[Multi] Silent Hill: Downpour

Drauden

SGs kollektive lillebror
Hvorfor klarer aldri japanere å fikse det som faktisk er feil? Capcom, Nintendo, Konami... dum gjeng.

Pre-order Silent Hill Downpour with GameStop and receive exclusive In-Game items!
Nail Gun: Building a house or killing some monsters? Nail guns provide more ammo in the clip than the normal gun, which makes you able to kill more monsters at one time!
Double Axe: Getting medieval with this very powerful melee weapon. It will come in handy during those battles with screaming monsters.

Håper det blir nordic edition med noen andre bonuser. Det der er passe ubrukelig.
I verste fall blir det ingenting, som med Shattered Memories :( Oh, well.

Lodin

Der Waaaah
Noen her som faktisk har prøvd å "skyte" med en spikerpistol? Du treffer ikke en dritt med dem og de har stort sett alle ledning. Teit våpen å gi med.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Du vil ha mer realisme i spillene dine?

PS: Ledning? Håper du mener trykkluftslange

PS2: Det finnes gassdrevne

Lodin

Der Waaaah
Nei jeg vil ikke ha så mye realisme, men en spikerpistol erstatter ikke en "normal gun", ei avsagd hagle derimot.
Og ja, jeg vet du får de med gass, men de er dritt.
Får vi se en scene hvor han fengselskisen teiper igjen sikringene på den før han bruker den tro?

Lodin

Der Waaaah
No reklame av no slag. Uansett er det nå enda mer skuffende at det er Korn og ikke Andrew W.K. som er med på soundtracket.

Jeg synes definitivt det er dristig og interessant, men jeg tror jeg likevel på en måte skulle ønske de laget et mer tradisjonelt Silent Hill-spill. Forstår heller ikke hvordan de har tenkt å tjene penger på det ... For all del, intet Silent Hill-spill (eller noe som helst annet) har før gjort meg så redd som jeg nå er for at Yamaoka virkelig er ferdig med serien, og at dette spillet faktisk er oppriktig ment, men jeg forstår ikke hvordan de har tenkt å tjene penger på det. Blir uansett veldig interessant å se hvordan det kommer til å fare hos pressen, og det er jo alltid en god ting at noen presser mediumet. Men ja, jeg likte jo Shattered Memories og dette er på mange måter en naturlig videreføring av det i den forstand at det nok en gang er snakk om et spill som spiller deg kontra den tradisjonelle greien med at spilleren spiller spillet. Synes også det er spennende serien prøver nye farvann i den forstand at dette helt defintivt vil ha en appell også utenfor hos de spesielt spillinteresserte. Det vil nok nemlig sette mange filosofiske spørsmål på agendaen rundtom verden når det viser seg at det er helt umulig å la være å spille, eller rettere sagt: å bli spilt av Silent Hill: Downpour. Dette er jo brennende aktuell tematikk når man tenker på det nye lyset internett har satt demokrati, og dermed også fri vilje i. Er ikke minst friskt å se noen fra en annen bransje empatisere så dypt med musikkbransjen at de selv stiller seg i samme situasjon hvor det altså egentlig ikke finnes noen annen vits å betale for produktet de har laget enn for å støtte de. Jeg mener, siden spillet allerede så lenge før lansering er tilgjengelig ... Så ja, absolutt dristig dette her, for å ikke snakke om denne dype empatien, skjønt kanskje akkurat det er litt vel ekstremt, jeg synes jo man skal kunne tjene penger på det man skaper, men jeg tenker heller det enn at de er den andre ekstremen som for eksempel Ubisoft dessverre i det siste har vist tendenser til å være ...

Og her kan man da se hvordan ingen noensinne forstår vitsene mine :v

Vitsen er liksom at jeg tror spillet egentlig er selve reklamekampanjen fordi det ser så fælt ut, og hva de har gjort med serien liksom skremmer meg, er skummelt. Og dette er trolig fordi hva er ikke survival horror nå for tiden etc. Videre later jeg som om jeg slik tror spillet spiller oss, i betydningen "spiller oss et puss", noe som jeg på liksom opplever som et naturlig skritt videre etter det der i Shattered Memories hvor spillet på en måte spilte deg ved å analysere deg mens du spilte, og så tilpasset seg hva det fant ut. Selve utførelsen av vitsen var samtidig ment som en slags godmodig parodi av den typen teorier Silent Hill-spillene ofte har vært ofre for.

/ragequit D;

Jeg humret lavt av For all del, intet Silent Hill-spill (eller noe som helst annet) har før gjort meg så redd som jeg nå er for at Yamaoka virkelig er ferdig med serien, og at dette spillet faktisk er oppriktig ment, så ikke vær lei deg. Aleks min venn.

Sjekk det her
The set will contain high definition remasters of Silent Hill 2 and Silent Hill 3, with newly recorded voices and the added bonus of some new quests.
New quests?

Som fyren der hiver jeg litt rundt på øyenbrynet og lurer på hva dette blir. Uansett er det kult med noe nytt. Begynner å bli lei av nyheter kjenner jeg. Vil ha de jævla spillene nå. :argh: