Halo 3: Gamertag- og nettspillingstråd

D

Deleted member 91

Gjest
Da sier jeg ifra at jeg starter opp dritt nå, så får dere slenger dere på så fort som mulig? Alle andre som kunne tenke seg å bli med er velkommen som bare det, så det er sagt.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Okai. Det ble korte greier siden Yeti måtte legge seg, men festlig alikavæl. Vi kan jo prøve å få igang noe lignende circa samme tid imorgen, så kan flere slenge seg med. Spesielt Scary var jo keen så det bør bli bra. Nå, skjermskuddtid.

Er sånn man tar flagg, det:


Er sånn man ikke tar flagg, det:


Lodin:


Kapre flagrommet i midten av brettet:


Aw yeah:


Ghoster ække dritt:


Og hvordan vi tok det siste flagget i sudden death. Faenmeg sånn det gjøres:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Var kjerringa som måtte legge seg, ikke jeg. Uansett, det siste bildet der var vel det eneste øyeblikket hvor jeg gjorde noe som helst nytte for meg i det hele tatt (egentlig løgn, selv da sto jeg bare og virra rundt), men det føltes kult å ha dem alle i sjekk som om mitt navn var Busta. Whoo-ah osv.

Men ja, jeg er sikkert med seinere, Heylow 3 er sånn som er kjapt og greit å bli med på selv om man ikke akkurat er Kaptein Dreven. Helst ikke Bøg Team neste gang, dog.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Påminnelsepost. Yeti driver'å holdær på'å etær nå, og Scary er på vei hjem fra jobb eller hva faen. Om en halvtime?
 
Hei, er det fest i morgen (i dag, døh) også? Jeg ligger hjemme med harkjernet forkjølelse, og har ikke bedre å ta meg til. På grunn av lite penger og utløpt abonnement, bruker jeg GT-en iGotUrPokeyManz fremover. Make sure to add!
 
Kan noen værsåsnill legge meg til?

Gamertag: mriow

Har mer eller mindre nettopp begynt å spille dette og trenger noen å spille med, både campaign og slayer :3

Anyway, jeg er online cirka 4-5 timer hver dag.
 
Noen her som kanskje er med på et slag Halo i kveld? Jeg har riktignok ikke spilt Halo 3 siden 2007, men tenkte det hadde vært gøy å prøve seg igjen selv om dere sikkert kommer til å eie meg så jævlig. What say you?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Ja, ja, så jævlig ja. Jeg kan være med egentlig nårsomhelst, så bare sett et klokkeslett så er jeg down, charlie brown.
 
Tenker i kveld rundt 23 eller noe? Lastet ned de to gratis map-pakkene, den til 600 funbux er uaktuall. Tok meg en runde med noen randoms nå og jeg ble så jævlig eid. Be gentle D;
 
D

Deleted member 91

Gjest
Hurr. 23 passer brillefint. Du burde vurdere den pakka til sekshundre også, sånn egentlig. Bretta i den er over 9000 ganger kulere enn de i den andre pakka, så femti spenn er egentlig ikke så gæli, spesielt om du skal spille dem en del. På den annen side har Bungie en ny pakke i røret som skal komme sånn ca samtidig som Halo Wars, så kanskje det kommer en pricedrop (beste fall gjør de den gratis). Jajajaja.
 
jeg gidder ikke kjøpe den map packen. hvis plutselig finner ut at halo 3 skal bli min nye hobby så kanskje jeg kjøper den, men i første omgang får det holde med de gratisgreiene og de som fulgte med.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay, skal prøve å snike meg med jeg også.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Da nærmer det seg tiden, gutter og jenter. Jeg mekker lobby i sånn fem-på-elleve-tida.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Okai, det var jævlig fett og alle som ikke ble med kan bare angre så sinnsykt altså herregud. Shoutout til sheriffen som til tross for at han satte tidspunktet selv fortsatt var sein, og når han endelig dukka opp hadde han bare tid til én runde. Din nigger.

Siden jeg er Freddy Fremtidsløs sitter jeg oppe midt på natta og tar bilder som dere kan kose dere med. Litt diverse:



Rocket Race vøtt. Meg og Lodin på rødt, Shadar og Fetthesten på blått. Jadda.



De tok poenget, sefføggeli'. :argh:



"Dette er sånt som skjer på film" - Shadar. Ja, poeng til oss. =D



Lodin, sheriffen og Fetthesten knuller niggere.



Lodin og Fettbest skyter føtter. Cameo av Shadar i bakgrunnen!



Yeti er ei stjerne!



Aw hell yea.
 
Halo-planene mine ble forpurret, jeg var seint ute og etter et par runder skulle gutta plutselig se Gran Torino (som eide) og den ville ikke jeg gå glipp av. Ellers var det gøy på tross av at jeg er en massiv noob.