Final Fantasy XII

#64
Opprinnelig skrevet av Kyllingmannen@17.04.2004, 13.40
IGN skriver at Vaan og Pannero er kjærester, men at de ofte krangler...
her sitter vi å diskuterer kjærlighet mellom 2 fiktive personer i et tv spill, tror jeg tar meg en tur ut i sola jeg









PS vaan har blit observert på great garlic girls audition
 
#65
Se den nye traileren her på 7:38 min.
Fy søren så jeg gleder meg, dette ser ut til å bli bra :thumbsup:

FFXII trailer :)
 

Kilik

Lokal moderator
#66
Den er gammel. Så den traileren for flere måneder siden...

Får vel forhåpentligvis se mer av spillet på E3...
 
#67
jaja, er ikke så oppdatert som deg jeg da, men kanskje andre folk er på lik linje som meg ;)
 
#68
Så den traileren nettopp. Det ser svært lovende ut. Battlesystemet ser ut til å ha fått noen få endringer, HP/MP og annet vises mens man går rundt til vanlig. Kan hende de har fjernet random battles, slik at hvis man ser et monster, kan man løpe bort til det, og starte kampen uten at man må inn på et battle brett. Virker litt spesielt det også, men. Uannsett, jeg gleder meg, ser ut til at det blir som et FF fra før FFX. :D
 
#69
jeg digget Vegrant Story!!!Og siden de to spillene vil bli ganske lik, så jeg tror FFXII vil bli ett drit fett spill. Har ikke vært så spennt på ett ff spill siden ffVIII... :thumbsup:
 

EagleJin

Bear Necessity
#72
Hvis det blir som FFX er det over og ut med FF for min del :faenjegersåsuuuuur: (dvs kommende titler, hvis nivået skal holdes). At vi får world map igjen er stort. Mangelen på det ødela FF-følelsen i FFX veldig. Lite lovestory er positivt. Var for mye i 8, og på grensa til for mye i 9. I X var hele spillet en love/action/adventrue-story, så FF trenger nå et spill som fokuserer på andre ting.

At kampsystemet blir noe som Vagrant Story ser jeg på som positivt. Jeg spilte VS heller lite, men synes kampsystemet har potensiale, og tror det fort kan bli spennende, morsomt, kult (hva nå enn for et positivt adjektiv du følere for å putte inn) å utforske.

Har ikke vært så spennt på ett ff spill siden ffVIII...
:D
 
#73
Noen som vet om World Map betyr verdenskart i den betydningen vi ønsker det skal være? Vi vet jo ikke hva de egentlig mener med det... World Map kan jo bety så mangt.
 
#74
Opprinnelig skrevet av cOlDsNaKe@03.05.2004, 14.07
Se den nye traileren her på 7:38 min.
Fy søren så jeg gleder meg, dette ser ut til å bli bra :thumbsup:

FFXII trailer :)
Hadde bare 3 min versjonen fra før, uten lyd, så etter å ha sett den videoen steg forhåpningene mine et hakk. :)
 
#75
Personlig synes jeg det er litt for tidlig for folk å ta sorgen på forskudd. Nå kommer ikke spillet før til neste år, og vi har foreløbig kun bilder og trailere, samt pressemeldinger og gå etter. Og ut ifra det jeg har lest om spillet, gleder jeg meg faktisk til det. Worldmap får en comeback, grafikken er ganske tøff, og etter de ryktene jeg leste på tidligere sider, virker det ikke som det er stort å klage på.

Jeg gleder meg også til å se hva overraskelsen blir.
:tommelopp:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#76
Overraskelsen er at halvveis går spillet over til å bli tentacle-rape hentai.
Det har jeg hørt av sjefen for Square Enix, så det er helt sant.
 
C

Crizpy

Gjest
#77
Ja, og jeg hørte at darkwing duck, batman og superman hovedfolka.
Det er fordi de som har laga darkwing duck, batman og superman har kjøpt opp square enix, og vil kødde litt
 
#78
Opprinnelig skrevet av Yetipants@07.05.2004, 15.16
Overraskelsen er at halvveis går spillet over til å bli tentacle-rape hentai.
Det har jeg hørt av sjefen for Square Enix, så det er helt sant.
Det hadde eid. :sikle:
 
#79
Synes personlig ff-begynner å bli for annerledes enn de tidligere utgivelsene. Så jeg har begynnt å spille andre japanske RPGer. Det er mange gode av dem. Og nå venter jeg også ganske spennt på Sqares Dragon Quest VIII, som folka fra FFVII og VIII har ganske mye med å gjøre. Ellers nyter jeg FFVII hver dag.

Jeg gidder klage på square fordi de lager spill med homser i hovedrollen. Og XII kan jo ikke bli verre enn X-2....gleder meg fremdeles til XII.