Tekken5

Status
Stengt for ytterligere svar.
Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@30.04.2004, 07.11
De klippene fra TZ er jeg ikke sikker på om jeg tør tro på, fordi Jin vises med sin gamle, røde drakt fra TTT og T3. Også et klipp av Jin som ligner mistenkelig mye på en del av T3 introen (der Ogre holder opp et hode, og Jin "knuser bildet")
Hvor finner du klipp av drakta hans? Alt jeg finner er en flash som viser hodet til Jin. :unsure:

EagleJin

Bear Necessity
funny
Her :)
Se gjennom bildene under "Images".

edit: så gjennom bildene selv nå, og hvis man ser litt nærmere ser man at det grafiske er forbedret. Men hvorfor bruker Jin tgf???????? Han hadde avlært Mishima Ryu. Tyder bare mer og mer på at vi får en tosidig Jin i neste Tekken. En med Mishima Ryu, og en med tradisjonell Shotokan.

edit 2: tekken + 5 = ?
Tekken + 5 = ???

han må jo først connecte WS+2 for å få den inn.. Prøv å gjør det mens Paul stresser ræva av deg.
Hehe, skjønner godt hva du mener. Jeg spilte mot Dukes Paul en gang, og fikk ikke en eneste sjanse til å komme meg ned i posisjon en gang. Men, det kan allikevel gjøres, dersom man behersker ss, iws+2 (raskere versjon av ws+2 for de som ikke visste det). I Kysg Kaz act. 1 ser vi ganske hyppig bruk av iws, og det imponerer mer hver gang han får inn 3 eller flere.
Ja det er ikke umulig, har tom fått inn b~b+2,Iws+2,1,2,f,d,d/f+1,3 et par ganger, men LETT det var det ikke:)
Huff Paul ja, en utrolig overpowerered karakter som desverre ikke krever for mye av spilleren heller, vanskelig å spille mot.

]Ling er vel den som har beholdt mest av æren fra TTT (hvis vi ser bort i fra det felles kjipt lagde treffpunktsystemet), siden hun ikke har disse hyper-devastating comboene, og det derfor krever en viss skill-level å spille hu ålreit.
Jepp, Ling krever en viss teknikk ja, personlig er hun en av mine topp fire i Tekken, jeg har alltid hatt en greie for små, nette japanske skolepiker (i uniformer) skjønner du..
Vel også jeg har fått inn en launcher på parking area og bare b+3,SSL,1,1,1,1,1,2,4,2,f+3,4,3,1,1,1,1 osv med Hwoarang, men jeg vil ikke påstå at dette er noe jeg fisker etter i en fight
Det gjør jeg  :thumbsup: bare spør Hawk, Cinos eller SortUlv. Jeg har desverre ikke noe annet våpen med Lee mot disse tre. 1,2~f funker ikke i lengden. Folk har etterhvert lært seg bruken av d/b+1.
Vel om man fisker etter evighetskomboene i Tekken så dukker de nok opp med ikke altfor store mellomrom, det stemmer nok det ja, men føler du virkelig at du spiller "safe" når du spiller sånn? Hvis ja: respekt til deg. Hvis nei: samma gjelder meg :S ..

Når det gjelder Lee så spiller jeg også på det å få motstanderen til en vegg for deretter å juggle og juggle ivei.. Lee er ikke så tæss uten vegger desverre.

Nå er det bare å glede seg til femmern ja. Håper på flere folk, mindre bugs samt at vegger består

Opprinnelig skrevet av maddon@04.05.2004, 12.34
Det gjør jeg  :thumbsup: bare spør Hawk, Cinos eller SortUlv. Jeg har desverre ikke noe annet våpen med Lee mot disse tre. 1,2~f funker ikke i lengden. Folk har etterhvert lært seg bruken av d/b+1.
Vel om man fisker etter evighetskomboene i Tekken så dukker de nok opp med ikke altfor store mellomrom, det stemmer nok det ja, men føler du virkelig at du spiller "safe" når du spiller sånn? Hvis ja: respekt til deg. Hvis nei: samma gjelder meg :S ..
Han virker til å føle seg safe nok når han starter å gyve løs med en evighets-juggle med Lee. Han har det med å finne rette tidspunktene for å skyte meg i været med det kneet sitt, hehe.

