Playstation 4

Jæveltango

Pepperoni Playboy
En annen ting jeg ønsker velkommen, er hvordan Sony løser "problemet" med profiler. Man kommer til å gå over til ekte navn, noe som er uendelig bedre enn idiotiske nick, samt at man kaster avatarer og drit ut av vinduet. Jeg husker knapt hvem halvparten av folka jeg har på ps3 er, siden jeg kun har flaue nick å gå etter. Jeg har også svært få, faktiske, venner som spiller. Kanskje dette vil være et lite grep som kan gjøre online-spilling mer tilgjengelig? Litt som Facebook i sin tid, når det kommer til sosiale nettverk. Det var hakket mer personlig å faktisk bruke virkelige navn, i stedet for det man var vant med fra blink, nettby og liknende tjenester.

 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Dobbelpost fordi:

Her er noen skikkelige bilder av kontrollen. 56k-warning. Er det bare meg, eller ser ikke triggerne noe særlig bra ut? Virker så små.









 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Høyttaler-greia på kontrollen er forresten akkurat det samme som du finner på wiien: Lydeffekter, for eksempel skytelyd og liknende. Lysbaren på fremsiden skal skille kontrollene ved multiplayer ved å vise ulike farger og den kommer også til å indikere om du har lite liv og slikt.
 
Siden jeg er en sucker for sandkassespill og bilspill synes jeg Watch Dogs og det bilspillet så ganske greit ut. WD kommer såvidt jeg vet på de fleste plattformer, så det alene er ikke grunn nok for meg til å kjøpe en av de nye konsollene. Er mer spent på streaming og sosial spilling, så håper det blir mer av det senere. E3 burde bli bra i år
 

Kilik

Lokal moderator
Store nyheten her er 8 GB unified RAM.
PS3 har stusselige 256 MB System RAM + 256 MB VRAM. Altså har utviklerne potensielt 32 ganger så mye RAM tilgjengelig. Dette sammen med PC-arkitektur gjør at konsollen blir ekstremt multiplattform-vennlig. Også PC-spillere bør juble da man endelig vil få spill som ikke begrenses av gamle konsoller fattig på RAM og moderne GPU-arkitektur.

Sånn spillmessig var det egentlig ingenting som begeistret meg. Grafikkmessig var det omtrent som forventet. Selvsagt bedre enn på PS3, men ikke det store hoppet man så tidligere fra f.eks. PS1 til PS2 og fra PS2 til PS3. Men fortsatt tidlig og det tar nok noe år før utviklerne virkelig får utnyttet maskinvaren. Og spill som Watch Dogs og Destiny kommer jo også på PS3 og 360, så der er nok forbedringen liten.
 
Meh, skuffende spill. Hadde håpet at Destiny, uten at jeg er noe Halo-fan, kanskje kunne bli kurant. Så i hvert fall pent ut, men det er noe med designet på folk som er helt jævlig.

Ellers er mangelen på nytt om LG ..og Parappa the Rapper? skuffende for å si det mildt.
 
Ja så fort man er uenig om noe på et forum så er man butthurt. Hva har jeg sagt som kan oppfattes som det? Trodde det foregikk en helt rolig konversasjon om emnet. Men beklager, skal aldri mer uttale meg om mine tanker rundt dette.
Du er så dramatisk. :hug:

Klarer ellers ikkje bli så fryktelig begeistret, men å bruke PS4 som Gaikai-server for Vita virker svært så lovende. Det er den totale pakka som skal friste, ikkje nødvendigvis OMG GRAPHIX, sjølv om det i alle fall burde være mulig å forvente ein del oppdatering på den fronten. Glatt grafikk i det minste. Mindre enn 60 FPS burde være unødvendig.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Med litt manko på spill ble det en berg-og-dalbane på WiiU-streamen, så jeg tror vi ser an hva PS4-lanseringen har å bringe. Alternativet er å nøye seg med en kveld i stedet for en hel helg.

Vi får se.

Vi får se.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Hele første døgnet går nok med til nedlastinger, venting pga treige servere og oppdateringer ut av rassen på satans oldemor. Så det må nok ei hel streamhelg til ja.
 
Bare lurer her, men i natt mens det pågikk virka folk veldig overrasket og positive, og at det innfridde forventningene og mye mer, mens i dag så handler det om å påpeke hvor ræva det var. Selv forventet jeg ikke så veldig mye mer enn kraftigere hardware og mer satsing på det sosiale aspektet, samtidig som at jeg gleder meg til watchdogs. Spilla blir jo i hovedsak det som gjør at jeg skrur på maskina.