GTA: San Andreas

Opprinnelig skrevet av Kilik@28.10.2004, 10.49
Rykter går nå på at distributøren KE Media bare har fått sendt ut 50.000 eksemplarer til hele Norden. Utfra folketallet betyr det latterlig lave 10.000 eksemplarer til Norge! Nå aner jeg ikke om det holder til alle som har forhåndsbestilt, men jeg vet at bare GamesMix alene har over 900 bestillinger...

Forøvrig har Elkjøp tilbud på spillet til 479 kr., men de får nok inn meget få eksemplarer i morgen da distributøren prioriterer butikker med forhåndsbestillinger.
125898​
Javel? Bare elkjøp lørenskog får 500 spill, tviler på at vi får 20% av alle spillene i norge, så tviler på at 10000 spill stemmer for hele norge. Vi har ingen forhåndsreserverte, så der sprakk den teorien også.

Tviler på at det er noe problem å få tak i så lenge man kommer på fredag.
 
Opprinnelig skrevet av Lodin@28.10.2004, 16.13
Da er det ikke snakk om engang. Nøyaktig klokka 10 kommer jeg til å stå utafor Spidern og vente. Tør ikke ta sjangsen på at noen av dere jævlene får min kopi.
126138​
:tommelopp:
 
Opprinnelig skrevet av rulleguru+28.10.2004, 15.32-->
Javel? Bare elkjøp lørenskog får 500 spill, tviler på at vi får 20% av alle spillene i norge, så tviler på at 10000 spill stemmer for hele norge. Vi har ingen forhåndsreserverte, så der sprakk den teorien også.

Tviler på at det er noe problem å få tak i så lenge man kommer på fredag.
126170​
[/b]
Do your math! 500 av 50 000 er og blir 1%, hvordan du i hule heiteste klarer å få det til 20%? Nå er jeg svært fristet til å gjøre narr av dine mattekunnskaper, men gjør det ikke :ler: :ler:

<!--QuoteBegin-Lodin
@28.10.2004, 15.13
Da er det ikke snakk om engang. Nøyaktig klokka 10 kommer jeg til å stå utafor Spidern og vente. Tør ikke ta sjangsen på at noen av dere jævlene får min kopi.
126138​
sove ute i natt???
 
Nå sa han kanskje 10.000 og ikke 50.000 da!! Nå er jeg svært fristet til å gjøre narr av dine lesekunnskaper, men gjør det ikke!


I dag fikk brodern får WoW, Tyrions fikk GTA og jeg fikk ingenting!! Hardt liv!
 
Opprinnelig skrevet av Montana@28.10.2004, 15.41
Nå sa han kanskje 10.000 og ikke 50.000 da!!  Nå er jeg svært fristet til å gjøre narr av dine lesekunnskaper, men gjør det ikke!


I dag fikk brodern får WoW, Tyrions fikk GTA og jeg fikk ingenting!! Hardt liv!
126178​
Det var faktisk en som prøvde å overbevise meg om at du absolutt måtte ha amerikansk addresse for å spille WoW i dag :p

Jeg skal tenke på deg monty, nå som jeg kjører rundt i cabben min og hører på ICE CUBE - Today was a good day :D

Sound tracket er dritbra, dre, easy e, 2 pac, NWA! Genialt ;)
 

Lodin

Der Waaaah
Grunnen til at flere nettbutikker fikk det så tidlig er at de ofte har utenlandske distributører. Siden disse skal sende ut til flere land blir de prioritert av produsentene. Betyr også at det er adskillig flere kopier av spillet som kommer hit til lands. KE står kun for de 50.000 Dagbladet nevner.
 
:flau:
Min lesekunnskaper er helt på topp, men når du gjør som meg, studere matte i 6 timer i strekk, så begynner alle tall å se like ut.
anyways, 500 av 10 000 er likevel bare 5%
 
Opprinnelig skrevet av smached@28.10.2004, 17.06
anyways, 500 av 10 000 er likevel bare 5%
126195​
OMG u compl3ted teh g4me and g0t po\v/eRuP!!!!1
Ehm, ja. Jeg drar på Polen-tur på søndag og blir borte i åtte dager, så jeg får ikke spilt San Andreas på lange tider. Fett. Kanskje jeg finner et tysk-dubba San Andreas i Tyskland? =D
 
Men uasnett tror jeg ikk levrandørene hadde sendt ut under halvparten av etterspørrselen på release datoen til verdens mest etterlengtede spill..
 
å si at gta:sa kommer til xbox vil gi forhåpniger som det ikke eksisterer noe grunnlag for å ha. Såklart kan man argumentere med at siden de andre gta3-spillene kom til xbox, så vil dette det også. Men utviklerne har aldri sagt noe som helst som kan tolkes i den retnigen. Faktsk sa de i sin årlige rapport at de kun kom til å arbeide med pc-versjonen av spillet kommende år, og ikke noe annet.
 
men jeg trur at GTA:sa er bedere enn Halo 2...

gleder meg til jeg får penger til San Andreas....:D
 
Opprinnelig skrevet av smached@28.10.2004, 16.36
å si at gta:sa kommer til xbox vil gi forhåpniger som det ikke eksisterer noe grunnlag for å ha. Såklart kan man argumentere med at siden de andre gta3-spillene kom til xbox, så vil dette det også. Men utviklerne har aldri sagt noe som helst som kan tolkes i den retnigen. Faktsk sa de i sin årlige rapport at de kun kom til å arbeide med pc-versjonen av spillet kommende år, og ikke noe annet.
126241​
Xbox og PC kan de nok jobbe med parallelt. Xbox ligger ikke langt unna PC i struktur uansett.
 
er straight out of compton med på noen av radio stasjonene
 

Lodin

Der Waaaah
Uhm, såvidt jeg vet har Sony alle rettigheter til konsollversjonen av SA i uoverskuelig framtid (samme som når Vice og 3 kom ut). Kommer sikkert ihvertfall til å ta et år før det skjer noe som helst på Xbox fronten.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jaaada! Etter tips fra Talibanan kunne jeg gå rett inn i en butikk og kjøpe spillet, dagen før utgivelsesdatoen, og uten å tenke på ventelister og stress. Og jeg som var redd jeg måtte vente til neste uke! :)) Måtte betale 599, men fikk det jo som sagt en dag før tiden, og er det et av spillene i denne verden som er verdt de seks hundrelappene, ja, så er det GTA: San Andreas. No worries here, then.

Har spilt et par timer nå og det skuffer ikke foreløpig. Grafikkmotoren er noe utdatert, med det visste jeg jo fra før. Det viktigste er at spillet er mye mer gjennomført enn tidligere, at oppdragene er bedre satt sammen og mer fornuftig i rekkefølge, at du kan gjøre alt mulig og samtidig ha kontroll over det du driver med, og at det viktigst av alt er dugelig morsomt å spille.
 
Begynner virkelig å komme i gang på GTA: San Adreas nå. Har riktig nok hatt spillet i en ukes tid, men nå begynner det å komme seg. Har snart hele kartet, men det virker som om spillet aldri tar slutt, hehe. HELDIGVIS! Etter min mening er dette uten tvil tidenes GTA spill. Elsker å gamble, hehe. Har tjent flere millioner på det, hehe.