han må jo først connecte WS+2 for å få den inn.. Prøv å gjør det mens Paul stresser ræva av deg.
Hehe, skjønner godt hva du mener. Jeg spilte mot Dukes Paul en gang, og fikk ikke en eneste sjanse til å komme meg ned i posisjon en gang. Men, det kan allikevel gjøres, dersom man behersker ss, iws+2 (raskere versjon av ws+2 for de som ikke visste det). I Kysg Kaz act. 1 ser vi ganske hyppig bruk av iws, og det imponerer mer hver gang han får inn 3 eller flere.
Ja det er ikke umulig, har tom fått inn b~b+2,Iws+2,1,2,f,d,d/f+1,3 et par ganger, men LETT det var det ikke

Huff Paul ja, en utrolig overpowerered karakter som desverre ikke krever for mye av spilleren heller, vanskelig å spille mot.
]Ling er vel den som har beholdt mest av æren fra TTT (hvis vi ser bort i fra det felles kjipt lagde treffpunktsystemet), siden hun ikke har disse hyper-devastating comboene, og det derfor krever en viss skill-level å spille hu ålreit.
Jepp, Ling krever en viss teknikk ja, personlig er hun en av mine topp fire i Tekken, jeg har alltid hatt en greie for små, nette japanske skolepiker (i uniformer) skjønner du..
Vel også jeg har fått inn en launcher på parking area og bare b+3,SSL,1,1,1,1,1,2,4,2,f+3,4,3,1,1,1,1 osv med Hwoarang, men jeg vil ikke påstå at dette er noe jeg fisker etter i en fight
Det gjør jeg :thumbsup: bare spør Hawk, Cinos eller SortUlv. Jeg har desverre ikke noe annet våpen med Lee mot disse tre. 1,2~f funker ikke i lengden. Folk har etterhvert lært seg bruken av d/b+1.
Vel om man fisker etter evighetskomboene i Tekken så dukker de nok opp med ikke altfor store mellomrom, det stemmer nok det ja, men føler du virkelig at du spiller "safe" når du spiller sånn? Hvis ja: respekt til deg. Hvis nei: samma gjelder meg :S ..
Når det gjelder Lee så spiller jeg også på det å få motstanderen til en vegg for deretter å juggle og juggle ivei.. Lee er ikke så tæss uten vegger desverre.
Nå er det bare å glede seg til femmern ja. Håper på flere folk, mindre bugs samt at vegger består