SITAT(Reverend Jim @ 01.07.2006, 20.12) 12409
Men allikevel kommer du med: "Du er dårlig i senga." Og annet i samme stil? Jeg tror det er nettopp slike utsagn som gjør at GPrat har den lave respekten den har (iallefall hos meg) og dermed er en grunn til at jeg ikke vil holde tall over hvor mye dere bidrar der. Hadde seksjonen derimot vært veldig konstruktiv, ville jeg gjerne fått det med meg. Sier du at jeg da skal gi deg antallet, og du dermed vil endre holdning? Feil. Fjellet kommer ikke til deg, du må dra til fjellet. (skjerp deg, så får vi heller se på den innleggstelleren)
SITAT(Nicholas @ 01.07.2006, 20.16) 12412
1. Innleggstelleren er oversikt over hvor konstruktive folk er. Jeg synes at svæææært få er konstruktive i GPrat.
Klart det er hyggeligere å treffe folk når man allerede er kjent med dem, men det endrer ikke poenget mitt: Om folk er hyggelige i virkeligheten, gir dem ikke rett til å prate bajs på forumet.
Må forresten legge til at det ikke er slik at jeg ikke bryr meg om spill i det hele tatt, og dersom det blir et spilltreff som jeg har råd og tid til å komme meg til, så vil jeg dukke opp, men i spilldiskusjonene her har jeg lite å bidra med. Jeg velger da å holde kjeft framfor å spre uvitenheten min og dumskapen min, slik som visse andre ser ut til å føle et behov for.
[/b]
[/b]
SITAT(Nicholas @ 01.07.2006, 20.16) 12412
1. Ja, det var jo en jævlig god måte å gjøre det på. Jeez, gi folk det de vil ha.
2. Neida, for all del ikke. Og ikke noen vonde ord om deg og pollen din heller. Jeg hadde bare inntrykket av at når medlemmene på Spillegal ville treffes, så burde kanskje ledelsen i Spillegal ta styring og ordne noe? Igjen, ikke noe vondt om deg eller noe sånt. Jeg vet ihvertfall om jeg var i toppadministrasjonen hos SG, hadde jeg tatt litt initiativ og prøvd å starte igang noe når jeg så at folk ville ha det. Kremt.
Og det er hyggeligere å treffe hverandre når man har et forhold til hverandre over internett, Alex, det må du da forstå.
[/b]
2. Neida, for all del ikke. Og ikke noen vonde ord om deg og pollen din heller. Jeg hadde bare inntrykket av at når medlemmene på Spillegal ville treffes, så burde kanskje ledelsen i Spillegal ta styring og ordne noe? Igjen, ikke noe vondt om deg eller noe sånt. Jeg vet ihvertfall om jeg var i toppadministrasjonen hos SG, hadde jeg tatt litt initiativ og prøvd å starte igang noe når jeg så at folk ville ha det. Kremt.
Og det er hyggeligere å treffe hverandre når man har et forhold til hverandre over internett, Alex, det må du da forstå.

[/b]
Klart det er hyggeligere å treffe folk når man allerede er kjent med dem, men det endrer ikke poenget mitt: Om folk er hyggelige i virkeligheten, gir dem ikke rett til å prate bajs på forumet.