Perfect Dark Zero

Til tross for dårlig kritikk fra GameReactor SE og VG (som egentlig bare sier at det er Perfect Dark med bedre grafikk og en single-player som daler opp og ned, og som ikke legger så mye vekt på multiplayer), så ser jeg fortsatt enormt frem til Perfect Dark Zero. At spillet er som Perfect Dark med bedre effekter og grafikk gjør meg ingenting. At spillet er langt bedre som multiplayer enn som single-player gjør meg heller ingenting - det er nettopp multiplayer-delen jeg gleder meg utrolig til. 87.8% på GameRankings kan ikke ignoreres helt det heller.

Perfect Dark Zero Collector's Edition! ^_^
 
I agree. Så lenge multiplayeren er fun online så spiller det ingen rolle om spillet er totalt kalkun på single player. Har spillet så mange fps spill at jeg lar meg ikke imponere så lett lenger.

Noe som er forsåvidt synd.

Jeg spilla FEAR hos en kamerat i et par timer. Og jeg må si at jeg forstår ikke hvorfor folk flest var helt i hundre av dette spillet. Joda, grafikk man kan ronke til og noen heftige effekter. Men utenom det så var bare same old same old, ikke et spill jeg alltid kommer til å huske på.
 
Det stemmer at F.E.A.R. ikke er noe særlig revolusjonerende, men det er et gjennomført bra spill. Slik jeg ser det, har utviklerne tatt det beste fra tidligere FPS-er og perfeksjonert det. Noe som gjør at spillet er ultragøy. Alt må ikke revolusjonere vettu'.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Istemmes. Det er forskjell på å gjøre noe om igjen og å gjøre noe bedre.
 
Ok. Å si at FEAR er et resultat av perfeksjonisme er ikke det å ta litt hardt i?
Gjennomført ja. Men de er ikke alene om å lage et gjennomført fps.
F.E.A.R har ikke "it". Det er bra nok og vel så det. Men det mangler x faktoren.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er det nå jeg skal svare med "det er ikke riktig at FEAR dreper mora di når du begynner å spille og at du automatisk bommer på alt du skyter etter, slik du skriver"? ;)
Det jeg satte mest pris på i FEAR var hvor godt designet hver trefning var. Man kan spille det som Halo, kontrollene blir instinktive etterhvert. Den suverene AI-en gjør seg også veldig bra.
Og! Det at man faktisk kaldsvetter når man møter visse fiender - både på grunn av hvordan de ser ut og fordi man vet hva de kan gjøre - skjer ikke i så veldig mange spill. I FEAR er du faktisk jævlig sårbar hvis du ikke tar smarte avgjørelser hele tiden, og det bidrar godt til stemningen.
 
Er det nå jeg skal svare med "det er ikke riktig at FEAR dreper mora di når du begynner å spille og at du automatisk bommer på alt du skyter etter, slik du skriver"? ;)
Det jeg satte mest pris på i FEAR var hvor godt designet hver trefning var. Man kan spille det som Halo, kontrollene blir instinktive etterhvert. Den suverene AI-en gjør seg også veldig bra.
Og! Det at man faktisk kaldsvetter når man møter visse fiender - både på grunn av hvordan de ser ut og fordi man vet hva de kan gjøre - skjer ikke i så veldig mange spill. I FEAR er du faktisk jævlig sårbar hvis du ikke tar smarte avgjørelser hele tiden, og det bidrar godt til stemningen.
[/b]

Hadde faktisk akkurat den samme følelsen. Det eneste negativet, etter min mening, er den buggete grafikken. Spillet genrelt ser veldig bra ut, men mnge steder kunne man se objekter og områder med totalt mangel på stil. En annen ting er at brettene fort blir endformige, ikke som Halo, men sånn kjedelig ensformig..hvis du skjønner hva jeg mener :svette:
 
Du er en jævel til å forklare, ja. Brettene i FEAR er alltid velkonstruerte, men de er grå, triste, kjedelige og ensformige. Det er ikke noe galt med dem som spillmiljøer, det er bare at du ikke har noe lyst til å utforske dem, for du har sett liknende i omtrent ti år nå. Uinspirert, ganske enkelt. Men et godt spill for det.
[/b]

okay.... :ehm...: Merker jeg en smule irritasjon i det du skriver her?
 
Gamereactor 5/6

Flopp for Europa?

Talk Xbox 9.7 out of 10
VG-Force 9.6 out of 10
Xbox Core 9.4 out of 10
360Monster 9 out of 10
Xbox 365 9 out of 10
1UP 9 out of 10
Game Zone 9 out of 10
GameSpot 9 out of 10
Xbox-Evolved 9 out of 10
Next Level Gaming 89 out of 100
Cheat Code Central 4.4 out of 5
TeamXBOX 8.8 out of 10
Xbox 360 Advanced 8.5 out of 10
Worth Playing 8.5 out of 10
IGN 8.4 out of 10
Gamespy 4 out of 5
Yahoo! Games 4 out of 5
GameDaily 4 out of 5
GamerFeed 4 out of 5
Games First 4 out of 5

Svenska
Superplay 9 out of 10
Gamereactor 5 out of 10 WTF
 
Jeg har selv spillet nå og må si at online-delen skuffet. Kan ha noe med at jeg ikke skjønte driten av hva jeg skulle gjøre og at det andre laget bare sto og campet, men jeg synes at figurene bevegde seg rart og gameplayet virket i det store og hele "uferdig".

