Noen som IKKE liker WoW her?

Status
Stengt for ytterligere svar.
#61
Jeg er ganske glad for at items o.l dropper som det gjør, det betyr at fyren din kan bli mer unik og at det er et større mangfold med valgmuligheter av gear... Gleder meg til jeg får 225 i leatherworking og level 40 siden man da kan spesialisere seg innen leatherworking på forskjellige typer, tenker jeg skal ta tribal leatherworking... :D

Jeg husker godt hvordan det var i Lineage 2. Der var drops så skjeldene at det fort kunne blitt førsteside stoff i avisene om man fikk et bra våpen eller armor... Der ble det fort grinde grinde grinde i flere uker på samme mob uten noen spesiell fremgang... Quests var det også ekstremt lite av... Det er det jeg liker best med WoW, valgfriheten mellom questing og grinding... Me like...
 
#62
Det eneste jeg savner fra FFXI er job-systemet, det er ganske mye bedre enn i WoW. Ellers blir FFXI ganske knust av WoW.
 
#65
Opprinnelig skrevet av LocoLennon@04.03.2005, 09.30
Ja, spørsmålet var "noen som IKKE liker WoW her?", og jeg svarte for min del. Jeg likte det. Står det noen sted at dersom du liker det så får du ikke lov til å svare?

Forresten, hva med de mange som faktisk skriver mer enn ja og nei? Helsike, det er ingenting i tittelen som antyder at du skal gjøre mer enn å svare ja eller nei. Hva har forresten din siste post med emnet å gjøre? Sikkert like mye som dette.
184936​
Har du stoppet opp og vurdert at du kanskje er litt homo?
 
#67
Det syntes jeg også i begynnelsen, men når jeg fikk spillt det ble jeg helt forelska... Har du prøvd det?
 
#68
Opprinnelig skrevet av Kozeloz+04.03.2005, 13.22-->
<!--QuoteBegin-LocoLennon
@04.03.2005, 09.30
Ja, spørsmålet var "noen som IKKE liker WoW her?", og jeg svarte for min del. Jeg likte det. Står det noen sted at dersom du liker det så får du ikke lov til å svare?

Forresten, hva med de mange som faktisk skriver mer enn ja og nei? Helsike, det er ingenting i tittelen som antyder at du skal gjøre mer enn å svare ja eller nei. Hva har forresten din siste post med emnet å gjøre? Sikkert like mye som dette.
184936​
Og det at hun ikke har spilt spillet engang, sier vel sitt om relevansen innleggene hennes har i dette emnet.

Det å prøve å forklare at vi som liker spillet kan skjønner hvorfor noen faktisk misliker det er vel faktisk relevant til emnet.
184971​
[/b]
Jasså? Du føler deg såpass overbevist om at du vet alt og hva jeg gjør, hvem jeg besøker osv? Jeg prøvde wow uka her hos eksen og noen av kompisene mine. De prøvde til og med å gi meg tips slik at jeg klarte å spille i mer enn 10 min.
Jeg var åpen og prøvde å tenke positive tanker om wow, men det funket ikke. Spillet klarer ikke å fenge, det er kjedelig (kanskje fordi jeg er lei rpg?) og etter en stund så prøvde jeg å spyle eksens eksemplar i dass, men det gjorde han ikke så veldig fornøyd.

Ja, jeg suger i wc3, samt wow, men jeg kan like et spill selv om alle sammen er bedre enn meg.
 
#69
Kanskje du kan gi utrykk for det i emnet da, før du begynner å kvine? Takk, og god natt. Egentlig bør jeg tilgi denne lavmåls oppførselen din, siden du er full og alt (det er vel det jeg håper iallfall).
For, som du sa, jeg kan ikke vite alt du gjør, eller hvem du besøker, uten at du har skrevet det her på Spillegal. Jeg kan jo bare forholde meg til det som SG-Luthien skribler i innleggene sine.

PS: Det nytter ikke å uttale en mening om noe og samtidig nevne at du ikke har prøvd det, slik du har gjort, for deretter å finne opp eventyrhistorier om at du har venner. :)
 
#70
Opprinnelig skrevet av The Creature@05.03.2005, 02.11
Det syntes jeg også i begynnelsen, men når jeg fikk spillt det ble jeg helt forelska... Har du prøvd det?
185328​
akkurat, jeg synes spillet så Stygt ut før jeg prøvde det...
Du må også bli ihvertfall lvl 20 før det blir skikkelig gøy :)
 
#71
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@05.03.2005, 03.05
Kanskje du kan gi utrykk for det i emnet da, før du begynner å kvin(n)e?
185334​
:trollmann:
 
#72
Kansellerte nettopp kontoen min. Prøvde å starte en ny karakter, men det funka ihvertfall ikke. Spillet har allerede blitt utrolig kjedelig for meg, og jeg gidder ikke gjøre det samme om og om igjen, for å gå opp en level, slik at jeg kan fortsette å gjøre det samme om og om igjen.

Hadet WoW.
 

Sancti

Terrorkatt
#73
Jeg har gjort det samme, og kommer i alle fall ikke til å spille noe på en måned. Får se om jeg lengter tilbake når det har gått en stund, men jeg har mine tvil. Synes rett og slett at det ble kjipt og lite fengende med tiden.
Synd, egentlig.
 
#74
Etter at jeg leste innlegget ditt Sancti, vet jeg at det samme kommer til å skje med meg hvis jeg kjøper det.

Jeg spiller det i to dager, anger, og kansellerer kontoen. Kjipt at det er slik for meg, siden spillet har fått knallgod kritikk.
Kanskje jeg vurderer å få det når man kan kjøpe cd key for en billig penge. Men slik det er nå, vil jeg ikke sløse vekk 399 på noe som jeg vet kommer til å angre på.
 
#75
Opprinnelig skrevet av Sancti@14.03.2005, 02.04
Jeg har gjort det samme, og kommer i alle fall ikke til å spille noe på en måned. Får se om jeg lengter tilbake når det har gått en stund, men jeg har mine tvil. Synes rett og slett at det ble kjipt og lite fengende med tiden.
Synd, egentlig.
189597​

Ja. Aldri spill det igjen. NOENSINNE!
 

Sancti

Terrorkatt
#77
Jeg har spilt i 90 timer, og hvis det ikke har klart å overbevise meg på den tiden, så kan det være det samme.
 
#78
Jeg har bare 5 days played... og er lvl 39, er ikke det ganske bra egentlig? WoW rocker masse:D
 
#79
Ikke glem at spillet er bare en måned gammelt, etterhvert kommer det flere patcher og exp packs med masse overdådige finesser og lignende...
så spillet kommer til å forandre seg mye i løpet av året..
Det garanterer jeg!!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.