[NX] Nintendo Switch med Howie O

demake

Seksuelt godteri
Hode opp om at det er ny oppdatering til ARMER ute. Ny spillbar fyr (Max Brass) med tre nye armer, og en ny modus "Hedlok Scramble" der spillere selv kan få Hedlok. Andre greier jeg ser er noen nye statistikkgreier som er litt fett så myse på.

Max Brass? Most like Max ASS, amirite?
IMG_1869.JPG
 

Lodin

Der Waaaah
Neste uke slippes NicoNico i Japan. Det er deres utgave av Youtube så da er vel sånn iferd med å komme til oss også.
 

demake

Seksuelt godteri
Yay! Endelig 4p Mario kart splittskjerm

IMG_3675.JPG
 

Lodin

Der Waaaah
:eng: Splatscreen. Woomy!

Også har Rogue Trooper fått trailer som sammenligner grafikken med orginalen. Ser noice ut og det er en spille som eier fremdeles.
 
Sist redigert:

Lodin

Der Waaaah
Mayflash er snart ute med denne USB-adapteren. Tubben viser bare DS4 og Bonetroller, men den skal vistnok ta det meste så lenge det er BT.


E: Jo også er niconico, japanske jutube ute så jeg mekka en nipponsk Switch-konto og lasta det ned. Sånn bortsett fra at jeg måtte trøkke meg gjennom en masse japansk tekst i appen funker det som faen så nå ser jeg en japse LPe Zelda. :yoshi:
 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Lurer du på hva noe koster på eShop? Ikke nå lenger. Kan enkelt sammenligne med andre lands sjapper også.
 

Lodin

Der Waaaah
Mer da? Slime-San er ute. Er vistnok en veldig bra variant av Meat Boy så ikke helt min greie, men men.
Spadeknekten er også sluppet til Blaster Master og som vanlig er han gratis i ei stund framover.
Jo også har Mario Galaxy blitt vurdert av ESRB. Siden de starta opp har de alltid gitt Marioer E, men dette har fått E10+ som betyr at det ikke anbefales for kidsa under 10. Regner med at dette er skikkelig jævlig. :eek:
 

demake

Seksuelt godteri
Herregud. Et bra Sonic Spill (tm) i 2017... var forberedt på å hate det, men endte opp med å elske det. 160 vel anvendte kroner
 

Lodin

Der Waaaah
Har vistnok en bug på Switch hvor pause-, skjermskudd- og homeknappene er veldig uresponsive. Sega driver ihvertfall å ser på sakene.
Men men, gler mæ.
 

demake

Seksuelt godteri
Så det er derfor det var umulig å gå til hjemskjermen i sted
 

Lodin

Der Waaaah
Demo av Pokken i sjappa under Coming Soon. Virker som en småartig fighter men ikke helt min greie. Kampsystemet er litt for Dragonball for sitt eget beste. Uansett kan man teste ut Pikachu, Charizard og en dum pingvin.
Kan bare spille femten matcher, men om du vil ha mer det bare å slette greia og laste ned på nytt fordi Nintendo.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vi gleder oss!

Ellers da, støtta @Lodin da det gjaldt Pokken på WiiU og støtter ham fortsatt på Switch, gett.

Mellom slagene har jeg funnet fram Cave Story+ igjen, og det folk grein over sist - at den orr'ginale græffiksen ikke var med - er nå blitt patcha. Så da kan du faktisk velge mellom to grafikksett (originalen og "remastered", som er - gisp - den samme grafikken i høyere oppløsning pluss noen subtile effekter, ikke noen enorm forskjell spør du meg), og hele fire musikksett. Disse er da "Organya" (organ, ya?), som er den originale musikken mekka av 'n Daisuke i originalen, "Famitracks" som er originalmusikken med mer NES-aktig klang virker det som, "Remastered" som er originalmusikken med noe mer fancy instrumentering, og "Cave Story+" som da er helt flett ny og fin musikk, veldig tett basert på originalmusikken men med noen nye melodier og helt nye arrangement. Jeg er vel ikke 100% fornøyd med noen av dem, men ingen av dem høres helt krise ut og det går uansett an å bytte veldig enkelt så det er ikke noe stress.

Så da er det vel egentlig bare ett eneste ankepunkt igjen: Det koster mer enn dobbelt så mye på Switch som på PC. Det betyr at du må ut med 240 spenn for å spille det på Switch, mot 100 kronasjer på Steam. Men: Er det verdt den prisen? Og, vel, hvis du ikke har spilt det før, så er svaret uten fnugg av tvil ja. Hvis du har spilt det før veit du antageligvis hvor mye du trenger en håndholdt versjon av det.

Og bare så det er nevnt så gjør jeg et seriøst forsøk på Hard Mode for første gang. Kan vel si ganske greit at hvis du ikke har spilt Cave Story+ før så er det lurt å spille gjennom noen runder på Normal før du tester Hard, uansett hvor jævla rå du er på dataspill. Den eneste egentlige forskjellen jeg har lagt merke til, er at det ikke finnes liv-pickups lenger. Som i, du får aldri noe mer enn 3 i liv. Noe som i praksis vil si at alt annet enn flaggermusene i den første hula oneshotter deg. Lurer litt på om jeg skal gi faen i true ending, egentlig.
 
Sist redigert: