Modern Warfare 2: Ja du vet sånn krigføring av moderne art

Hvilken plattform skal du spille det på?


  • Totalt antall stemmer
    63

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Jeg er glad det er begrenset til 9v9, personlig synes jeg alt over 8v8 begynner å bli tvilsomt på brettene i CoD4. Jeg har heller ikke noe problem med at det ikke er lean-funksjon.
At det ikke er dedikerte servere derimot er bare latterlig. Det er intet annet enn et patetisk forsøk på å hindre piratvirksomhet. Det er INGEN annen grunn til å gå ned på konsollnivå når det ikke er nødvendig. Som Eivind allerede har påpekt, kunne IW gått for både matchmaking og dedikerte servere hvis de virkelig hadde den bekymringen at folk er så tjukke i huet at de ikke klarer å finne en server selv.

Blir fortsatt PC på meg. Tastatur/Mus er og forblir overlegent.
 

oma

Village Drunk
Jeg er glad det er begrenset til 9v9, personlig synes jeg alt over 8v8 begynner å bli tvilsomt på brettene i CoD4. Jeg har heller ikke noe problem med at det ikke er lean-funksjon.
At det ikke er dedikerte servere derimot er bare latterlig. Det er intet annet enn et patetisk forsøk på å hindre piratvirksomhet. Det er INGEN annen grunn til å gå ned på konsollnivå når det ikke er nødvendig. Som Eivind allerede har påpekt, kunne IW gått for både matchmaking og dedikerte servere hvis de virkelig hadde den bekymringen at folk er så tjukke i huet at de ikke klarer å finne en server selv.

Blir fortsatt PC på meg. Tastatur/Mus er og forblir overlegent.
Dette. Forutenom at jeg sikkert kjøper det på konsoll uansett.
 
Ikke for å diskutere dette nå men konsollversjonen er ganske gøy for de av oss som spiller den, så for meg blir det overlegent å sitte i sofaen. Tenker du på rent gameplaymessig fordi vi ikke kan sikte med 100 % presisjon så faller det egentlig bort fordi det er ikke noe du tenker over engang.
 
Jeg bare påpeker det fordi PCgamere alltid skal komme tilbake til det.

Btw traileren må være den kuleste ever, selv om den viser altfor mye.
 
"min personlige mening ... vs. fakta. Hmm, jo, dette vinner jeg nok." -Hodet til Revan.
 

Lodin

Der Waaaah
Heldigvis kommer IW til å løse disse problemene i MW3. Da vil all support for mus tas ut av PC versjonen så man kan spille med enten gamepad eller keyboard. Dog vil strafing fjernes fra keyboardet og gåing er låst til piltastene, dette fordi ting da blir mer balansert. :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
Denne storien er den verste storien. Ikke at det gjør så mye, men det er helt utrolig hva de har rota sammen for å gjøre et halvveis forsøk på å flette sammen alle scenarioene. Når det er sagt er de fleste bretta helt mæd kule. Mye minneverdige greier og ingen dritfrustrerende seksjoner alá slutten på Ghillied Up eller hva fan det Chernobyl-brettet het. Lengden var så og si perfekt, det hele var over relativt kjapt på Normal og outstaya ikke sin welcome som det heter på godt norsk.

Det lille jeg har spilt av multiplayer (halvannen time elns, lvl 16) er jævlig lovende også. Jevnt over virker det som man dævver enda raskere enn i fireren (nå er det en stund siden jeg spilte det riktignok), men man har også mulighet til å være jævlig mye dødeligere. Masse nye våpen og perks som er snop og de nye bretta sparker ræv. Jepp jepp.
 
Skal ha det på xbox og kanskje ps3 siden vi har det offshore, og det er mye laning på laptop cod4 for tiden... valgets kvaler :p Men for musefanatikere: det finnes fine mus med nunchuck lignende løsninger til ps3 som ser veldig bra ut :)
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Link plz.

Også, level 16 etter halvannen time? Jeg har hørt at det er flere levels enn før, antar at gapene mellom dem er litt mindre?
 
Pluss at de alltid gikk raskt de første 20-30 levelene, hvertfall hvis man hadde prestiga en gang eller to fra før av. Veteranene av CoD4 vil nok alle rase gjennom de første rangene.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Det er 70 levels, altså 15 mer enn i fireren. Du har fortsatt diverse challenges å fullføre (typ 50 kills med det våpenet, 50 med den perken, 50 mens du croucher etc) som alle gir masse XP, og i tillegg belønnes du for så og si alt du gjør - headshot? Ekstra XP. Revenge kill? XP. Double kill? XP etc. For å være litt mer presis har jeg akkurat nådd 23, og det er etter 4 timer og 30 minutter. Gapene mellom levels blir selvføgelig større etterhvert, men det flere på dette vide verdensvevet som har nådd Prestige for lengst.

Ikke at det har så fryktelig mye å si, alt resettes på tirsdag uansett.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Hmm, spenstig. Blir nesten som å bruke prestasjonsfremmende midler da. hehe :mafia:
 
Ikke i Stavanger, nei. Litt synd egentlig siden det i grunn hadde passet meg veldig fint å hente spillet i kveld; har nemlig ikke skole før langt ut på dagen i morgen og kunne likt meg en koselig tredjeverdenskrigstirsdagsmorgen. Men så får man det sjeldent som man vil D;

Hva skjer forresten med at det ikke har kommet ut en eneste anmeldelse av spillet?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Presseembargo, bare vill gjetting.