Skoen er sinna.

Status
Stengt for ytterligere svar.
#41
Opprinnelig skrevet av Zythius+17.11.2004, 12.28-->
<!--QuoteBegin-SortUlv
@17.11.2004, 11.40
Når du ikke har satt deg inn i en sak, er det heller ikke vits å kommentere den.

plixnabbstafuzatlox
Fælt så hissige vi er her da.
Les posten hans, den som er over din. (Det står "Beklager")

:blunk:
136420​
[/b]
Jeg er ikke hissig.

Nabbe, er jeg hissig? :confused:
 
#42
Opprinnelig skrevet av SortUlv+17.11.2004, 13.01-->
Opprinnelig skrevet av Zythius@17.11.2004, 12.28
<!--QuoteBegin-SortUlv
@17.11.2004, 11.40
Når du ikke har satt deg inn i en sak, er det heller ikke vits å kommentere den.

plixnabbstafuzatlox


Fælt så hissige vi er her da.
Les posten hans, den som er over din. (Det står "Beklager")

:blunk:
136420​
Jeg er ikke hissig.

Nabbe, er jeg hissig? :confused:
136430​
[/b]
SortUlv er slem. :grine:

/me føler seg tråkka på. :(
 
#44
Selv om det er delvis forklart, hva har Sko gjort(I de olde tider, ikke senere tid)?
 
#45
Opprinnelig skrevet av Lokkeman@17.11.2004, 14.02
du er ikke hissig, bare litt ivrig til tider :kos:
136450​
Men hallo? Jeg brukte jo "plixnabbstafuzatlox" for å prøve å bevise at jeg ikke var sur!









:(
 
#47
Opprinnelig skrevet av Madonna Wayne Gacy@17.11.2004, 14.17
Selv om det er delvis forklart, hva har Sko gjort(I de olde tider, ikke senere tid)?
136454​
For lenge siden skreiv han mange seriøse innlegg om at Spillegal sang på sitt siste vers, at det hele var på vei nedover, og han fikk da startet en diskusjon som blåste seg opp til masse krangling mellom forskjellige individer.. Dette var selvfølgelig på den tiden da han ville få folk over til Drittportalen sin.. Husker at han også stjal grafikk fra SG og brukte det til sin side, noe Erobrius, den tid trøls, slo hardt ned på, mest fordi han ikke spurte om lov eller innrømmet tyveriet.. Han har også oppført seg meget barnslig tidligere. Dette er ikke første gangen han har gått fra sin lederstilling, eller sist blei han regelrett sparket ut.. Det er mye småting også, som har irritert folk.. Uttalelser og oppførsel er noe han ikke kan holde styr på rett og slett..
 
#49
HAHAHAHAHAHA!! Dere kan jo tenke dere utfallet.. husker ikke om han var en så dårlig moderator egentlig... Var han det?
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#50
Urgh! Han er altså en kjip liten faen, i tillegg til den jævlig tørre humoren og teite attituden?
 

Nabbe

Har fin hatt.
#51
Exploser: Nei... jeg gjorde faktisk ikke det. *kremt* La oss glemme dette nå. Emnet handler om skoen!
 
#52
Hvis det er så mange som misliker skoens oppførsel, både av miljøets brukere og i sjefsstaben, hvorfor er han ikke avsatt? Er han passet på av høyere makter?
Bare et tankekors.
 
#53
Han har vist mistet sin skribtent status... Ihvertfall sist jeg sjekka. Synes det er nok Skoen prat på en stund, hvorfor ikke bare la
det ligge?
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#55
Ikke like plagsomt som når noen gjør en overdrivelse ut av noe som de fleste bare ignorerer\gir faen i.
 
#56
jeg kjenner ikke forhistorien til hvorfor dere driver å kakler som en gjeng med kjerringer om ting som tydeligvis har skjedd for mange år siden som dere fortsatt bærer nag til, å fatter ikke hvorfor dere prøver å dra inn alle de nyere medlemmene som ikke har noe vondt å si om hverken skoen, ebrossius eller noen andre til å hate skoen å vende han en kald skulder.

problemer dere imellom burde dere ta mellom dere og skoen å la oss slippe å få et forbanna til emne om hvor forbanna dum å teit å stygg å slem skoen er å om hvor mye dere hater han. er jo blitt sikkert 100 emner snart om skoen å andre dere hater.

problemene dere imellom bryr meg midt i rævva. bruk MSN eller en jævla telefon til å kjefte på hverandre!!! avtal tid å sted for eksempel oslo s klokken 20.00 ikveld til å gjøre opp dere imellom å bli ferdig med det.

tro det eller ei, men universet evolverer ikke rundt dere gutter.

trodde Spillegal som nettsted så fremover å hadde tenkt til å bli norges ledende side angående spill å datarelatert stoff å ikke sitte fast i fortiden å i ferd med å bli norges ledende side for å ta opp personlige problemer mellom mennesker å drittkasting.

en ting er å ha emne hvor man diskuterer alt mellom himmel å jord, men når emnene ene å alene går på personangrep så synes jeg ikke det passer seg.

personangrep skjult under påskudd som å ta opp fakta å konfrontere han med det. hva med å faktisk møte hverandre in real life å sette seg ned å løse issuene dere har dere imellom. det er hva jeg kaller å konfrontere hverandre med det. ikke lage et emne som skoen selv sikkert ikke vet om hvor man da sitter å kjefter på han.

synes dette emnet skal stenges... :kul:
 

Novastrum

Feminist-elitist
#57
Opprinnelig skrevet av InsaneSimian@17.11.2004, 16.29
Ikke like plagsomt som når noen gjør en overdrivelse ut av noe som de fleste bare ignorerer\gir faen i.
136551​
I love you. ^_^
 
#58
Opprinnelig skrevet av Madsy@17.11.2004, 17.32
Hvis det er så mange som misliker skoens oppførsel, både av miljøets brukere og i sjefsstaben, hvorfor er han ikke avsatt? Er han passet på av høyere makter?
Bare et tankekors.
136522​
Ja, det er noe å tenke på.

Eller så kan jo de stikke av?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#59
Slike kommentarer kan være et tveegget sverd, vet du. ;)
 
#60
Zythius, skal over 40 personer stikke fra forumet? mange av dem er faktisk en del av "SG-kjernen" til og med...
 
Status
Stengt for ytterligere svar.