i junkyarden i byen så det ble ikke noe av. Og når jeg kom tilbake til byen en stund senere så var alle der drept, ikke en eneste levende sjel igjen :/

Forresten bare meg som syntes det kan være litt lite med quester, har nå selv gjort 21 eller 22 av dem, og nesten alle er sidequester. Har jo nesten ikke startet på mainquesten en gang også virker det som jeg allerede er ferdig med alle de sidequestene, jeg kan ihvertfall ikke finne flere :O Syntes også igrunn det kunne ha vært flere quester i de fleste byene som er i spillet, kunne ha vært flere folk i byene som kunne ha gitt ut quester.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Main questen kan fremstå litt puslete hvis man tar den seint i spillet tror jeg, jeg synes i hvert fall det blir litt mer interessant av å måtte kjempe meg fram til stedene på jakt etter daddy-o enn om jeg hadde vært de fleste plassene før og kunne ta fast travel mellom de fleste for å få det kjapt unna.
 
Jeg har forsaavidt planer om a bringe tilbake Gauss Gunnern saa snart de gir ut SDK'en. Faar bare haape at ryktene om at de ikke skal gi den ut fordi de vil tjene penger paa DLC er bare bullshit...

Apropos rykter. Har hoert loese ord om at
Harold
er aa finne i spillet.
Jepp, du møter Harold i Oasis, der hans andre halvdel har tatt over kroppen hans.
 
Ja apropos. Faen ta Rob, eller hva enn den ghoulen som ville inn i Tenpenny Tower het, og det jaevla hykeliet hans! Her har jeg diplomatisert og strevd som faen for aa faa til en ikkevoldelig loesning ogsaa gaar han Pol Pot paa de stakkars sossene. SPESIELLT Daring Dashwood, han eide!
Jaevla drittsekk, lenge siden jeg har blitt skikkelig forbanna paa en fiktiv karakter.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ikke veit jeg hvor langt du har kommet, men noe av det første jeg gjorde i spillet var å bruke VATS til å fjerne hele huet til en fyr med en nimillimeters pistolkule, så jeg kan ikke si jeg er helt enig sånn ut ifra førsteinntrykket mitt.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Er det bare meg som synes det, eller er spillet en smule... tørt og kjedelig?
Leser man hype før man prøver selv og har et hint av elitisme i seg er man dømt til å like det dårligere enn de som sprer gleden. Trist men sant.