Artigere å tape på silver/gold enn å konsekvent vinne på bronze, ja. Jeg mener at belønningen er ca. det samme også, spesielt hvis du kommer noen runder inn og får gjort noen av objectivesene. Vi fikk i underkant av 60.000 credits i en gold-runde som vi tapte her om dagen.

Og ja, det er mye jeg kunne se forbedra/forandra i multien, men synes den klarer seg helt greit som en enkel, teit liten horemode. Savner mest en logisk form for progresjon, at man beveger seg fra A til B gjennom et større kart enn å heller bare dille rundt og vente på mindre mål - men da blir det jo egentlig L4D (ikke at det hadde gjort no, da).
								Og ja, det er mye jeg kunne se forbedra/forandra i multien, men synes den klarer seg helt greit som en enkel, teit liten horemode. Savner mest en logisk form for progresjon, at man beveger seg fra A til B gjennom et større kart enn å heller bare dille rundt og vente på mindre mål - men da blir det jo egentlig L4D (ikke at det hadde gjort no, da).

Men ja, det er nok veldig mulig at Bioware vil presentere en alternativ slutt som "planlagt fra starten av". Leste forresten igjennom Google-dokumentet som var linket til i spoiler-tråden. Fyren har faktisk en del legitte poenger som kan underbygge forklaringen om at en alternativ slutt var planlagt fra starten, men tror ikke jeg skal gå nærmere inn på det i denne tråden.