Jeg.. jeg har faktisk blitt i tvil.
Hver gang jeg spiller Rainbow Six Vegas multiplayerdemoen, elsker jeg det spillet. Det er utrolig gøy å spille med norske, spille taktisk, ta på lyddemper, flashe et rom, plassere C4, ta cover, rappelere ned steder.. spillet kommer ut i desember har jeg hørt, men i nyeste Elkjøp-blad står det til 499,-, og det står ingenting "Lanseres 2. desember" eller noe. Jeg var sikker på at jeg villle kjøpe Gears, men jeg er i tvil om jeg kommer til å trives like godt som jeg gjør med RSV, noe som er ufattelig teit, for jeg har ikke prøvd Gears en gang. RSV minner meg og tiden jeg spilte RS3 til Xbox, mitt første Xbox Live-spill. Vil Gears minne om Halo? Jeg håper det.. Jeg tror jeg stikker til Ekjøp på fredag eller i morgen, for å se etter Gears of War. Men hvis Rainbow Six Vegas står der, da tror jeg kanskje jeg går for det, eller bare velger det første jeg ser. Begge spillene er dritkule, eller, Vegas vet jeg er fett. Men Gears sier alle er fett, men hva vil jeg selv synes? 399,- på Elkjøp er ikke store sakene, er bare redd for å bli skuffa. Please overbevis meg, si noe lurt, som at jeg kan kjøpe Vegas etter jul eller til jul.
Jeg skal til Gran Canaria i julen, har folk jeg må kjøpe presang til.. teit, jeg vet, foreldrene mine vil at jeg skal det. Fucking bastards!