PSThreeple

PS3 Slank - hallelujah eller meh?

  • Postivt oppsving!

    Stemmer: 19 43,2%
  • Ingen stor forskjell.

    Stemmer: 25 56,8%

  • Totalt antall stemmer
    44
#41
Har det ikke nylig gått ett rykte om at Sony prøver å få patent på en form for lureri som gjør att cell kan leke ps2 da?

At det var mulig med ps2 BC via en senere fw-update...

Mener å ha lest det, men de som følger skikkelig med kan vel si om det er bs eller ei.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#44
>_<

Det er utrolig at folk fortsatt kommer med slike ubrukelige kommentarer.
Gæh, hver til sitt. Er ikke akkurat en overflod av fantastiske, PS3-eksklusive titler.

Når det er sagt har jeg spilt mye mer på PS3 enn på 360 i det siste, mest på grunn av Demon's Souls. ^^
 
#46
Gæh, hver til sitt. Er ikke akkurat en overflod av fantastiske, PS3-eksklusive titler.
I disse multikonsolldager er det ikke akkuratt en overflod av fantastiske ekslusiver til noen konsoll. Poenget mitt er at det er en påstand som ikke stemmer overens med virkeligheten. Om man ikke kan se at PS3 har en rekke med kvalitetsspill lever man i fornektelse. Om man liker spillene selv eller ikke betyr ingenting i denne sammenhengen.

Doctor Downs: Kreativt.
 
#47
Er vi enda ikke forbi den perioden hvor man må si "jeg synes at" foran alt man ytrer på et internettforum for at folk skal skjønne at det man sier er ens egen mening? :p
 

SHDR

Gullmedlem
#48
Nei, vi er tilbake der hvor alle som ikke innrømmer at hardcore spill eeeeeeeeegentlig er bedre enn sånne enkle greier meg vifte-vifte-kontroll blir møtt med himlende øyne over at de fortsatt støtter det spillfiendtlige mainstream-prosjektet til Nintendo.

Det er litt som å innrømme at man digger Sex & the City: Den rette typen menneske vil synes du er fullstendig håpløs som gidder å se på de teite ludrene drive å ha seg med masse ubemerkelsesverdige menn som uansett er kjekkere enn enhver mannlig seer.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#49
Egentlig er det nesten litt juks når noen av de beste Wii-spilla er porter fra PS2, men oh hey. Poenget mitt var nå ihvertfall at jeg kommer til å ville ha en blu-ray spiller hvis jeg etterhvert skal flytte for meg selv uten romkameratens PS3, og selv om jeg ikke ville betalt tre lapper for å spille MGS4 og Little Big Planet er det fortsatt en overhånd andre blu-ray spillere ikke har. Hadde den vært sonefri hadde det ikke vært no' spørsmål engang.
 
#51
Nei, vi er tilbake der hvor alle som ikke innrømmer at hardcore spill eeeeeeeeegentlig er bedre enn sånne enkle greier meg vifte-vifte-kontroll blir møtt med himlende øyne over at de fortsatt støtter det spillfiendtlige mainstream-prosjektet til Nintendo.

Det er litt som å innrømme at man digger Sex & the City: Den rette typen menneske vil synes du er fullstendig håpløs som gidder å se på de teite ludrene drive å ha seg med masse ubemerkelsesverdige menn som uansett er kjekkere enn enhver mannlig seer.

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke denne, og regner egentlig med at det er en form for spøk. Hvis den i det heletatt var ment som et svar på noe jeg skrev.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#55
HEI FOLKENS! JOSTEIN ER SUR!! SJEKK HAN A! HAN ER SUR.. SUR!

HEI!! ERLEND!! JOSTEIN ER SUR! ER DU SUR ELLER JOSTEIN?!?!?!

HEI! TRYGGVE! JOSTEIN ER SUR...

...
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#56
Sur eller spøk; har de tre konsollene som rocker markedet i dag og en relativt oppegående PC. Ser man bort fra BluRay har PS3-en nesten bare samlet støv.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#57
@Konsollkrigen: Det handler uansett i bunn og grunn om hvem du er og (ikke nødvendigvis hva du liker) men hva du har et behov for. Har du to kids på 4 og 6 år og du ikke spiller selv er Wii en fabolous maskin, men skulle du være noe i nærheten av en hardcoregamer selv vil kun Wii bli for tynt, og er du hardcoregamer uten kids vil det være naturlig å styre unna Wiien.

Jeg gjør dette hver dag, ser an behov for å kunne foreslå den maskinen hver enkelt vil få mest ut av og utnyttet potensialet til. Jeg blir veldig ofte spurt hvilken maskin som er best, hvem de bør velge osv, men har ikke noe fasitsvar på det. Hva spiller du og hvor mye, hva vil du bruke den til og hvor mye penger du vil bruke er eksempler på spørsmål hvis svar vil la meg peke mot en konsoll over en annen.

Må jeg kaste inn spørsmålstegn eller banneord i posten for å bli lagt merke til forresten?
 
#58
HEI FOLKENS! JOSTEIN ER SUR!! SJEKK HAN A! HAN ER SUR.. SUR!

HEI!! ERLEND!! JOSTEIN ER SUR! ER DU SUR ELLER JOSTEIN?!?!?!

HEI! TRYGGVE! JOSTEIN ER SUR...

...
Jeg har da slettes ikke gitt noe uttrykk for at jeg har vært sur. Bare uenig.
 
#59
HEI FOLKENS! AGRADULA ER SUR!! SJEKK HAN A! HAN ER SUR.. SUR!

HEI!! ERLEND!! AGRADULA ER SUR! ER DU SUR ELLER AGRADULA?!?!?!

HEI! TRYGGVE! AGRADULA ER SUR...