OH SHI-, Spillegal VANT Gullstikka!

Jante

privileged CIS shitlord
Det er dessuten ikke like kult å bli trolla av Martin Sebastian som av SirkusMartin.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Nicholas og Martin: Da sees vi imorgen!
 

Endre

Ødela forumet
En eller annen fyr fra Gullstikka hadde visst ringt for å høre om jeg skulle være der i morgen for å eventuelt ta i mot en pris, men jeg var ikke hjemme, så regner med at han ringer igjen senere. Jeg tenkte i utgangspunktet si at Nicholas og Martin skulle møte opp, men hvis noen har en jævla god grunn for at vi skal møte med mer enn to representanter der, så vil jeg gjerne lese den.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Justin bør kanskje være med for å toppe laget litt, bringe inn stjerneelementet?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Hvis dette er representanten fra BF.no så ligger Spillegal godt ann til å vinne
Tvert imot kanskje hvis BF og disse andre miljøene utgjør flertallet i norsk spillkomjuniti og dermed Gullstikkas kjernepublikum. Tror nok "vem er spillega egentligt go BF"-argumentet kommer til å veie tyngre enn våre fordeler.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Saksa fra BF.


haha, spillegal.no, /whatis

Måtte bare sjekke forumet deres kjapt - her er noen få utdrag fra diskusjonen deres rundt gullstikke-nominasjonen;

Warning - meanlingless spam!

"Spillegal har en kjerne bestående av unike medlemmer man ikke finner på noe annet fora. Det jeg skulle likt å se mer av, er fokus på spill. Det er det alt for lite av. Jeg tror sjansene for å vinne er minimale. Alikevel blir jeg ikke overrasket hvis det skulle skje. De andre utfordrerne suger hestepikk. Vi er en sammensveisa gjeng, og kanskje det er det som gjør at vi stikker av med seieren."
"Stikk på #sexbomb og sug pikk(olas)! høhø
Hadde det virkelig vært så ille om vi fikk inn en bønsj med nye medlemmer, og samtidig økte volumet av spilldiskusjoner? Diskusjonene om pikk, niggere, jøder og bæsj kommer fortsatt til å eksistere."
"Hvis dette er alt som skal til for å bli nominert til gullstikka, er det faen meg ikke mye som skjer på spillfronten i Norge ass."
"Hadde jeg vært et potensielt nytt medlem, rota meg inn på forumet og lest dette emnet hadde jeg mest sannsynlig snudd i døra og aldri sett meg tilbake.
"Artig, men jeg tror ikke at vi vil oversvømmes med nye folk akkurat. Nytt blod her er greit for min del, så lenge vi ikke blir enda et Kardemomme By-forum. Vi trenger noen nye hakkehøner her og, Riou og Revan begynner å bli litt slappe."

"Ally, hvorfor er det så usannsynlig at vi vinner? De andre alternativene er jo verre enn å brekke lårhalsen.

Jeg stemmer forøvrig på poll for å finne ut hvem som skal ta i mot stikka."

"Alpha male-opplegget fungerer ikke alt for bra her, man blir uansett sett på som en pikk til det motsatte er bevist, å lurke rundt i et par år hjelper ikke akkurat på den fronten."
QUOTE(Random-moderatordude)
"Hvis det ikke allerede er nevnt i denne tråden så bør det gjentas at faenskapen skal streames på Blagdadet."



Hvem i huleste er det som har funnet denne dritten under spaden og bestemt seg for å nominere det til årets community? Visste virkelig ikke at det fantes et slikt lavmål-community i Norge gitt, men jøss... Da vet man hvertfall hvor man kan regge seg hvis man får lyst til å fyre og slenge meningsløs dritt til andre, lufte litt innestengt aggressjon der, og komme tilbake hit her det er rolig og oppegående mennesker som har et snev respekt for hverandre

Å lese poster fra det hølet der gjorde meg egentlig bare enda mer glad i bf.no

Finnes en fin grense mellom totalt ubrukelig spamhelvete og overkontrollerende-på-grensen-til-det-diktatoriske(aka gamle gamer.no), og bf.no plasker ned et sted i midten.

Minner meg mye om gamle hellfragger egentlig, der var det også dog-eat-dog og om å gjøre å være størst i kjeften og tøffest i trynet til du pressa deg inn i den indre sirkelen. Men det var gøy når jeg var 15 og lettere tilbakestående lzm.

djizez.. Gullstikka ble plutselig helt freakin verdiløs når de nomierer sånt søppel samtidig som de nominerer seriøse communityes som wii og bf.

Årets kriterie for spillsamfunn - "Må ha fler enn 100 medlemmer som ..poster.. ellerno.."

Dårlig gjort å sitere meg 3 ganger. Hmpf. De synes i det minste at Miss Spillegal var festelig da.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Battlefield.no har ikke mye til overs for oss, men med et toleransenivå på linje med den gjengse konservativt kristne (og skjellsordsforråd, vi blir kalt "nubkids" gutter og jenter) tenker jeg ikke stort over det. De fant derimot Miss Spillegal 2008-tråden vår. :D

EDIT: Halveid av sheriffen.
EDIT: Og med sheriffen mener jeg sheffield. De ser klin like ut om man bare sveiper over sida