[PC] Hva IBM og andre PC-kompatible har å by på fremover

Blir å opte for that beta. Blir spennende å se om dette blir free2play, slik som HS og HotS.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ikke spennende i det hele tatt, det er garantert f2p siden det rimelig åpenbart er TF2-crowden som skal vinnes over denne gang.

Sant nok, spørsmålet er jo da hva de vil vi skal bruke penger på og om nye heroes blir pushet ut gjevnlig.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Ja, er det jeg også lurer på. De skal angivelig ha sagt at de kommer til å ha en mer LoL-tilnærming angående heltene hvor det blir kontinuerlig lagt til nye helter og skins (huder). Dette er jeg keen på da mangfoldet av helter er en av hovedattraksjonene i mobaer for meg.

Worder that. Jeg er en av sauene som uten å blunke bruker 10 euro på et skin som er dritfett til en hero jeg nesten aldri spiller. Og ikke minst bruker like mye på hver hero uten å ha prøvd dem først. Tørr ikke tenke på hvor mye penger jeg har lagt igjen i LoL.

Lodin

Der Waaaah
Mordheim kan bli snasne greier. Ser ut som Dark Souls, men det er Warhammer og turn based strategi. En av rasene man kan spille som er Skaven, rottemenner og det gjør såklart spillet hundre ganger bedre.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Lodin

Der Waaaah
Hadde kjøpt det, men iPADen min takler det garantert ikke. "HD-grafikken" var ikke særlig fin og orginalen kjører fortsatt fint på alt av Windows såvidt jeg vet. Om ikke annet får det multiplayer via Steam.

Noe jeg kanskje derimot kjøper er Flight Simulator X som og skal dukke opp på Steam snart. Er Train Simulator-folka som har lisensert det fra MS så da spørs det hvor mye DLC de lesser på.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Do you even HD lift, bro? Men ja, ser fram til alle omtalene som sier at det er det samma gamle spillet og tida har løpt fra det og sånn men de har brukt over 30.000 timer på å tegne græffiksa på nytt så da blir det 10/10.

Ikke egentlig, da. Jeg synes bare det er fett at de gir det ut på nytt. Går med planer om å skjøpe meg tæbblett så da blir det iallfall detta og Hearthstone.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Altså. Det er jo ingen hemmelighet hva jeg synes om heroes III. Bare det at de bruker såpass mange timer på å pusse det opp litt og at de bryr seg (om pengene) er godt nok for meg.
Mener å huske at jeg leste noe om at det neste Might and Magic Heroes (er det ikke det de heter de nye spilla?) var mer oldschool. Låste vinkler, alle helter fikk skills fra samme skilltreet. townview er mer som de gamle spilla.
Husker fortsatt min introduksjon til Heroes of might and magic 2. Også spilte jeg det litt sammen med storebror også plutselig trykket han på byen. Og da åpnet det seg et sånt fantastisk bilde som beveget seg og man kunne bygge nye bygg som gav deg nye tropper eller magi og veittafaen.
Litt samme følelsen som i de gamle civ-spilla da man plutselig fikk muligheten til å pynte på tronerommet sitt eller var det slottet? Husker ikke jeg. Det eide ihvertfall. Det har ikke noenting å si for selve spillet, men det gav den følelsen av at det ikke bare foregikk på et kart. At ting man gjorde betydde noe for de mindre tingene.
Det er noe jeg har savnet veldig i de nye heroes-spilla. Og det at aien suger.
Misforstå meg rett, det nyeste heroes-spillet var relativt vanskelig i kamp mot aien, men det var jo mest fordi de hadde så latterlig mange flere tropper.

Nei. Håper de får tilbake black dragons, Titans og alle de andre klassiske monsterne som gjorde heroes så fett, selv om det skal sies at Heroes 6 faktisk hadde masse kule monstere og tropper. :)

Én runde?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Himmelen revna og englekoret strålte ned før i dag, da det ble klart at man nå kan røske ut Games for Windows Live fra Dark Souls og heller gønne det over på Steam. Gleden her i huset ble kortvarig, siden man må logge på GFWL for å få overført saves og Achievements, og siden jeg - i likhet med andre oppegående individer - har oppgradert til Windows 8, et operativsystem som klokelig nekter å kjøre GFWL. Da valget sto mellom å tvinge inn GFWL på PC-en og å starte Dark Souls på nytt, valgte jeg så klart det minste av to onder. Lurer på å kjøre en hardcore dex-build nå istedenfor mongo-str/dex-hybriden jeg spilte med sist, den gjorde meg igrunn få tjenester.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Elite: Dangerous launcha i dag så da har jeg brukt kvelden på å grinde litt heeelt i starten av Dark Souls nok en jævla gang. Tror det er umulig å gå lei av akkurat det spillet.

Men! Nå skal vi ikke snakke om nåtiden, men om framtiden. Nærmere bestemt øh det Metal Gear Solid-spillet som kom ut tidligere i år host. For! MGS: Ground Zeroes kommer ENDELIG til PC på torsdag (sier ryktene)! ENDELIG blir det MGS i ånkli oppløsning og med mest græffiks. Jeg har testa det såvidt på 360, fant ut at jeg ville vente med å spille det til det kom i skikkelig utgave, og nå er jaggu snart tida inne. Det blir stas.

Lodin

Der Waaaah
Fikk akkurat mail fra folka som fortsatt prøver å mekke oppfølger til Outcast. Mens det er noe de fortsatt håper å få til har de i mellomtiden vistnok pussa opp orginalen både her og der og det høres faen så gloriøst ut.
Outcast 1.1 has been recompiled from the original source code. It still using the original voxel technology but it comes with following enhancements: the voxel rendering is now multithreaded for higher performance, the software meshes benefit of bilinear filtering, part of the HUD have been redesigned, skies have been painted in high-resolution, it natively supports Xbox pad, it includes a user friendly Controller configurator, it works properly on various resolutions, up to 1080p, it works in fullscreen or windowed, it features a new launcher, and a significant number of bugs fixed.
Desverre er det fortsatt en stund til dette slippes. Fortsatt en del timer igjen til GOG og Steam oppdaterer. :yoshi:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ikke lov å ikke eie Outcast. Gleder meg vilt til å teste gampepad-støtta.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Slang innom gog.com akkurat nå og, vel, dette.