Gears of War (Xbox 360)

Jeg ble litt småirritert på Microsoft Norge idag, da jeg fikk høre at Spaceworld er den eneste kjeden i Norge som får CE av spillet. Fra dem ihvertfall. Da blir det vanlig utgave på meg, siden jeg får den til kostpris, mens CE vil vel koste meg 699 eller noe.

Microsoft har forresten sagt veldig klart ifra til oss om at spillet ikke må selges før lanseringsdato, så jeg må vente til den 17., selv om vi har fått inn spillet der jeg jobber. Så nært, men allikevel så fjernt. :(
 
SITAT(Agahnim @ 14.11.06, 23.08) 34664
Jeg ble litt småirritert på Microsoft Norge idag, da jeg fikk høre at Spaceworld er den eneste kjeden i Norge som får CE av spillet. Fra dem ihvertfall.
[/b]
EBGames sa de fikk inn LCE-utgaven. Men jeg snakker tross alt om EB, så jeg tror det ikke før jeg får se det.
 
Spiderman eller nå heter vi GAME har LCE av Gears of war på lager så spaceworld er ikke aleine med den dealen der.

Da vet alle det og alle kan være glade og komme og handle.


Klem fra GAME.


:ninja:
 
SITAT(Mongis @ 14.11.06, 22.21) 34668
EBGames sa de fikk inn LCE-utgaven. Men jeg snakker tross alt om EB, så jeg tror det ikke før jeg får se det.
[/b]
EB Games henter lite støff fra norske leverandører. Det tror jeg gjelder Game også.
 
Thats damn right my friend!

Vi får alt fra Swedland!

Men om noen i østfold området vil sikre seg en Limited så har vi noen igjen som ikke er Pre-ordered.

Game\Spiderman Fredrikstad.
 
SITAT(Ultrag @ 12.11.06, 22.20) 34412
Vel, det er ikke spesielt mørkt. Joda, det er mye inneområder, men man har ikke flashlight, og jeg har ikke savnet den heller. Alt det andre tar jeg ikke det nå, da har jeg plutselig en halv omtale klar. Skal prøve å få skriblet ned noe før den 17., du får lese om du er interessert.

Morsomt over Live, da. :)
[/b]
Pssst, har notert meg noen tanker. Les her, hvis dere er interessert: http://gameroobie.no/index.php?type=omtale&id=747.
 
Jeg venter til det kommer til PS3 jeg :D
 
SITAT(Ultrag @ 15.11.06, 00.50) 34700
Pssst, har notert meg noen tanker. Les her, hvis dere er interessert: http://gameroobie.no/index.php?type=omtale&id=747.
[/b]
Pssst! Husker du hva som skjedde sist gang du linka til siden din, fremfor å faktisk skrive noe eget, her på forumet? Et medlem som bare slenger ut lenker er uønsket her.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Se så, da var Collector's Edition sikra; dvs. at depositum er betalt, og avtale inngått om at jeg kan hente det i morra. Om ikke annet blir den vel verdt noen øre med tid og stunder.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
SITAT(Yetipants @ 15.11.06, 17.26) 34766
Se så, da var Collector's Edition sikra; dvs. at depositum er betalt, og avtale inngått om at jeg kan hente det i morra. Om ikke annet blir den vel verdt noen øre med tid og stunder.
[/b]

håper du bestilte på spaceworld


SITAT
Hei,

Nå har jeg en skikkelig dårlig nyhet å komme med.:(
Microsoft har skikkelig satt oss og andre i baret nå.
De coll.edt. som vi i hvert fall hadde blitt lovet til release har nå blitt bekreftet at de ikke kan leveres.
Dette fikk vi beskjed om for 15 min. siden.

De har godtatt å ta i mot bestillinger på GoW coll.edt., men har nå godt ut å sagt at de ikke kan levere de alikevel.

Forklaringen er ar de har lovet at Spaceworld skulle få alle coll.edt. Det skulle ikke vært mulig.

Har ingen annen info en det Microsoft forteller. Vet ikke om andre har fått coll.edt., men det er i alle fall denne forklaringen vi får.

Er selvfølgelig fryktelig lei oss for at dette skjer, og at det går utover dere som våre kunder.
Det gjør det veldig vanskelig for oss å drive på en riktig måte når de "store" bare overser spesialister som oss.
Er forsåvidt første gang det har skjedd oss, men da måtte det selvfølglig være Microsoft.

Vi har blitt lovet som kompensasjon, GoW t-skjorter til dere som har blitt lovet coll.edt.

Samtidig vil vi også gi dere en rabattkode på 100,-, slik at dere kan kjøpe GoW vanlig versjon til en rimelig penge. Rabattkoden er ikke noe Microsoft kompenserer for, men noe vi tar på egen kappe.

Håper dette hjelper.

Gi tilbakemelding på hva dere ønsker.

Med vennlig hilsen

Jørn-Rudi Bjerkan
Daglig Leder
--------------------------------
www.absoluttspill.no


[/b]
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Wow. Ja, jeg bestilte på Spaceworld. Øh, det der var jo regelrett råttent gjort.
 
Har spilt en del timer med multiplayer over Live, og synes ikke det var noe å skryte over. Det hele gikk for tregt etter min smak, og etterhvert ble jeg bare lei av å gå i cover absolutt hele tiden. Skal nok fullføre singleplayer før jeg kvitter meg med spillet, men gidder ikke å gjøre det med det første når det er så mange andre gode spill for tiden.
 
SITAT(Yetipants @ 16.11.06, 12.33) 34881
Wow. Ja, jeg bestilte på Spaceworld. Øh, det der var jo regelrett råttent gjort.
[/b]
Var det ingen som fikk det med seg da jeg sa sånn ca. akkurat det samme igår? :hmm:
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jeg fikk det med meg. :)

Jeg kjøper ikke spill hos Spaceworld, og denne saken gjør meg jo bare mer sikker på at en boikott av dem er det riktige.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Agahnim @ 16.11.06, 13.30) 34893
Var det ingen som fikk det med seg da jeg sa sånn ca. akkurat det samme igår? :hmm:[/b]
Kombinasjonen av at du sa at Spaceworld var de eneste som fikk fikk CE av den norske distributøren, og at andre skrev at de andre forhandlerne fikk sitt fra Sverige, gjorde at jeg fikk inntrykk av at det ikke ville bli noe stress å få tak i CE her på berget. Det var først da jeg så meldingen om at ingen andre fikk utlevert CE, at jeg skjønte hva dealen var.

Uansett plages jeg ikke så veldig mye, har akkurat spilt litt Gears of War og bladret litt i boka som fulgte med CE-utgaven min. :D