Halo 2 (Xbox)

28. Juni, ver det ikke det, da?
Tror det var det.
:S
 
Ja... 28. Juni.
 
:p

Av en eller annen grunn trodde jeg det var i sist måned, så jeg lurte på om de var.. Jaja, jeg tok feil.

Klarer ikke å vente, må ha Xbox Live.
 
Og hva hindrer deg i å kjøpe?
 
Skal det ikke komme flere enn 4 maps? Var det ikke ca 8 eller no som kommer?
 
Opprinnelig skrevet av Swordy@28.06.2005, 22.39
Skal det ikke komme flere enn 4 maps? Var det ikke ca 8 eller no som kommer?
236858​
Les her.

Hittil har det kommet 4 maps, men 8 juli kommer Multiplayer Map Pack'en som inneholder disse samt 5 nye, i alt 9 baner. Gleder meg enormt, siden jeg spiller mye på Xlink/XBC for tiden. Har heller ikke prøvd de 4 nye som allerede er tilgjengelige.
 
for alle som ikke gidder å vente på at de skal bli gratis eller gidder å kjøpe de så burde dere lese denne info filen :


Title:  Halo_2_Map_Packs_XBOX-READNFO-AWSK
Type:  DLC - Premium
Date:  4-25-2005
Size:  6 x 20 mb
Name:  HALO_2_DLC-AWSK.part*

This installer will install the Map Packs for Halo 2 to your xbox console. 
This is a PROPER installer, no hacked up map files that you cant use on live.
After installed, Halo 2 will have the maps installed.. just as if you were to pay for them

The Auto Update MUST BE INSTALLED before you install any actual DLC. 

Install Instructions:

1.  Either get all the updates by logging into XBOX Live with Halo 2 or run the installer
    on your xbox and select the Update. After it says you have copied the update to the console
    you will need to move it to it's proper DIR to make Halo 2 see it.

        The installer places the update within /E:/TDATA/4d530064/$C/4d53006400UPDATE/*.*
        Move the 4d53006400UPDATE Folder to /E:/TDATA/4d530064/ and rename to $u


2.  After you have insured you have the Auto Update installed. Choose to install Both Of The Map Packs.


3.  Reboot and Enjoy on Live.

Greets:
Thanks Go To Fish for the Premium Content
Thanks To SK For Building The Package
A BIG FUCK YOU Goes out to BUNGIE
 
Opprinnelig skrevet av Mongis@29.06.2005, 14.44
XxErrorxX: Den du snakker om nå, inneholder bare 4 kart. De har vært ute på nett en god stund. Den som kan kjøpes og kommer på Live vil inneholde 9 baner totalt.
Eller tar jeg feil?
237111​
tror du tar feil men jeg laster den nå så da får vi se ;)
 
Noter at noen butikker i Australia, visstnok, har begynt å selge pakken i butikken alt nå. Hvis noen finner en butikk i Norge, ikke nøl med å sende en PM. Eller bare poste det her, selvsagt.
 
Opprinnelig skrevet av XxErrorxX+29.06.2005, 15.02-->
<!--QuoteBegin-Mongis
@29.06.2005, 14.44
XxErrorxX: Den du snakker om nå, inneholder bare 4 kart. De har vært ute på nett en god stund. Den som kan kjøpes og kommer på Live vil inneholde 9 baner totalt.
Eller tar jeg feil?
237111​
tror du tar feil men jeg laster den nå så da får vi se ;)
237118​
[/b]

Er det lovlig da? :ehm...:
 
Ja, pirat kopiering er noe vi respekterer helt og holdent her på Spillegal. :trollmann:
 
D

Deleted member 91

Gjest
Vi venter i spenning på hva du syns, Mongis. :) Spesielt hvordan du oppfatter Relic, den ser veldig stilig ut. Fungerer opplegget med at du må gå rundt hele øya for å ta flagget bra? Og hvor lett er det å hoppe fra stein til stein for å opp i basen tidligere?
 
Opprinnelig skrevet av Nicholas@30.06.2005, 16.29
Vi venter i spenning på hva du syns, Mongis. :) Spesielt hvordan du oppfatter Relic, den ser veldig stilig ut. Fungerer opplegget med at du må gå rundt hele øya for å ta flagget bra? Og hvor lett er det å hoppe fra stein til stein for å opp i basen tidligere?
237518​
Nå har jeg bare prøvd ca. 5 minutter på hver bane helt alene på rommet mitt, for å få et overblikk over hvordan ting ser ut og slikt. Og jeg gleder meg ikke mindre nå, for å si det slik. Ser meget bra ut, og gleder meg virkelig til å teste de online. Ser at du også gleder seg til Relic, det er et av de kartene jeg også har sett mest frem til utifra bilder. Førsteinntrykket av den er at den var litt mindre enn det så ut som på bildene. Men det er kanskje bare meg. Men ser ikke at det vil bli noe problem med mange spillere i det hele tatt. Mange små topper/sandhauger så det skal bli spennende med CTF kamper også. At det er eget snipertårn på ene siden blir kanskje et lite problem, hehe.
Likte også godt Terminal og Backwash. Sistnevnte er den tåkebanen, som du sikkert har sett på bilder. Blir nesten litt klaustrofobisk, siden du ikke ser så altfor langt fremfor deg. Ser for meg at spillere kan dukke opp ut av tåken overalt rundt deg.

Absolutt et must for alle Halo tilhengere!