King Of Iron Fist Tournament 5

oma

Village Drunk
#61
vel det er flere som melder seg denne gangen da, en (muligens to) newbees fra bergen vil og vise skillz (har fått med meg at det slik vi skriver det her...), må si han er mulig bedre enn meg (argh!) jeg vet hvordan han spiller og dermed vinner jeg oftest, men rent teknisk så er han bedre

(ps han har 257 i survival på tekken 4, han har greid det helt uten koder osv )
 

EagleJin

Bear Necessity
#62
Jeg hadde 314 survivals på TTT, men er ikke spesielt god for det. Handler bare om å finne et system mot cpu, noe det er nok av i Tekken-serien. Sier ikke stort om skillnivå.
 

oma

Village Drunk
#63
jaja, men TTT er vel litt lettere på survival? siden du kan bytte osv... ikke vet jeg, jeg har bare spilt 4 (og TTT litt) og en i klassen min sier at ultrahard blir vanskeligere jo lenger ut i serien du kommer (dette er jo bare "tulle" kilder, ikke harde fakta)

+ er ikke du god da?
 
#65
Spille mot en cpu er noe helt annerledes enn survival...

Eagle har en fordel at han hver dag kan få utfordring i hvilket som helst fighting spill hehe...

Han fikk da smake knyttnevene til gammern i turneringen av meg :p
 

EagleJin

Bear Necessity
#66
Survival starer på grad Easy og øker til Normal etter 15-20 kamper (husker ikke), og øker stadig etter hvor langt du kommer. I T4 var cpu så grei at den alltid reste seg opp og spiste en ublokkerbar teknikk etter en finfin set-up, så der fikk jeg ca 150 en gang. igjen, det sier ingen verdens ting om skillnivå.

NukleuZ: ooff, ja.. Wang'en din er en harding mot Kuma :(
 

oma

Village Drunk
#67
den è kjip, bli slått av en jente :p i tekken av alle ting (vitser har slått feil før men denne tror jeg slår litt mer an)

vet det er annerleis mot pc enn vs men er du god mot pc så har du jo litt å by på?
 

EagleJin

Bear Necessity
#68
Du liker å uttale deg uten å ha fakta, hva? :p

Selvfølgelig kan du bruke noe av det du gjør mot cpu, men det kjipe med å spille mye mot cpu er at du danner vaner som ofte ikke fungerer mot en menneskelig spiller, og da blir du harst straffet om du spiller mot en rutinert gamer.
 

oma

Village Drunk
#69
vet det er det jeg tar kompisen min på....huff jaja håper jeg har en uvant spillestil slik at dere får prob på neste treff...

vel jeg liker å utale meg uten fakta ja, lærere sier det ofte til meg "oma! litt mye synsing her men ellers bra... 3/4(karakter)" - jeg har vel ikke fått sånn skivebom enda vel?
 
#70
Jeg ler .. jeg ler ... å herregud jeg ler.

Ikke noe vits å være ydmyk. Her skal fyres løs og ikke spares på kruttet.

mens jeg av en eller annen grunn klarte meg veldig godt mot Duke og Red Hawk ..
Hvor enn idiotisk dette her høres ut som så lot jeg deg rett og slett vinne. Hvorfor i helvete tenker du? Fordi nye Tekken folk får veldig mye juling og risikoen er stor at man slutter, om du vinner så kan det hende at du fortsetter. Hey, jeg lot til og med Paul slå meg. og noen andre randoms som har potensiale til å bli gode på norgesbasis. :D Når det gjelder juggles så tror jeg faktisk det ikke er så altfor farlig med akkurat Paul. To deatfist og det er natta.
Det er dritimponerende at du klarer å game Tekken 5 med tanke på hvor mye du har gamet Shadar, så bare fortsett så tar du meg nok snart med 100% :

Duke: Jeg fikse ikke helt wave dashing enda Jeg mekker det ikke enda heller hehe...

