GTA: San Andreas

Det er jo et ganske stort spill, men den klarer å kjøre spillet. Nå har ikke jeg spilt spillet på PS2, men jeg tror ikke den har store problemene med å kjøre det.
 

Lodin

Der Waaaah
I og med at spillet hele tida streamer data fra DVDen så tærer det på laseren ja. Tror alikevel ikke dette er noe stort problem for folk flest. Har kjørt gjonnom både 3 og Vice uten nevnbare problemer og trur ikke det vil skje med SA heller.
 
Jeg fatter virkelig ikke hva som skal være vanskelig med den dansingen. Jeg har klart det lett, på alt hittil. Har fått bra på alle danse-datene også. Forresten:

SPOILER ETTER AT SAN FIERRO LÅSES OPP
Utrolig stilig måten de har flettet inn historien med GTA3. Likte virkelig dette med Catalina og hovedpersonen fra GTA3.
Spoiler slutt

Hva syns dere om radioen? Jeg liker veldig godt måten radiovertene ofte kommenterer hva som skjer i oppdragene. Og K-Rose er utrolig passende når man er ute i villmarka.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Jeg liker radioen. Fint og variert, synes jeg. Merkelig nok har jeg hørt mest på Radio Los Santos :/
K-Rose er digg. Kanalverten er faen meg genial :p

Presterte forresten å glemme minnekortet hos fattern i helga, så jeg startet på nytt. Faktisk føler jeg at spillet er bedre denne gangen, siden jeg allerede er vant til det nye.

Danseoppdrageet, Klaymen, er homo. Rett og slett homo. Noe annet som er homo er det at man får firestjerners wanted level med engang man krysser grensen til en uopplåst by. Jeg stjal et fly, fløy litt og glemte meg bort ... vips, noen skøt meg ned fra himmelen.

Wazzup: Du kan i alle fall få med to - tre stykker i bilen din. Gå bort til gjengmedlemmene dine, trykk R1 og så opp på d-paden. Gjenta til det ikke går lenger.
 
FAEN!!!

hver dag sitter jeg her å leser innlegene deres som GTA... og for hver dag som går har jeg mer og mer lyst på det...

faen at jeg er blakk...!!!
 
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@01.11.2004, 19.17
Hehe, da har jeg kommet meg litt videre i spillet også, men jeg er fortsatt i Los Santos da, siden jeg ikke klarer den faen's dansingen til han Og Loc fyren. Hater dansing :p Siden de tastene reagerer så seint. Også sliter jeg en del med og finne andre våpen en pistolen, som de fleste har på seg.
128265​
Vel er det våpen du er ute etter kan jeg hjelpe deg. På stranda der du loker med dansemissionet til OG-Loc (genial fyr forresten :D ) så bare fail missionet med vilje. Når tida er ute og du ikke fiksa det så banker du alle som er på festen. Alle folka som er med på denne festen er seriøse ganstere og absolutt alle har en MP5 (eller noe sånt, bedre enn uziene ihvertfall). Vips så har du en fet gunner med ca 400 skudd. Gjør dette et par ganger så slipper du å slite med for lite våpen ihvertfall :tommelopp:
 
Opprinnelig skrevet av Nabbe@01.11.2004, 22.54
Eh... om du lar være å spise over lengre perioder vil du bli tynnere, og etterhvert miste energi.

Kan noen forklare meg hva jeg gjør galt når jeg prøver å starte gjengkriger? Skal det ikke bare være å dra med seg et par homies og gjøre noen drive-bys i andre gjengers territorier?
128433​
Det er IKKE telefonoppdrag som noen sa til deg.. For å starte en gjengkrig må du ikke ta drivebyes, men gå til fots. Drep en liten gjeng på ca 3-4 stk så popper det opp en beskjed om at krigen har startet. Overlev tre bølger med fiender og så er territoriet ditt. Dette er forresten en utrolig fet måte å skaffe seg masse kalisnikover og automatvåpen på da omtrent alle som kommer etter deg har masse snasne våpen :gevær:
 