Bah, får vel se om jeg kjøper meg et annet spill snart, for dette var ikke hva jeg hadde forventet av NextGen, kanskje jeg bare må bli vandt det?
 
Jeg har oxo spillt spillet , men ikke online. spillte sammen med Ox , NukleuZ og Nanok (tidligre Bryan Fury).

jeg må si at som en oppfølger fra det første PD spillet så skuffet visse deler av PDZ, jeg savner ranking, Score board som viste sånne stjerner med forksjelige utmerkelser som man fikk vær kamp man spillte.
jeg savner også det at man kunne justere på hvordan Characteren din skulle se ut (bytte hode og kropp feks.) det samme gjelder med Bot`ene. Vi har kommet et stykke i Coop/singel player missions osv også, hittil så har disse gammle godene ikke vist seg til og bli unlocked. er det noe Shooting range etc sån ting som var på gamle PD ? eller har det bare blitt mangel fult? eller er alt satt av til Online delen? litt kjipt og tenke på at for og få leke seg med visse ting med venner så må man gå online for og få tilbake en del av gamle gode PD følesen liksom.. jaja får fortsette på spillet i morgen og se om det viser seg til og være bedere en hva det viste seg idag. spillet startet som en god opplevelse men ble bare dårligere og dårligere med tiden veldig fort.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
Hm om jge husker rett var det sånn ranking greie som viste hvor bra du hadde gjort det i singelplayer levlene.
 
Hey, da var spillet prøvd litt mer, og denne gangen så har jeg faktisk vunnet litt via Live. Utrolig, hva?
Vel, jeg synes først og fremst at Jet-Packen utgjør mye av morroa, denne er helt syk, og når jeg først finner en så er det lett å få drept uvitende live-deltagere. Og shootgunner'n, wow! Sykt kraftig og mye bedre enn Halo sitt svar på samme våpen, knall! Jeg tror også at det går ann å spille 4 spillere på Live, selv om jeg selv ikke har fått testet det ennå-
Ellers har jeg ikke akkurat prøvd singelplayer noe mer. Og det er vel kanskje ikke noen hemmelighet at grafikken ligner mer ArmyMen enn virkeligheten.
Men alt i alt så er dette spillet et veldig bra Live-spill, enn så lenge.
 
Ehh ... hvordan spiller man multiplayer? Finner bare en kontroll.
 
Tror det er same shit som i Halo 2, CockMCBalls sa at det var mulig.

Hvilke kjøretøy er med i PDZ, og hvordan fungerer de? Er det som i Halo 2 eller Far Cry: Instincts?
 
Hm om jge husker rett var det sånn ranking greie som viste hvor bra du hadde gjort det i singelplayer levlene.
[/b]
Mulig det men da lagret seg stats osv på Multiplayer som altid var moro og se, pluss man kunne Costumize hvordan man så ut som gjordet spillet litt mere moro. slik som jeg har sett PDZ så går det bare an og velge en type Character Feks : johanna Dark , Mai hem etc... på mutliplayer og ikke leke seg med hvem hjelm en skal ha hvem drakt etc. så spillet minner meg mere om Halo og Halo ble kjedlig med tiden
 
D

Deleted member 1518

Gjest
Ehh ... hvordan spiller man multiplayer? Finner bare en kontroll.
[/b]
Tror dette er løsningen:
Den første kotnrollen er kobla til.
Du holder inne Xbox 360 logoen på den andre (tredje eller fjerde) kontrollen.
Deretter skal lyset rundt 360 logoen på kontrollen og av/på knappen på selve 360en begynne og blinke.
Så må du trykke på knappen som ser slik ut på både maskinen og kontrollen: )))

Dårlig forklaring men jeg tror det er sånn du må gjøre det.
 
<div class='quotemain'>
Ehh ... hvordan spiller man multiplayer? Finner bare en kontroll.
[/b]
Tror dette er løsningen:
Den første kotnrollen er kobla til.
Du holder inne Xbox 360 logoen på den andre (tredje eller fjerde) kontrollen.
Deretter skal lyset rundt 360 logoen på kontrollen og av/på knappen på selve 360en begynne og blinke.
Så må du trykke på knappen som ser slik ut på både maskinen og kontrollen: )))

Dårlig forklaring men jeg tror det er sånn du må gjøre det.
[/b][/quote]
For å kunne spille multiplayer på spill må du først opprette en til profil som kan brukes av den andre spilleren. Så kan du gjøre det du sa. :)
 
Jeg fant ut av det rett etter at jeg spurte. Det er en knapp på konsollen som er lik den wireless-knappen på konsollen, disse to må vist trykkes inn for at de skal finne hverandre, eller no, funka i hvertfall.

Dessuten, 3-player på live med PDZ sugde. Spillet blir veldig fort uoversiktlig med alle gjenstandene og det filteret som man får når man sikter rundt gjør det hele bare værre. Med mindre man har stor skjerm, da(har selv 28").