1. Ja, det var jo en jævlig god måte å gjøre det på. Jeez, gi folk det de vil ha.
2. Neida, for all del ikke. Og ikke noen vonde ord om deg og pollen din heller. Jeg hadde bare inntrykket av at når medlemmene på Spillegal ville treffes, så burde kanskje ledelsen i Spillegal ta styring og ordne noe? Igjen, ikke noe vondt om deg eller noe sånt. Jeg vet ihvertfall om jeg var i toppadministrasjonen hos SG, hadde jeg tatt litt initiativ og prøvd å starte igang noe når jeg så at folk ville ha det. Kremt.
Og det er hyggeligere å treffe hverandre når man har et forhold til hverandre over internett, Alex, det må du da forstå.
REDI-FAENS-GERT: Jeg hater denne leapfrogginga. Uansett. Det har vel med toleransenivå å gjøre, antar jeg. Er fullstendig enig i at de som skriver tre setninger om dagen er verdiløse, selv om de er veteraner og har vært med oss en god stund. However, jeg tør mene at de fleste som var "sånn" har tatt seg skikkelig opp, og uten å nevne navn kan jeg jo si at både Sortulv og Agahnim pleide å være tre-setninger-om-dagen-drittsekker, og begge har tatt seg skikkelig opp nå.
Det er jævlig varmt her nå, og jeg må ned med søpla, så jeg tror poenget mitt ble litt borte. Det jeg prøver å si, er vel at Spillegal har utviklet seg til en slags kjerne av relativt kloke og hyggelige mennesker, som alle vet hvem hverandre er - der noens spillinteresse sørgelig nok har dabbet av. At de som ikke lenger er like sykelige opptatt av spill som oss andre da skal nedprioriteres (innleggsteller på Generelt, for eksempel), syns jeg er synd. Som sagt tidligere, Alex: Erkjenn hvem du har med å gjøre, og at å forvandle Spillegal om til en Gamer-lignende spillside er tullete.