Heavy Rain: The Mozarella Killer [PS3]

Hvis dere skal få det i posten er dere heldige hvis dere får det på release, vanligvis er de veldig sen på å levere forhåndsbestilte spill. (En til to uker utifra det jeg har hørt)

Skal dere plukke opp i butikken er det bare å hente det på dagen.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg forhåndsbestilte den Collectors Edition saken, men har en promoutgave så bryr meg ikke helt om når den kommer, men var billig og ser bra ut!
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Bestilte fra Elkjøp for 349,- og det ble sendt imorges, mao. har jeg det imorgen. På den andre siden kom Mass Effect 2 fem dager etter release da jeg forhåndsbestilte det.
 
Ordrebekreftelsen min på elkjop.no var bortevekk, så jeg ringte de nå for å sjekke at alt var i orden. I følge dama jeg snakka med skal spillet være her på releasedagen, så da skal jeg ikke klage.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Kost meg en del med en promoutgave av det.. synes voiceactingen er forferdelig, og kontrollene er til dels ekstremt klønete.. Men, i bunn og grunn spiller de tingene ingen verdens rolle for min del.. elsker stemningen, og det er faktisk det eneste spillet som virkelig har satt noen følelser i sving (ja, jeg er en skikkelig emo-kid).. Ikke ferdig ennå, pga altfor mye å gjøre med andre ting, men jeg prøver å klemt inn en halvtime her og der så fort jeg kan..

Kan være enig i at det blir mer en film enn et spill, men jeg ble også ganske overraska over hvor mange spillelementer som er fletta inn, så det ikke blir å legge fra seg kontrollen og trykke litt hipp som happ..

Det at alt har konsekvenser i spillet er ganske så oppskrytt, men visse sekvenser (der karakterer kan dø) gir jo såklart en ny vri til historien. Kan ikke ta livet av en karakter hvor som helst, noe jeg egentlig synes er ganske logisk når man lager et spill som det..

Litt spent på hva andre synes om detta også
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Dette må da være den verste måten å spille dette spillet på?
Ja, uten tvil.. Men jeg klarer rett og slett ikke å la være å spille det, skulle ønske jeg hadde mer tid..

Demoen er absolutt ikke representativt for fullversjonen, selvom mekanikken o.l. er jo den samme.. Spillet ble helt anderledes når man ble kjent med karakterene
 
Godt mulig, men la meg i det minste klage på at det er beyond retarded å legge ut en demo som foregår midt i ingenting uten introduksjon. Story skal jo være det store her, du kommer jo ikke inn i noe som helst.

Etter traileren på slutten av demoen var ferdig satt jeg med en følelse av at det var skuff, storyen virket ikke lengre så spennende som da jeg leste om den for en stund tilbake.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Jeg ser den veldig godt, uten tvil.. Føler at de gjorde en dum ting ved å legge den på den måten som de gjorde.. Mer for å sjekke spillmekanikken enn noe annet.. så den klagen om demoen støtter jeg fullt ut
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Personlig mener jeg spillet ikke er så ille å spille episodevis. Det veldig stykket opp i kapitler, og for en sitter ved siden av i sofaen kan det være en tv-serieaktig opplevelse.
Jeg spilte det riktignok i en og en halv sitting, men sånn jeg ruller (og ikke spesielt langt).
 
Jeg ser på min PSN at enkelte har fått dette spillet allerede. Jeg vil bare minne om at spoilerknappen er til for å brukes når den tid kommer.
 
Hei.

Det har oppstått en forsinkelse som gjør at PS3 Heavy Rain blir sendt fra vårt lokale lager i morgen 24.02.
Beklager forsinkelsen.

Mvh

Elkjøp Distribusjon
:byodood:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Om jeg får Heavy Rain akkurat på lansering eller ikke tar jeg faktisk ikke så tungt. Jeg er midt i no flyttings uansett og har plenty andre spill å dille med i mellomtiden.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jepp, vinterferie er vinterferie lizm. I morra skal jeg på butikken uansett, så da passer det ikke å få Heavy Rain. ^^
 
wops.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
... greasers, spics, wetbacks, kikes, niggers. Har jeg glemt noen nå?