Nabbe

Har fin hatt.
Flott. Endelig et skikkelig svar. Takk :kos:
 
Opprinnelig skrevet av Bad Mongo@02.11.2004, 08.05
Sykkele er det ultimate transport middel vist man har full skill på den, kan sykle grisefort og hoppe over det meste av hindringer
128527​
He he, har fullt på den og har 446 sekunders rekord på stoppie time på tråsykkelen :kul: Hold inne L1 når du tar en stoppie i forholdsvis lav fart så blir han stående på forhjulet i evig tid. Jeg tok meg en sigg mens jeg vente. desverre fikk jeg bare lousy 4 buks for stuntet.
 
Opprinnelig skrevet av The sorte ice+02.11.2004, 14.48-->
<!--QuoteBegin-TurboAlex
@02.11.2004, 11.39
men jeg har hørt at PS2'en slitter med å kjøre GTA: San Andreas...

Stemmer det..?
128604​

Spille hakkkkkkker!!! :tommelned:
128698​
[/b]
Vel det har fryst en gang på min spiller (første dagen), men etter det har jeg ikke merka noe til det. Hvis det skjer noe mer skrur jeg opp PS2'en og renser lasern med en q-tip tenker jeg.
 
Opprinnelig skrevet av Klaymen@02.11.2004, 14.33
Jeg fatter virkelig ikke hva som skal være vanskelig med den dansingen. Jeg har klart det lett, på alt hittil. Har fått bra på alle danse-datene også. Forresten:

SPOILER ETTER AT SAN FIERRO LÅSES OPP
Utrolig stilig måten de har flettet inn historien med GTA3. Likte virkelig dette med Catalina og hovedpersonen fra GTA3.
Spoiler slutt

Hva syns dere om radioen? Jeg liker veldig godt måten radiovertene ofte kommenterer hva som skjer i oppdragene. Og K-Rose er utrolig passende når man er ute i villmarka.
128656​
Jeg synes å huske at hun Catalina er hun som skyter Gta 3 duden i begynnelsen av GTA 3 når de raner banken. Gøyalt :svette:
 
En ting jeg merker som er fryktingytende irriterende er når jeg skal åpne garasjen min, ofte så vil den ikke åpne seg og jeg må loke rundt i en lang stund før den endelig skjønner at den skal opp... Og en annen ting som er lurt å gjøre når man har kommet hendholdsvis langt i San Fierro og blitt ferdig med showroom oppdragene, er å exportere bilene på listen, det er masse penger ute å går, jeg fikk hvertfall dobbla pengene mine med 3 biler.. 20- 40 000 pr. bil er realistisk og kjekt.
 
Bedre å gamble, hehe ... Det har jeg tjent over 10 millioner på, men det skal sies at jeg har tapt en del også da. Men alt i alt er 9 343 081 greit å ha. Pinglete å drive med export av biler. Det er jo også utrolig kjedelig!
 
Jeg har tilgode og se en drive by bli utført med jumbojet



:D :p
 
Opprinnelig skrevet av Montana@02.11.2004, 00.38
Du lagrer spillet også better du alle penga på en hest, taper du så loader du opp igjen, vinner du så saver du og better alle pengene en gang til... den måten taper du ikke noe på!
128476​
Eller du kan finne ut hvilken hest som er best og gå inn og ut helt til den hesten kommer. Har selv ikke prøvd, men en venn av meg tjente 9 mill. på det.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Vet dere om det går ann å punge hjula på de andre low-riderne før løpet til Cesar starter? Jeg er en elendig sjafør! :(
 
Y

Yeah

Gjest
Opprinnelig skrevet av Drauden Demon@02.11.2004, 17.07
Vet dere om det går ann å punge hjula på de andre low-riderne før løpet til Cesar starter? Jeg er en elendig sjafør!  :(
128810​

da kommer du til å slite ettevært, masse vanskelige res. bruk bilen til naboen til cesar, den er best synes jeg.