Playstation 3

Må si jeg gleder meg jeg også. MGS4 trailer, samt spillbare demoer av Xbox360 og PS3-spill. Mest av alt gleder jeg meg til Iwata sin keynote, denne gangen er det faktisk ikke avkreftet at de vil si noe om hva som vistnok gjør Revolution så spesiell. Jeg var blant få som fikk med meg at de gjorde det før E3, tror jeg.
 
Opprinnelig skrevet av Morbo@10.09.2005, 23.58
Må si jeg gleder meg jeg også. MGS4 trailer, samt spillbare demoer av Xbox360 og PS3-spill. Mest av alt gleder jeg meg til Iwata sin keynote, denne gangen er det faktisk ikke avkreftet at de vil si noe om hva som vistnok gjør Revolution så spesiell. Jeg var blant få som fikk med meg at de gjorde det før E3, tror jeg.
260200​
Spent! :)
 
Hvis jeg ikke får PC-en igjen før TGS, kommer jeg til å bli gal! Jeg kan ikke se noen videofiler og bilder som er for store får nettleseren min til å koble ut. (Jeg surfer på TV-en via dekoderen til Lyse)

Men hvis jeg får PC-en innen den tid skal jeg nok prøve så godt jeg kan å få en brukbar nyhetsdekning på forsiden. Vi får håpe ... :svette:
 
Syntes det meste der så ut som cut-scenes og prerenders. Men om grafikken blir sånn har Sony absolutt noe på gang. Har begynt å glede meg litt til Sonic, men det kommer jo til XBOX 360 også så blir nok ingen PS3 på meg med det første. Vel, når jeg er ferdig med å studere og får meg jobb blir det nok til at jeg kjøper det som er av konsoller, jeg er svak for elektroniske dingser jeg egentlig ikke trenger. :flau:
 
Dette er Playstation 3 emnet her på SG, ikke sant? Lenge siden det har vært aktivitet, så ble plutselig litt usikker. :svette:

Det har i hvert fall dukket opp noen bilder av et spill ved navn Heavenly Sword, og de skal vist være real-time om man skal tro det som sies. Om dette er gammelt beklager jeg, har ikke sett de selv før nå. Å søke her i emnet ga heller ingen resultater.

Her er i hvert fall bildene, og det ser jo unektelig bra ut. Se selv:











Fant også dette fra den offisielle hjemmesiden til spillet:

One reason the going has been tough is that we set ourselves some very ambitious goals that were met with incredulity: A non-Japanese developer trying to create an ambitious fighting system? Film-like production values? Fight amongst several thousands enemies at once? Engage players emotionally? A physics-based world in a fighting game? “You guys are crazy…” as one publisher put it.


We decide to go for it whole-hog. There isn't a lot of time to create something in-game that can be shown publicly but we're not about to let this opportunity go. It'll be tight and risky but we've never shied away from that kind of thing before. I think we can do it...just!

Come May, we have edited our in-game footage into a short trailer. It's looking good but we have nothing else to compare it against! Nina, Mike and I fly out to E3. I have a feeling of dread in my heart. Heavenly Sword isn't a simulation, where you focus on realism, nor a sequel, where you build on what was there before, nor a license, where you have a pre-fab fan-base. The expectations are harder to gauge and even harder to meet. I hope our efforts are good enough![/b]
Dette skal en av utviklerene ha uttalt i et intervju:

The main combat sequence of HS E3 demo was largely real-time (largely in the sense that we still have slow downs due to unoptimsied code, for example the first time an effect is triggered, we get a stall as something loads. Obviously the final version we have it pre-loaded etc.) ... The army scene was the slow bit.

Just so its absolutely clear, the main fight sequences seen in the HS E3 trailer (bar a bit of post-processing) are playable in real-time now. When you see the fight in HS, your seeing the actual in-game footage in real-time.

The graphical quality is also likely to go up quite considerable before release...[/b]
Et "Ninja Gaiden møter Half-Life" har enkelte sagt. Ser spennende ut.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
Tja, dette var orginalet ett PC prosjekt.
Så det er ikke only for PS3 om noen ville vite (er ikke helt 100% sikker, men i og med at det skulle komme til PC sånn helt først ting greie så...).
Det har også vært snakk om en Xbox 360 versjon av spillet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvor? Når? La meg gjette: Dette finner du på mens du skriver?
 
Man trodde vel først at Heavenly Sword ville bli et X360 spill, før det ble annonsert som ps3 only under E3. PC har det så vidst jeg vet aldri vært snakk om.
 

SHDR

Gullmedlem
Det der hørte vi om første gang for omtrent ett år siden, faktisk. Det er utviklerne av Kung Fu Chaos, Just Add Monsters, som står bak det. Etter at Argonaut gikk konkurs tidligere i år, ble de refinansiert (festlig nok av grunnleggeren av Argonaut, Jez San), og fortsatte utviklingen av Heavenly Sword. Det var opprinnelig uten plattform, og demoene ble kjørt på en high-end PC. De huntet på utgiver for å finansiere fortsatt utvikling med demoen, og ble endelig signet til Sony Computer Entertainment Europe like etter E3.

Nei, dette er ikke nyheter. Ja, det er veldig, veldig fine saker. Jeg har ikke spilt noen av Just Add Monsters' tidligere titler, men av en eller annen grunn har jeg mine forhåpninger likevel. Når Sony gidder å plukke opp noe, er det stort sett noe med det som lukter kvalitet.
 
M-m. Ser ganske god å holde i etter min mening også, men liker ikke helt lengden på håndtakene...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Disse "10 grunner til å kjøpe maskin X istedenfor maskin Y" viser IGN i et nøtteskall. Forskjellige skribenter som skal appelere til forskjellige fanboys ved å skrape sammen tull og tåpelige unnskyldninger for å framheve gjeldende system eller hypede spill til dette.

Pfuy.