Gears of War (Xbox 360)

SITAT(impywimpy @ 21.11.06, 15.55) 35909
Les: StarEye kom aldri forbi førstebossen i Ninja Gaiden. ;)
[/b]
Kom meg til den byen etter å ha vært blindpassasjer på et luftskip av et eller annet slag, faktisk. ;) Der ble det bare kjedelig.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Øh, atte hæ? Det er jo der du begynner å slåss mot skikkelige fiender og spillet faktisk kommer ordentlig i gang. :(

SITAT(StarEye @ 21.11.06, 19.47) 35984
Kom meg til den byen etter å ha vært blindpassasjer på et luftskip av et eller annet slag, faktisk. ;) Der ble det bare kjedelig.
[/b]
Jeg kom til underground og der er jeg enda. Stuck som faen men spillet eier.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Leveldesignen i Ninja gaiden er da helt kurrant. Kanskje ikke det mest revolusjonerene vi har sett innenfor level design, men det leverer mer enn godt nok på det området. Jeg anbefaler sterkt å spille gjennom resten av spillet, du har jo såvidt skrapt i overflaten. Spillet har et veldig veldig solid kampsystem, man kan bli farlig god i det spillet og man må faktisk mestre det til en viss grad for å gjennomføre det i motsetning til de fleste andre spill i dag der man kan snuble seg gjennom enhvert hinder.

SITAT(Lurtz @ 21.11.06, 22.00) 36006
Leveldesignen i Ninja gaiden er da helt kurrant. Kanskje ikke det mest revolusjonerene vi har sett innenfor level design, men det leverer mer enn godt nok på det området. Jeg anbefaler sterkt å spille gjennom resten av spillet, du har jo såvidt skrapt i overflaten. Spillet har et veldig veldig solid kampsystem, man kan bli farlig god i det spillet og man må faktisk mestre det til en viss grad for å gjennomføre det i motsetning til de fleste andre spill i dag der man kan snuble seg gjennom enhvert hinder.
[/b]
Sant. Husker jeg og en kompis satt i flere timer når vi skulle skyte ned helikopteret, og når vi endelig klarte det så måtte vi slå en eller annen boss rett etterpå. Uten å skaffe så veldig mye mere liv. Sleit også med en sånn kjerring XD

D

Deleted member 91

Gjest
Sånn ellers gjorde LOLorama og jeg oss ferdig med story-modusen på Insane tidligere idag. For de som syntes Casual (evt. Hardcore) var litt for simpelt kommer det varmt anbefalt. :) Blir en ganske så annerledes opplevelse når én Imulsion-lada wretch er nok til å ta knekken på deg, for å si det slik.

D

Deleted member 1518

Gjest
SITAT(StarEye @ 20.11.06, 22.14) 35781
Leveldesign er ekstremt viktig. Det er derfor jeg synes Ninja Gaiden var drittkjedelig, mens God of War var helt genialt.[/b]
Er jeg den eneste som hadde det gøyere med Ninja Gaiden?

Gikk ned på posten i dag, og der lå spillet. Valgte oppkrav da jeg bestilte det, men da det ankom posthuset sendte de aldri en lapp til meg. Negere.

SITAT(Revan @ 22.11.06, 14.39) 36093
Kom meg aldri forbi første boss, jeg..

Er Insane-mode noe a la Legendary på Halo 2?
[/b]
Bare testet hardcore og jeg syns Legendary var møkk enkelt iforhold.
Men GoW er ikke akkurat som Halo heller. Kan ikke akkurat storme når og hvor man vil

Jeg.. jeg har faktisk blitt i tvil. :$

Hver gang jeg spiller Rainbow Six Vegas multiplayerdemoen, elsker jeg det spillet. Det er utrolig gøy å spille med norske, spille taktisk, ta på lyddemper, flashe et rom, plassere C4, ta cover, rappelere ned steder.. spillet kommer ut i desember har jeg hørt, men i nyeste Elkjøp-blad står det til 499,-, og det står ingenting "Lanseres 2. desember" eller noe. Jeg var sikker på at jeg villle kjøpe Gears, men jeg er i tvil om jeg kommer til å trives like godt som jeg gjør med RSV, noe som er ufattelig teit, for jeg har ikke prøvd Gears en gang. RSV minner meg og tiden jeg spilte RS3 til Xbox, mitt første Xbox Live-spill. Vil Gears minne om Halo? Jeg håper det.. Jeg tror jeg stikker til Ekjøp på fredag eller i morgen, for å se etter Gears of War. Men hvis Rainbow Six Vegas står der, da tror jeg kanskje jeg går for det, eller bare velger det første jeg ser. Begge spillene er dritkule, eller, Vegas vet jeg er fett. Men Gears sier alle er fett, men hva vil jeg selv synes? 399,- på Elkjøp er ikke store sakene, er bare redd for å bli skuffa. Please overbevis meg, si noe lurt, som at jeg kan kjøpe Vegas etter jul eller til jul. :(

Jeg skal til Gran Canaria i julen, har folk jeg må kjøpe presang til.. teit, jeg vet, foreldrene mine vil at jeg skal det. Fucking bastards!

Tja, kan jo nevne at Elkjøps "Gears of War til 399 spenn"-kampanje går ut den 25., hvis jeg ikke tar helt feil. Etter det setter de nok opp prisene.

I

impywimpy

Gjest
SITAT(Demonickon @ 22.11.06, 17.46) 36105
Bare testet hardcore og jeg syns Legendary var møkk enkelt iforhold.
Men GoW er ikke akkurat som Halo heller. Kan ikke akkurat storme når og hvor man vil
[/b]
Du kan storme fram slik som du vil i Halo/2 på Legendary? Har vi spilt samme spill? Nå skal jeg ikke pårope meg å være spesielt god i fps, men hvis du stormer frem i spillene må du kunne noe jeg ikke kan. Beklager, kamerat, men jeg får det du sier nå til å stemme jævlig dårlig. Med mindre du er en kooperativ spawnehore da...