Half Life 2's situasjon

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Joda, joda. Det ER pent. OG! Det funker på min bedritne rigg.
Hurra for Valve! Selv om veggen er grell. :D

Opprinnelig skrevet av riktor_1@21.10.2004, 18.35
Så du tror altså at HL2-anmeldelsen til PCG bare er sprøyt?
121752​
Hvor sa jeg det hen?? Jeg utaler meg på et emipirsk grunnlag, noe du knapt er i nærheten av. Jeg har lest britiske spillmagasiner siden slutten av 80 tallet. Var du i det hele tatt født da?

Et lite tips junior; lær deg å lese mellom linjene, både når det gjelder folks utsagn på forumet og hype rundt storspill. Da slipper du å se ut som en idiot.

Ohoi, som GombaC plutselig visste masse om bakgrunnen til den såkalte "junior". Tjoho.

Opprinnelig skrevet av oerhört@22.10.2004, 00.18
Ohoi, som GombaC plutselig visste masse om bakgrunnen til den såkalte "junior". Tjoho.
122035​
Tjohei.

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av Shadar@22.10.2004, 07.58
Vel, jeg er litt tilbøyelig til å være enig med ham, Oerhört. Staver som en fjortenåring, argumenterer som en fjortenåring, oppfører seg som en fjortenåring? Det lukter bare én ting for min del.

Novastrum: Hurra. Et tomt rom med specular bump på gulvet! VIVA LA REVOLUTIONE! Du stiller deg lagelig til hugg. :D
122133​
Vel, jeg hadde en plan, og dere er teite som ikke forstod den. Dette skal liksom være 1. Desember i "julekalenderen". Man begynner vel ikke med å dele ut julepresanger første uka i advent, eller hva?!
NEI!

Man begynner i det små, og arbeider seg oppover. I allefall i min familie.
Forsåvidt gidder jeg ikke finne screenshots hver dag, så noen andre får gjøre det.

:p

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay, nytt screenshot!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
LOL=!=!= seru ike att jeg liger ØVERST da?!?+

IDDJOTT ASS....!!!1en

Neida. CS:S er artig, men jeg kommer aldri å orke å legge nok tid i det til å "få skills" som det heter. Like greit, de som gjør sånt er nesten uten unntak brødhuer uansett. :D

PS: Jeg har byttet nick, så om du ser en kis ved navn "[1336,9]Ninja McCheese" når du spiller online... ja, da ser du meg. :)

C

Crizpy

Gjest
Neida, 'skillz' er ikke så viktig. Bare du har det morro :tommelopp:

Trur jeg skal 'skaffe' meg cs source, så kan vi pwne sammen.

Novastrum

Feminist-elitist
Ja, nå har det altså kommet frem at EDGE-Magazine var så fornøyde med spillet at de gav det en 10/10. Dette er EKSTREMT bra ifølge EDGE-standarden. Det er kun fem spill som har fått 10/10 tidligere. Half-Life 2 blir nå det sjette.
EDGE er uten tvil min favorittspillpublikasjon og dette kom som et MEGApositivt sjokk. Jeg satt og smilte dumt i et minutt etter jeg leste nyheten:

"First of all we have yet another UK magazine, part of the ever wonderful Future Publishing, EDGE. EDGE has awarded Half-Life 2 with a massive, and unbeatable, 10/10. It doesn't get much better than that."
Kilde: http://www.halflife2.net

Da er det vel ikke noe annet å si enn; Tvilere, gå hen og bli omvendt.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Halo, muligens...?
Uansett, konge. Jeg føler meg tryggere på HL2-kjøpet mitt enn noengang. :tommelopp:

Zelda: OOT fikk sikkert også 10. Og Half-Life. Men kult å høre at EDGE var så fornøyde, de pleier jo å sparke alle spill i ballene.

jaha, Edge ga det 10/10 ja... hmmm. Det skal jeg ta til etteretning og skru opp forventingene deretter ;)

Hmmmm, det ser ut til at HL2 kommer til å bli bannet fra Australia, siden det har fått 18+ PEGI(er det rett?) og M av ESRB.
Kilde:Planet Half-Life

Har forresten lasta ned et program som heter "Karen's Countdown Timer II", som jeg har lagt in HL2 Release dato på, skal vi se.

Time Remaining:
21 days 0 hours 38 mins 59 secs
21 days 0 hours 38 mins 58 secs
21 days 0 hours 38 mins 57 secs
21 days 0 hours 38 mins 56 secs.....

Kilik

Lokal moderator
Og nå skal Valve få japsene hekta på HL2 også. Hvordan? Jo, konvertere HL2 til et arkadespill!

TOKYO--Taito today announced that it has signed an agreement with Valve Software to release Half-Life 2 in arcades. It will run on Taito's new arcade hardware, which is called the TypeX. Given the title's strong name recognition, Taito hopes to release the arcade version worldwide, and it is currently slated for a summer 2005 release.

In addition to a single player Story Mode, the game will include two Online multiplayer modes playable between players located at any arcade throughout Japan. Those itching for Online Half-Life 2 in the arcade will be able to try out competitive play in the game's Battle Mode and cooperative play in the game's Mission Mode.