Final Fantasy VII (PS)
-------------------------
Ord kan ikke rettferdiggjore dette spillet. Det maa oppleves!
Zelda - A Link to the Past (SNES)
--------------------------------------
En kamerat hadde dette naar vi var mindre, og vi spilte det konstant ! Et helt utrolig spill med mange, mange gode minner!
Super Probotector/Contra III (SNES)
-------------------------------------------
Bedre shoot`em up finnes ikke for meg ! Dette er bare det raaeste av meningslos action som finnes! For noen aar siden brukte jeg aa gaa gjennom dette spillet minst en gang hver dag!
Suikoden/Suikoden II (PS)
-------------------------------
Kanskje ikke like bra som mange FF spill, men disse perlene har definitivt sine moment hos meg.
Vandal Hearts (PS)
----------------------
Digger dette Strategy-RPG spillet. Kanskje litt for lineart og begrensett til tider, men difinitivt en perle for meg.
Metal Gear Solid (PS)
Superb historie og fin-fint gameplay. Og Psycho Mantis er bare den beste bossen i noe spill noen sinne !
Resident Evil (PS)
---------------------
Endog etter min mening Gamecube remaken er bedre enn orginalen, saa er det likevel orginalen som er orginalen... ja *kremt*. Mange svette og nervevrake momenter med dette kose spillet!
Silent Hill (PS)
-----------------
En milepael innen horror sjangeren. Ja, du har puzzles og alt det der, men stemmningen i dette spillet er langt, langt over det i Resident Evil serien.
Nyere spill som har naermet seg denne er vel Project Zero serien... *gross*
Duke Nukem 3D (PC)
Ahhh.. mange gode stunder med dette spillet. Lagde level ogsaa. For det meste multiplayer level, men jeg lagde faktisk ogsaa et par missions og slikt. Ken Silverman, du er en liten god-klump!
Doom/Doom II (PC)
------------------------
Trenger vel ikke si saa masse om dette spillet.
Command & Conquer - Red Alert (PC)
--------------------------------------------
DET . BESTE . MULTIPLAYER . STRATEGI SPILLET . EVER!
sikkert flere, men dette holder for oyeblikket.