Opprinnelig skrevet av Mongis+30.06.2005, 16.21-->
@30.06.2005, 16.29
Vi venter i spenning på hva du syns, Mongis.
Spesielt hvordan du oppfatter Relic, den ser veldig stilig ut. Fungerer opplegget med at du må gå rundt hele øya for å ta flagget bra? Og hvor lett er det å hoppe fra stein til stein for å opp i basen tidligere?
237518
Nå har jeg bare prøvd ca. 5 minutter på hver bane helt alene på rommet mitt, for å få et overblikk over hvordan ting ser ut og slikt. Og jeg gleder meg ikke mindre nå, for å si det slik. Ser meget bra ut, og gleder meg virkelig til å teste de online. Ser at du også gleder seg til Relic, det er et av de kartene jeg også har sett mest frem til utifra bilder. Førsteinntrykket av den er at den var litt mindre enn det så ut som på bildene. Men det er kanskje bare meg. Men ser ikke at det vil bli noe problem med mange spillere i det hele tatt. Mange små topper/sandhauger så det skal bli spennende med CTF kamper også. At det er eget snipertårn på ene siden blir kanskje et lite problem, hehe.
Likte også godt Terminal og Backwash. Sistnevnte er den tåkebanen, som du sikkert har sett på bilder. Blir nesten litt klaustrofobisk, siden du ikke ser så altfor langt fremfor deg. Ser for meg at spillere kan dukke opp ut av tåken overalt rundt deg.
Absolutt et must for alle Halo tilhengere!
237538
[/b]