Resident Evil 4

#61
Hehe, Biohazard er ett råtøft navn det og. Men over til demoen, og mine synspunkter på den. Har ikke spilt all verden, to ganger igjennom, ingen på hard, men alt i alt er jeg ekstremt imponert. Spillet oser rett og slett av meget høy kvalitet. Det er en fryd å gå rundt i de omgivelsene (les: grafikken :D ), og det å bli jagd rundt omkring en begd er på ingen måte så kjedelig som det høres ut som. Jeg gleder meg allerede til å utforske demoen mer, og prisen som var litt stiv er helt greit, for denne demoen kommer absolutt til å bli spilt mange ganger til jeg venter på Januar. Fy søder dette spillet kommer til å eie!
 
#64
Noen har hacket demoen og funnet frem mer informasjon om spillet. Det vil si navnet på en jente som vises I en av filmene og diverse våpen og items som leon kan bruke I spillet.

http://www.resident-evil-community.com/for...?showtopic=2888

Det er link til et engelsk Resident Evil forum hvor to person tråler internet irundt etter informasjon. Informasjonen der står I spoilertags og du må "highlighte" de for å se hva som står.
 
#65
Opprinnelig skrevet av salamando@06.10.2004, 23.05
Noen har hacket demoen og funnet frem mer informasjon om spillet. Det vil si navnet på en jente som vises I en av filmene og diverse våpen og items som leon kan bruke I spillet.

http://www.resident-evil-community.com/for...?showtopic=2888

Det er link til et engelsk Resident Evil forum hvor to person tråler internet irundt etter informasjon. Informasjonen der står I spoilertags og du må "highlighte" de for å se hva som står.
113449​
At Ada var meg i spillet kom ikek som noen overraskelse, mange andre, inkludert jeg, har lenge spekulert i det. Enda mer info om dette spillet gjør meg enda mer sulten.. :(
 
#66
Ny PAL boxart:



Ser ikkje ut til at det vart noko av det "gamle" PAL coveret likevel.
Uansett foretrekk eg dette coveret over det tafatte NTSC coveret. Har mest lyst til å berre vente med å kjøpe spelet til PAL utgåva er ute.
 
#68
Opprinnelig skrevet av Scorpiux@20.10.2004, 07.07
NOen som vet om de vil prate engelsk på den japanske versjon? Eller om det i det minste er mulighet for engelske subs?
119776​
På demoen foregår alt på engelsk, og jeg mener at alle RE spill foregår på engelsk, men har japansk tekst. Tenke på å importere, eh? Har tenkt på det selv..

Nydelig boxart da, det er jo helt klart at det er det offisielle. Det forrige var litt for uproffesjonelt lagd.

EDIT: Nå misforstå jeg. Så det coveret er PAL, mens de som importere for det rosa? :blunk:
Not good!
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#70
Når er releasen i Norge, da?

Jeg kommer til å importere den amerikanske utgaven uansett. <s>Må bare skaffe meg en NTSC PS2.</s> :flau:
 
#71
Hvorfor trenger du det i denne sammenhengen?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#74
Opprinnelig skrevet av MoFo2
Houseman: jeg vet at du vet at Resident Evil 4 er GC-eksklusivt :ler:
Jeg tilstår ... Skrev PS2 og mente GC. En NTSC GC har jeg dessuten allerede kjøpt, så det var to feil, faktisk.

Men hyggelig å kunne glede noen. :)

Det PAL-coveret var forresten i overkant fantasiløst.
 
#76
Opprinnelig skrevet av Shadar@22.10.2004, 10.14
Så lenge det står Resident Evil 4 på ryggen, kan jeg finne det i hyllen min.
122139​
Om det står 4 Resident Evil, da?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#77
Opprinnelig skrevet av Shadar@22.10.2004, 09.14
Det slo nå meg som langt penere og mer stilfullt renderathonet som ble postet like over.
122139​
Hva? Men, ja, du har rett: Coveret betyr svært lite. Men det skader ikke om et spill også har et tøft cover.
 
#78
For oss som vet at vi skal ha det når det kommer, spiller det ingen rolle. Men de som er i butikken og sjekker spill etter spill før de lander på et velger jo spill utifra hvor tøft det ser ut på coveret. =)
 
#80
Opprinnelig skrevet av Madonna Wayne Gacy@24.10.2004, 14.46
Javel, hvilke idioter kan du isåfall referere til?
123150​
The casual gamers. De som ikke holder seg oppdatert på det som skjer i spillfronten. De som kjøper spill etter at de evt. har leid det spillet eller har fått lånt av en venn.