Fortsett å øv, er ikke noe stress. Synes det er såååå enkelt. : P

JINsama kommer nok brekke trynet deres samma faen hvem han måtte velge og regner glatt med det kommer til å være sånn i lange tider framover, hvis ikke passende tilbud kommer opp som sannsynligvis kommer til å være eneste sjangsen deres.. Med å tømme lommeboka..
Helt fullstendig feil.

så ikke så vanskelig ut...dere må ha vært trøtte...den finalen var jo ikke mye å skyte av... feng gjorde noen kardinalfeil som førte til mye juggeling liv tapt...
For å få dette her avklart en gang for alle Jeg gamer ikke Tekken, jeg har heller ikke planer om å satse på T5, siden det er som Gutti sa; det samme shittet som T4. Uten vegger da skal jeg vurdere det. Kulere enn T4? Ja? bedre? Tja ...
Namco skiftet bare veggsystemet, men de glemte IGJEN å tilpasse gameplayet i de forpulte veggene. Det siste halvannetåret så har jeg faktisk kun gamet Tekken når jeg besøker Oslo. Gamet mest med JINsama, Wallace, Netrom og Raider. Og disse gutta bor tre timer unna meg. Jeg kan FINT ta JINSAMA, men han kan AKKURAT det samme med meg. Vi er rett og slett jevngode. Han vant der. Jeg vinner en annen gang. Er ikke noe stress for meg. Han er god, men makan til hylling har jeg ikke sett siden nazistenes dager. Han ble buet ut på gameparty, men på fora så er det fingrer i rompa.. Det sier litt hvor mye jeg har gamet Tekken forresten; ikke en dritt.. T5 og Feng Wei begynte jeg på gameparty, for guds skyld .. jeg kunne bare halvparten av det han hadde å by på. Bare at du sier det holder for meg til å si at du er en sugen Tekken gamer selv på norsk basis. Hey, jeg har til og med lånt bort ps2en min siden November. Nå som MGS3 er ute så er det på tide å hente den.

jeg er faktisk helt enig , noob finale , mange av de gode som ikke var der, meg ømer atilla , thats where the challenge is
Hør her deiligst.no; Tenk før du skriver, er virkelig ikke så vanskelig? T5 hadde vært ute i noen dager og jeg som sagt gamer ikke Tekken lengre. Ok, jeg er den eneste i Norge som har slått Jin_ i en seriøs Tekken Tag utfordringen *blablabla* og var blant toppen i Tekken før. Men spar meg for den arrogante holdingen din. *n00b@axel* <---- ahh! med nuller til og med. Så kul er jeg.

Jeg spiller også heeeelt fullstendig anderledes i en turnering enn casual gaming. Nanok slo meg fint .. han skrøyt at han eide meg fullstendig. Fakta? no.
ØgleJon har faktisk sendt meg Tekken Tag flere enn en gang fordi jeg allid klarer å rote bort de eksemplarne jeg har. Jeg har ikke engang rørt T5 siden jeg kom hjem, kommer eller ei til å røre det.

vel jeg syns ærlig ikke den finalen ikke var så spennende, mye samme triks, og duke gikk på samme triks og, vil tro at de var fornøyd med finaleplass og spilte bare for gøy...ellers vil de få juling neste treff (tekken5 juling altså)
Igjen, jeg vil NESTEN påstå at i T4 så er jeg og JINsama i toppen. Og før turneringen begynte så tippet jeg faktisk at jeg møtte JIN i finalen. Men du har rett i en ting. Når jeg gamer mot han så er det ikke så ille, han er en venn som er hypp på eksen min. Så er fun å game mot han. Men er spent på woop ass fra din side. Hverken JIN eller jeg kan/kunne T5 etter så få dager. JIN påpekte at jeg gikk på samme faenskap hele tiden, det så han og brukte det. Når jeg gamet mot han noen dager etterpå så fant jeg en middle mot Christi, noe som ser helt jalla ut, men det funker.

hadde jeg komt til finalen så ville jeg kanskje prøvd på noe nytt ja, motstanderene mine ville mest sansynelig ha sett min strategi og da vært forbredt til hva jeg hadde komt til å gjøre, og da komme med noe overaskende ville overumplet ham muligens?
Stemmer, men husk at det går begge veier. Men når man har nok VS experience så kan man drite i det.

Forresten gutta, takk for en morsom første turnering i T5! Merkelig med mine utrolige feige triks kom jeg helt til kvartfinalen.. Måtte se meg eid av JINsama da men hvem blir ikke det, all respekt JINsama, den svei må skjerpe meg!!
Tror forøverig jeg dropper Paul og begynner meg Moko, en egen taktikk å være han:p hehe...
Dude, du er han som begynte å game i T4, ya? Anyway, fortsett å game VS, du viste imporende skills og har god potensiale til å hevde deg i toppen.

ps han har 257 i survival på tekken 4, han har greid det helt uten koder osv )
HAHHA .. I rest my case! Du kan vinne 900 kamper og det vil ikke si en dritt om du er god eller dårlig. "Uten koder og sånt" <------------ HAHA! *se fram til 10string og når dere ikke fatter hvorfor 10 strings blir blokket*

vet det er annerleis mot pc enn vs men er du god mot pc så har du jo litt å by på?
Vel .. du blir trolig kjørt over iallefall de første 50 kampene og gå på 100 ewg før du begynner å fatte noe som helst.

huff jaja håper jeg har en uvant spillestil slik at dere får prob på neste treff...
Du kan jo prøve å snu det om.

Jeg følte at jeg måtte bruke den lite koselige tonen, men no offence til dudene. Er ikke min stil å skrive så kjeftete. Tror jeg må begynne å lese i denne delen igjen. Før så postet jeg utelukkende her. Nå leser jeg her kanskje en gang hver tredje uke.

For øvrig så av topp 4 så kom tre fra Skien, hva enn det har noe betydning. Lee: Let me know når det blir noe gaming, bor jo liksom 10 min unna hverandre.
JIN: Tror vi må nok mekke sånn Team Oslo/Nesodden/Skien. :D Ringname : [X5] *haha*




EDIT: Shadar her ... jeg forsøkte å pusse opp innlegget, men det ser ut til at Duke traff den magiske QUOTE-limiten, slik at hele posten fucka. Det er til dels fiksa nå, men ett sted ble det italic heller enn quote ...
 
#71
Opprinnelig skrevet av JINsama+10.03.2005, 04.16-->
<!--QuoteBegin-(Jinov)Phoenix
@10.03.2005, 01.20
Jeg skal denge deg jeg DICKSAMA! lmoa
Laughing my off ass? :ler:
187653​
[/b]

Du skal få se på den nærmeste turneringa jeg skal denge deg så hardt at du ikke kan spille det spillet du (hater) så veldig! kjønner ikke hvorfor du tror du er så god!jeg så den kampen fra partyen! :tommelned: du er ferdig sier jeg bare! men hva med en party til den som taper slutter å delta i noen som helst tekken serie! det burde ikke være noe stress for deg siden du hater spillet :svette: seriøst!!! jeg liker dicksama nicket så det gjør vel ingen ting om jeg kan kalle deg det håper jeg :ler:
 
#72
Opprinnelig skrevet av Red Hawk+14.03.2005, 15.57-->
<!--QuoteBegin-oma
@14.03.2005, 09.31
hadde jeg komt til finalen så ville jeg kanskje prøvd på noe nytt ja, motstanderene mine ville mest sansynelig ha sett min strategi og da vært forbredt til hva jeg hadde komt til å gjøre, og da komme med noe overaskende ville overumplet ham muligens? jaja det er meg ...
189647​
Har du deltatt i en slik turney noen gang? Det er veldig annerledes enn casual play.

det beste, for å snakke teori, om ikke annet, er å bruke variert strategi hele veien. Ha et par set-ups hvor motstanderen må velge mellom en ting. Velger han feil, har du gratis combo og overtak for en stund. Slik går det om en er heldig.

