Street Fighter 3rd Strike

#21
Jin, hvis du hadde spilt det litt mer enn 1 gang hver andre måned, så hadde det kanskje hjulpet litt.
 
#22
Opprinnelig skrevet av Shadar@24.11.2004, 22.58
Er det noen her som spiller SF3 på Live? Jeg vurderer å begynne med det, og lurer både på om det lagger noe særlig, og selvsagt om det er noe rankingsystem eller annet.
140673​
Jeg spiller på Live nå og da ja, 9 av 10 kamper har lagg men når du finner en som har god connection er det sinnsykt kult. Da nærmer det seg offline.Man må bare være litt tålmodig. Så er det altfor mange shoto spillere der, blir jævlig lei av å møte Ken eller Ryu i hver kamp.

En ting til; ikke finn på å kjøpe amerikansk sticke (X-arcade)
Hvis du er ute etter en sticke til x-box er de bare en ute nå som er bra, Denne
 
#24
jepp det finnes, bruker det selv med hori sticke og det funker bra.
Posta svar til deg i andre tråden og, når jeg posta her trodde jeg du skulle ha xbox sticke.
 
#26
Link til Gouki combo vids pls :p hehe... Så jeg får fanget opplevelsen med spillet her :p

BTW. All respekt til Daigo
 
#27
Litt off topic her men..Inno, var du med på VF-gatheringen i sommer? ...og spilte SF..? (hva annet kan man spille der? :p)
 
#28
Opprinnelig skrevet av Red Hawk@26.11.2004, 23.13
Litt off topic her men..Inno, var du med på VF-gatheringen i sommer? ...og spilte SF..? (hva annet kan man spille der? :p)
141626​
Nope var ikke der. Men skal prøve å dukke opp hvis det blir no fler gatherings eller gp i Oslo omerådet.

Shadar : Vet ikke om en multi som funker bra, folk har hatt endel problemer med input lag på Magicbox blant annet. Jeg bruker Denne og den fungerer helt fin uten noe lagg.

BTW
Anbefaler alle som er nye til spillet å laste ned klippet som heter
Thongboy Bebop Presents-3S Basics: What You Should Know hos combovideos.com
Den går igjennom basics med spillet som er viktig å lære seg.
 

SHDR

Gullmedlem
#30
Uh ... teit spørsmål, men jeg merker at dette bare funker på random: hvordan EX-er jeg moves? Nå kan det hende jeg blander terminologi her, men såvidt jeg vet er EX-moves enchanced standard moves. Det hender jeg klarer det med charge, men jeg mistenker at det bare er jeg som treffer en kombinasjon med flaks, siden det ikke funker hver gang.

Hva er standard for å få til EX-moves? Jeg aner at det er rimelig elementært.

EDIT: Tror jeg fant det ut ... angrep pluss trippel-tap av aktuelt angrep, altså tapping av alle tre knapper? Det høres veldig ut som noe man MÅ ha stikke for å få til.
 
#31
Er ikke sikker på om jeg forstod spørsmålet ditt, men for å få f.eks EX tatsu maki så tapper man to kick knapper isteden for 1 etter d-df-f.
Er samme opplegg på alle moves som man kan 'Ex'e'
 
#33
Jepp samme for EX sho-ryu etc etc
 
#34
Nesten kjipt, men jeg savner en litt gammeldags Gouki. Siden det ikke er noe Shin Gouki ser jeg ikke noe problem i at han skulle ha like mye helse som alle andre, og han kunne godt hatt EX han også...

En liten redigering Shadar: Ha-dou Ken er kvartsirkel fram (qcf), ikke halvsirkel fram (hcf) ;)
 
#35
Noen som vet hvorfor Gouki tåler mindre enn andre? Jeg og NukleuZ lurer!
Kul den "3s Basics - What You Should Know" vid'en, thanx for link Inno!
 
#36
Kanskje det er for å prøve å gjøre han noe mer balansert? Med tanke på at han er kraftig over-powered nok fra før av, liksom.
 
#37
Noe litt mer forklarende enn sånt da... Du han er overpowered haxx0r cheater OMG!!!!!!!!!!!!111 blir litt sånn tynt :p
 

EagleJin

Bear Necessity
#38
Vel.. Gouki har alltid vært sterkere, men med mindre helse enn resten. Spesielt Shin Gouki er veldig utsatt her. Hvorfor annet enn at han er "overpowered" vet jeg ikke..
Det er en grunn til at han ofte er på ban-lista i turneringer (gjelder flere av sf-spillene).
 
#39
Likte Shin Gouki slik han er i SFA3 jeg XD
Han var en helt vanlig char der, med like mye helse, og like stor sjanse til å tape. Så lenge man spilte mot Shin Gouki :p

Trenger ikke å være like sterk som der, men heller ikke like svak som i noen andre spill. Det at han ikke er blant toppen av chars'a er skuffende..
 
#40
Strengths
+He is a master at juggling
+He’s got a total of 7 super Arts
+He has the Shun Goku Satsu and the Kongou kokuretsu zan
+ most of his moves have alot of priorities

Weaknesses
-His stun gauge is very short
-He takes more damage than other characters
-some of the bigger fighters can pull off 100% damage combos on him
-he has No EX moves




Var det jeg fant selv iallefall... Vet da ikke om det stemmer... Hehe.. Men jeg lover jeg skal begynne med spillet snart.... Bare flink til å henge etter... Endelig begynt med sticke for å si det sånn...