Siste spill du kjøpte

Det siste spillet jeg fikk (som er nevneverdig) er Warcraft III collectors edition. Variabel sendte kanskje ikke med selve spillet (noe som også gikk under avtalen), men søren å fin boksen er å se på (spesiellt warIII art boken/hefte)
 
Opprinnelig skrevet av Houseman+06.01.2005, 07.33-->
<!--QuoteBegin-Egle
@05.01.2005, 18.11
Bestilte nylig Resident Evil: Outbreak fra play.com. Vet at det ikke skal være så voldsomt, men når det kun koster 14.99£ så kunne jeg ikke dy meg.
158634​
"Ikke så voldsomt" var en, æh, voldsom underdrivelse. Det er det dårligste spillet i RE-serien, og det sier litt, antar jeg. Den europeiske utgaven er dessuten mer eller mindre meningsløs siden den mangler onlinefunksjonen hele spillet er bygd opp rundt ... Men det er moro i noen timer, da. :)
158932​
[/b]
Hehe. Jo da. Har ikke spilt det selv, så jeg vet egentlig ikke så veldig mye om det, så jeg er jo litt spent. :) Men, som du er innepå, så har utkuttingen av online spillingen og tilførselen av computer-sammarbeidende vesener i stedet, blitt lite vellykket, ifølge kritikere. Men det kan vel ikke være dårligere enn Resident Evil Survivor til PSX? For hvis det er dårligere enn det, da blir jeg virkelig skuffet.
Husker forresten jeg rundet det på cirka 3-4 timer. Aldri tatt i det siden. I tillegg var det jo ikke noe vits i å runde det flere ganger på grunn av elendig gameplay og historie.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Lenge siden jeg kjøpte det, men på 3. juledag så kjøpte jeg Mortal Kombat Deception. =D
 
Siste spill jeg kjøpte var en GBA SP med Zelda-logo og The Minish Cap, dagen etter kjøpte jeg Sword of Mana. Begynner vel å bli en stund siden jeg kjøpte det nå.
 
Har kjøpt følgende tre spill nylig:

* Medievil
* Resident Evil Director's Cut
* Metal Gear Solid

Alle til PSX, ja.

hehe, du har gått tilbake til de gamle tider med PS 1? Samme har jeg gjoort. Kjøpte meg tre spill for en 150kr. Metal Gear Solig, SIlent Hill 1 og Dino Crisis. Leve de gode gamle tidene.

Må bare si at FAEN så mye spill folk kjøperr. Har akurat kjøpt meg Ninja Gaide til X Box og er veldig glad for det, men tror det blir lenge til før jeg får fylt opp lommeboka mi. For meg ser det utsom deres aldri blir mindre i.
 
Siste spill jeg kjøpte er vel HL2. Kjøpte det via steam siden jeg ikke har dvd-rom på pcen min..
Jeg har ikke instalert HL2 enda, siden pcen min fucker sånn. Venter heller til jeg kan ta i bruk den nye, om ca 3 uker..
men har spilt source, og det suger skikkelig rass..
 
medievil er tøft...

kjøpte meg 2 spill på qxl. KOTOR og Mafia... tenkte å spare det beste spillet til slutt å regner med det er KOTOR så tar å går gjennom mafia først. hater å drive på med flere spill samtidig siden det sidesporer meg fra storyen i spillene. er som å lese 2 bøker om hverandre. funker ikke...
 
er RE Outbrake bra The sorte ice???
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Resident Evil 4 var det siste jeg kjøpte. Bestilte det i dag, så da har jeg vel det i hus i løpet av neste uke (forhåpentligvis). Fikk med Biohazard 4-paraply. :))

Det neste spillet blir nok Medal of Honor: Dogs of War i mars, med mindre noe uforutsett dukker opp i mellomtiden. Har litt lite penger for tiden og har dessuten flere spill liggende jeg ikke har fått spilt ennå. :flau:

Innlegg # 3000
 
Det siste spillet jeg har byttet til meg nå er Animal Crossing (byttet det imot Metroid Prime: First hunt demoen til DS), men har ikke fått det ennå. Da får jeg heller nevne det siste jeg har byttet OG fått, og det blir Metroid Prime 2.

Har ikke spillt singelplayerdelen så mye ennå (bare noen min.), men multiplayerdelen rokka! Noe jeg sikkert blir lei av et par timers intens spilling.