Og Duke hadde ikke spilt T5 før, og dermed ikke Feng før heller..
189850​
[/b]
red hawk ja :) husker ass kicken jeg ga deg sist? :tommelopp: du er en god spiller ikke som dicksama :) lykke til neste gang
 
#73
Er det noen turnering snart eller party?jeg har lyst til å dange noen :kul: det er bare å sende en mail for å spille mot den BESTE! kan denge hvem som helst på PES4 også :D
 
#74
Opprinnelig skrevet av (Jinov)Phoenix@16.03.2005, 06.42
Er det noen turnering snart eller party?jeg har lyst til å dange noen :kul:  det er bare å sende en mail for å spille mot den BESTE! kan denge hvem som helst på PES4 også :D
190858​
Anytime men ikke anyplace hvor bor du? Selv holder jeg til i lørenskog som en del av Team Lørenskog:p, har lyst til å spille mot en mer variert gruppe spillere, Spiller mot de samme heletiden, dessuten kunne jeg tenke meg å prøve meg mot en som er bråkjekk mot en som eier rompa di... Forøverig bor jeg i Hybel derfor kunne vi om flere har lyst tatt noen kvelder å spilt... Sender en mail... når jeg får tid...:p
 

oma

Village Drunk
#75
vel put munnen hvor kontrollen ligger på neste treff da, faen det funker jo ikke du kom jo til finalen sist gang, men jeg utfordrer deg iallefall :)
 
#76
Ja du får bare si ifra når du får det til så kan jeg jo besøke deg :) jeg bor på grunerløkka forresten! så du er også brå kjekk ja :ler: få med deg han dicksama så han også får sin omgang før NM hvis det skjer i norge,jeg hørte at det blir en turnering på spiderman så det blir nok mange som blir denga av meg :D
 
#77
Opprinnelig skrevet av oma@16.03.2005, 08.58
vel put munnen hvor kontrollen ligger på neste treff da, faen det funker jo ikke du kom jo til finalen sist gang, men jeg utfordrer deg iallefall :)
190887​
har jeg denga deg på tekken før?? husker deg ikke hvem spilte du med?
 
#78
Du skal få se på den nærmeste turneringa jeg skal denge deg så hardt at du ikke kan spille det spillet du (hater) så veldig! kjønner ikke hvorfor du tror du er så god!jeg så den kampen fra partyen! thumbdown.gif du er ferdig sier jeg bare! men hva med en party til den som taper slutter å delta i noen som helst tekken serie! det burde ikke være noe stress for deg siden du hater spillet sweatingbullets.gif seriøst!!! jeg liker dicksama nicket så det gjør vel ingen ting om jeg kan kalle deg det håper jeg laughing.gif
(Jinov)Phoenix: Ikke for å svare for JIN .. men tror du virkelig en kamp sier alt? En kamp fra da et spill som hadde vært ute i noen dager? Du er ikke den første som tar den eplekjekke tonen, hvis du taper .. ikke kom med såkalte unnskyldninger etter ditt løfte om pisking.
 
#79
Mr (Joniv) Phoenix: Da så spilte jeg egentlig veldig lite, og gadd aldri å sette meg mer inn enn at jeg visste noen juggles var annerledes, noen funka ikke, at vegger var hat, ++ og jeg spiller generelt sett elendig i turney-opplegg. Men som standard prøver jeg meg på litt stil og slikt nesten uansett om jeg vet jeg får det til, eller bare har fått det til en eneste gang., noe jeg må gjøre mindre av..

*Hint hint* det er fullt mulig å kommentere to forskjellige ting i samme post, og det er ikke lurt å ta to posts bare for å få flere innlegg heller. ..hvis det er det du bryr deg om da...
 
#80
(Jinov)Phoenix: Kalle han dicksama er jævlig barnslig. At du suger må vel ikke gå utover oss andre? Jeg utfordrer deg neste treff. Og hvis du taper mot meg så tviler jeg på at du slår de andre for å si det sånn.