[Mobil] Mobil/nettbrett *~Spilletråd~*

Lodin

Der Waaaah
The Simpsons: Tapped Out er allerede ute. Det er Smurfelandsbyen bare med Springfield så det må jo eie. Legges inn nå.

Lodin

Der Waaaah
Vel det er foreløpig bare å drite i det siden det ikke går ann å starte det fordi EA har glemt å skru på update-serveren fordi de er EA.
Men ja, det er mikrotransaksjonsdill. Istedetfor smurfebær har det smultringer. Harke tenkt å spille dette jeg heller bare så det er sagt.
Venter til Hasbro slipper My Little Ponyville. =D

Lodin

Der Waaaah
Det gjør det faen ikke! :argh:
Uansett fikk jeg endelig starta opp Simpsons og introen var jævla lovende. Det er fullanimert tegnefilm hvor Homer spiller SmurfeAlvelandsbyen istedetfor å passe jobben sin og blåser 1000 dollar på smurfealvebær og så blåses atomkraftverket til helvete.
Så starter desverre spillet opp og det er bare enda en kjip Farmville-klone. Nok av den Simpsonete humoren der, men selve "gameplayet" suger uten like. Hovedforskjellen på Farmville og Smurfelandsbyen er at førstenvnte krever ganske mye knoting for liten gevinst mens smurfene krever lite knot for akkurat like liten gevinst. Jo også koster ting jævla mye smultringer her. Mye mer enn det noensinne er mulig å tjene seg opp ved å spille. Å bygge Duff bryggeriet koster fek.s rundt hundre spenn, veldig mye mer enn tilsvarende spill.
At det er et jævla potluck om man får logga seg på driten er bare en bonus så bæsj på dette her.

Novastrum

Feminist-elitist
Man trykker på ting for å kreve inn cash for å kjøpe seg nye ting å kreve cash fra, men hvor er spillen?

Novastrum

Feminist-elitist
harke Origin-konto. :(

Kommer vel til å bli shoehorna inn i det om en uke. Mass effect 3. :argh:

Lodin

Der Waaaah
Har vistnok vært ute en stund, men King of Dragon Pass er gitt ut til iPhone. Det er da det derre tekstspillet hvor man skal drive en vikinglandsby. Oppi en masse dinosaurer, Disney-ender og kjempesnegler skal man drive klanen sin framover og ta over hele Dragepasset. Koster riktignok 70 spenn, men det gir jeg gladelig siden det er et av de bpste spilla på PC, men umulig å kjøpe. Eller man kan, men da må man skrive brev til en kis og styre med sjekker.

Shinra85

Spillegals effort emo
Plukka opp et spill til ~ios~ jeg allerede har på pc, basert utelukkende pga dette;

ImageUploadedByTapatalk1342775106.077122.jpg

Novastrum

Feminist-elitist
Hadde vært kult å vite. Hvilket spill det refereres til. :argh:

Shinra85

Spillegals effort emo
Bør da klare å forstå det utifra beskrivelsen til vår alles kjære Sagosen

Superbrothers: Sword and Sorcery EP

Shinra85

Spillegals effort emo
Hva spiller DERE mens dere sitter på dass om dagen?

Vel, her går det i en liten perle ved navn Manos: Hands of Faith

MHoF er da et 2d platform-spill som "låner" mye fra både Castlevania, Mario og alle de andre spillene man elsket på NES. Nydelig 8-bits retrografikk og lyd, ganske smuuude kontroller til touch-spell å være.
Ta en titt på egenproduserte screen caps nederst i saken.

Spellet koster da 14voksenpenger på AppStore, finnes sikkert til Android også.

ImageUploadedByTapatalk1343489533.971374.jpg

ImageUploadedByTapatalk1343489546.241226.jpg

ImageUploadedByTapatalk1343489555.675265.jpg

Lodin

Der Waaaah
Oj, ute allerede. Må coppes fordi The Master commands it.
Sånn ellers testa jeg det derre Slice som jeg posta i shizzletråden. Der har man da ganske enkelt knapper man skal trykke på, men man kan kun trykke på dem etter å ha flytta kniver. Disse knivene er fjæra så man må være ekstremt forsiktig med hvor man har de andre fingra når man slipper dem. Uansett er det en puzzler hvor man risikerer å kutte seg selv grådig ille og jævla nervepirrende. Fingre ender lett opp i krøll når man skal holde styr på fire knivblader samtidig og prøve å trigge enda en knapp.
Ser lett at ene kisen som mekka faenskapet som er Ecco the Knirkefisk laga dette. Dog litt drøyt å ta 20 spenn for det.

Lodin

Der Waaaah
Carmageddon ble sluppet istad og det er en ting alle bør laste ned. Pass dog på at det rådet kun gjelder i dag siden det er gratis. Verdt å teste, men faen ikke noe man betaler for siden det er helt uspillbart med touchscreen. XD