[Mobil] Mobil/nettbrett *~Spilletråd~*

Shinra85

Spillegals effort emo
Super Crate Box? More like Super GREAT Box!

... Unnskyld...
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Spilt endel GTA3 nå, og... vel, det var moro med et gjensyn men aldri i verden om jeg klarer å runde dette spillet på iPod. Kontrollene gjør alle handlingene dine et ork og jeg sliter med de første oppdragene som går ut på å gjøre ting med våpen. Styring når man kjører bil blir mongo når man stresser og feilplasserer tommelen biiiittelittegranne og tar plutselig en brå sving i feil retning.

Nei, dette spillet skal jeg nok heller bare bruke for å høre på radioen. Det eier i massevis.
 
Trekker tilbake det eg sa om Super Crate Box, har blitt vant til kontrollene men sliter framleis i forhold til PC-utgaven, der eg er pitelitt bedre og klarer ca 50 bokser på normal eller no. Men faen heller, det er så jævlig vanskelig likevel!

Super Crate Box aka Korleis Slå I Hjelt Eit Par Timer Foran Skjermen. Wow.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Yeeeeesss. Yeeeessss! *Gni hendene*

Men ja, må ha'rei på Game Center. Sagosen eller?
 

Lodin

Der Waaaah
Nå så jeg at Call of Cthulhu: The Wasted Land var ute og siden jeg er nede med mytoset måtte det coppes. Det foregår da ikke i Insmouth eller Arkham som man skulle tro, men i skyttergravene under første verdenskrig. Man styrer en tropp britiske soldater som sammen med en amerikansk/indisk professor skal stanse no snuskete kultfolk. I starten skyter man bare på prenazier, men etterhvert dukker det og opp zombier som sikkert Herbert West står for. Så tipper jeg det kommer enda mer navneløse ting.
Det er da et turbasert strategispill, nok en gang ikke det man forventer utifra kildematrialet, men det funker. Det som ikke funker så bra er kontrollen som er vel knotete og unøyaktig. Interfacet er og ganske ulekkert og kunne trengt litt puss.
Men men, det fungerer og storyen er sånn passe Lovecraftete så jeg diggere.
 

Lodin

Der Waaaah
Aww yeah, Ghost Trick har dukka opp Down Under og Capcom har bekrefta at resten av verden og skal få det så fort det blir andre februar. :yoshi:
Forøvrig er denne utgaven episodisk og de to første er gratis så det erke mye å tape på å coppe.
 
Hm, spent på om Super Crate Box kjem med oppdatering snart. Har alle achievements og unlocks, hadde vore genialt med multiplayer på denne greia her! iPad hadde taklet delt skjerm (sånn at to personer holder i kvar si ende og ser mot kvarandre, serru) og spelt med/mot kvarandre. Akk ja.

Får prøve å komme meg i ei slags fokus og klare å slå rekorden på 101 eller så kasser på første brettet, får eg 900 blir eg happy!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare tipser igjen om Ghost Trick, en personlig favoritt med et plott som både er fullstendig latterlig og ganske gripende etter hvert med mange gode twists, og selv om gameplayet ikke akkurat vil utfordre deg er det god moro hvis du liker pen grafikk og masssse historie. To episoder burde være mer enn nok til å finne ut om det er noe for deg.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Får bare håpe de kommer med apollo justice og miles edgeworth-spillene også. Alle er sikkert ikke like bra, men jeg elsker dem. Alle sammen. Og hvis det nye ace attorney-spillet kommer til europa på 3ds så er jeg der.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Dro ned League of Evil. Staslig Meatboy-ish opplegg (synes nå jeg), bare ikke så raskt og kompromisløst. Kan ta tid å perfeksjonere, men likte at det oftere enn ikke er alternative løsninger. Liker den grafiske stilen. Finnes også i en free-versjon (så ikke denne før jeg brukte svimlende 7,- på spillen), men aner ikke hvor lang den er eller hva den inneholder.
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg følte meg som en jævla banditt når jeg så den prisen. Det er ekstremt mye dyrere enn det jevne spillet til platformen, men det er også ekstremt mye mer spill enn det vi vanligvis ser.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Det er ganske mye billigere enn på DS da, og med bedre grafikk. Og med bedre lyd.
 
Alt under 200 kroner er grei skuring for min del så lenge spillet er bra. Er det kjempebra betaler jeg 4-500 hvis jeg må.

Og 70 kroner må vel være et røverkjøp i denne sammenhengen?
 
Topp