Spoilers ahoy!
Opprinnelig skrevet av IronFist@25.07.2005, 15.16
først og fremst so veit jeg at blond haired boy er ingen andre en sora selv, men fra den andre dimensjonen. altså soras andre halvdel.
han blir sentral i kh2.
Dette har jeg lurt lenge på, et slags shell. Ifølge Ansemreportene man finner i KH:FM, så lager kroppen et skall når man faller ned i mørket, hvilket Sora gjorde da han ble transformert til en heartless i slutten av Kingdom Hearts. Dette vil og forklare hvorfor BHK har Oathkeeper og Oblivion.
Når Sora spør hvem Enigmatic Man er svarer han "I am... a mere shell", og forsvinner. Om Ansems teorier er korrekte, hvem er da Enigmatic Man skjell av?
Men du snakket om "andre siden". Ifølge Ansem Report #12 er det fire sider, eller verdener, om man foretrekker.
There are still so many unknown worlds.
The present world.
The world of darkness.
The world of light.
And, The world in-between.
Hvilken side er BHK fra?
om ansem er diz er jeg veldig usikker på.
En av Organization-medlemmene sier jo "Ansem" når vedkommende står vendt mot DiZ.
Opprinnelig skrevet av IronFist+25.07.2005, 15.16-->
Alle de gammle verdnene fra kh er med, samt mange nye, som mulan, POC jack sparrow osv. og mange mange flere, som er hemmelig fåreløbig.[/b]
Det visste jeg. Du glemte også å nevne Disney Castle, selv om den på en måte var med i KH.
kairi er med.
... det har alle visst siden Deep Dive.
<!--QuoteBegin-IronFist@25.07.2005, 15.16
riku er også med, som en ond fyrste liggnende fyr. men mulig hajn blir snill igjen.
Hæ? Ond? Kan du bekrefte dette? Om det er som du sier, at Blonde Haired Kid er Soras "skjell", eller andre jeg, så vil jeg tippe at Dual Wielding Unknown er Blonde Haired Kid, ettersom han er den eneste som vi har sett som både har Oblivion og Oathkeeper. Hvordan forklarer du da at DWU
kaster Oblivion til Riku, og deretter drar opp nok et keyblade, Inverted Kingdom Key? Er DWU/BHK en ond versjon av Sora? Hvorfor ville han ellers ha hjulpet Riku? Eller er ikke Riku ond allikevel? Man merket jo tydlig at Riku var snill (eller verken snill eller ond) i Chain of Memories.
(Dette er basert på det grunnlag at Riku er Blindfolded Unknown (BFU), noe jeg er 99% sikker på at han er.)
og final fantasy charecters er summoner denne gangen, istedet for disney characters.
auron og carbuncle er bekreftet fåreløbig.[/b]
Auron summon? Jeg vet at han er partymedlem, men summon? Ok.
The enigmatic man har jeg ikke peiling på hvem er, men han er vel med i organisasjonen. en sofistikert person som har noe i baktanke føler jeg.
han er ikke slem, men ikke snill heller. vi får se hva skjer.
jeg diger stemmen hans, det er dustin hoffman.
han er garantert med i kh2.
"Stemmen" hans? Han snakker jo ikke? Man hører bare lyder når han "snakker", og i alle forklaringer/oversettelser på samtalen står det at ordene bare dukker opp i Soras hode.
sån som jeg har regnet det ut så er det 9 medkemmer, så plusser jeg på riku, for han blir garantert med i den onde siden. og malificent er med der. så totalt 11 stykk (fåreløbig)
Garantert ond? Bekreftelser, takk.
Skal vi se. Axel, Larxane, Laexus, Zexion, Marluxia, Vixen/Vexen, Enigmatic Man (om han ikke er en av de nevnte), to nye, en med gitar og en annen med tre spyd.
10. Ansem/DiZ? 11. Riku? 12. Malificent? Men Ansem sier jo at hun bare var en puppet, en person han brukte. Jeg vet at hun er tilbake, men løy Ansem? Og hvilket grunnlag har du for å påstå at hun er medlem av "The Organization"?
Ja, tolv kommer jeg til, om jeg ikke har talt feil.
Så kan man gjøre det på en annen måte. Sora drepte Larxane. Axel drepte Vixen. Riku drepte Laexus og Zexion. Da er det åtte igjen, ikke ni. Kan du fortelle meg din "utregning"? Jeg får det til å bli totalt 8, ikke 11.
Og ansem MÅ være diz, du ser jo det på øyet hans osv. garantert han.[/b]
Rett her oppe sa du at du ikke hadde peiling.
; Dessuten har en av de kuttekledde man ser i Deep Dive også et lysende øye. Hvem er det?
mikke mus tror jeg kan være med i organisasjonen, men ikke som en bad guy, men helle infiltrere dem innenifra. virker sån..
De trenger da ikke være medlem av The Organization for å gå i kutter? Meh. Jeg tror både han og Riku er mer eller mindre snill; twilight, kanskje, ingen av delene.
(Må unnskylde for et meget dårlig formulert innlegg.)