L.A Noire

Novastrum

Feminist-elitist
#61
Det der er et spillcover slik det skal være. Minner meg om de beste artworkene fra 90-tallet. Da spesielt Phalanx.


For å klargjøre ironifloka. Jeg liker LA. Noire-coveret veldig godt. Phalanx er litt wtf
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#63
Aldri har det vært en mer gylden mulighet til å lage en ordentlig tøff boxart, og så blir vi bæsja på.

Jeg ville ha noe sånt som dette:
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#67
Det eneste coveret som har noe som helst med film-noire, som spillet og historien et sterkt inspirert av, er det siste. Alt annet er bare feil.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#68
Det jeg lurer på er hvorfor i faen coveret har noe som helst å si. Men men.
 

Lodin

Der Waaaah
#69
Fordi det viser at Rockstar ikke har nok tro på produktet til å holde seg lojale til sjangeren og produsere et orntlig cover fordi de fryter at bare svart/hvitt ikke vil stå fram nok blant all den andre dritten på hyllene. :qq:
 

Lodin

Der Waaaah
#72
Max er feit, skalla og raver rundt i Brazil, HUEHUEHUE.

Og toern kom ut i 2003 så det faller fint inn i min teori om at R* er blitt grassfuckers.
 
#73
Vel det vet vi jo. Men det har vel utsatt 14 ganger etter det, så jeg tror det begynner å lukte vaporware av den spillen.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#74
Og bra er det. Ikke at jeg vanligvis er så imot at det skiftes opp i setting og slikt men ærlig talt de kunne jo bare kalt det Shooter Guy istedet, da det minner mer om f.eks Uncharted enn Max Payne. Jajaja.
 

Kilik

Lokal moderator
#75
Har et lite håp om at Remedy har tatt kontrollen over Max Payne igjen etter at Alan Wake ikke ble den suksess-franchisen de håpet på.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#77
Når kommer dette ut egentlig? Vurderer å sjofe en 360 for dette.
 
#80
Reklame er reklame, selv om en spillfestival sikkert hadde truffet flere i målgruppen..
Virker som de er superstolte av fysikk/grafikkvaliteten på spillet, akkurat som gta4(som fyi imponerte meg no grønnjævlig). Jeg tok meg likevel i å hoppe over hver eneste kuttscene i gta4 fordi det bare var babbl. Ser ut som R* fikser på det her kanskje med å ta en Resident Evil og adde kontrollstuff i cutscenen.

Staton adds that L.A. Noire will be different of course, and will either blend cutscenes and gameplay more artfully or, I dunno, make one dependent upon the other. Either way, he says, you should totally not skip through his dialogue. "[It's] about trying to enhance the experience and bring those two together into a singular experience, rather than two separate things, where you're playing, then you put the controller down and watch," Staton said.