Evighets-juggle med Lee er en av de tingene jeg av prinsipp ikke har lært meg fullt ut, fordi jeg er så ekstremt lei av å se den. Det er det eneste som blir vist på "combo"-vids, det er det eneste folk gjør med Lee, når de spiller med han, etc.

Opprinnelig skrevet av maddon
Nå er det bare å glede seg til femmern ja. Håper på flere folk, mindre bugs samt at vegger består
Personlig håper jeg de går mer tilbake til den gamle motoren. Etter min smak, så passer Tekken best uten vegger. Men skal de fortsette med vegger, håper jeg de gjør det mer gjennomført, og ikke med like mange stygge bugs.

:D Tekken 5 er bekreftet på E3

Kilik

Lokal moderator
Jepp, til PlayStation 2 hvis noen skulle være i tvil om det...

EagleJin

Bear Necessity
har tom fått inn b~b+2,Iws+2,1,2,f,d,d/f+1,3 et par ganger, men LETT det var det ikke:)
Det vanskeligste med den comboen er å få inn b,b+2 effektivt i kamp. Er så treig teknikk, og enkel å kontre. Hvis den andre da er Kaz, kan man like godt legge fra seg kontrollen :p Hvis Kaz i tillegg ssl, iws+2, iws+2, iws+2, 3,1, 1, d/f+1,f+2.. vel.. du får håpe at en vegg ikke er i nærheten ;)

Endelig.. Har ventet på en bekreftelse lenge. Turte ikke tro noe skikkelig før den kom.

Opprinnelig skrevet av maddon@13.05.2004, 15.48
Det ser desverre ikke ut som om de har fått med Mokojin da :tommelned:
Mokujin.

EagleJin

Bear Necessity
På tide Namco luka ut "random char"-karakterene. Er møkk lei dem! Mokujin, mer Mokujin/Tetsujin, Unknown (sort of random) og så Combot.. Og alle er like ustabile, og har aldri hatt noe spesielt å gjøre med storyen (med unntak av Combot som var en av Lees grunner til å delta i KoIF4).

EN ting må vi ha klart:
Craigs nye kast ser SINNSYKT ut! Men denne gangen er det ikke bug når noen utfører air throw ;)

Det er TRØKK!!! Nå RAKNER det for meg!!! Dette blir så bra, endlig har tekken fått sin første air throw, så konge. Men Law da, fikk jo bare sett et spark som kan gå i dragon og da igjen i double, ahhh bare tenk på mulighetene!! :)) Det er TRØKK det gutta, TRØKK. Tekken 5 kommer til å ta av helt....det kommer til å klikke!!!! Jeg kan bare ikke vente!!! Eaglejin, blir det TRØKK ELLER?

En link til en plass vi kan laste ned trailer hadde vært fint. Gjerne en som fungerer, uten at man må betale penger for å registrere seg.

EagleJin

Bear Necessity
Tekken-Official lar deg nå streame traileren, og traileren finner du her: T5 18 wheeler
Enjoy!

Nilo: Trøkk? Vi får se ;). En ting er sikkert: Jeg gleder meg mer nå enn for 3 år siden.

Fant et kult bilde på maskina mi som jeg mekka for ikke så lenge siden ^_^

Hvis noen skulle være interessert i å se: Asuka Kazama - Moonlight

Fint å få høre hva dere synes :)

Red Hawk Trykk for spoiler
<div id="15149425191822713_open" style="display:none;">smuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud da!!!!!!!!!

Men seriøs, håper de har tonet ned Jin da, det blir bare konge. Law han er så gern, jeg gleder meg så mye at det er skummelt :sikle:

Howie det er jo ikke sikkert da, men det hadde vært kult. Tenker mye på SC2 stil på grafikken når jeg ser tekken5..

Hmm..tekken-cards er greit nok det, men så å si den eneste grunnen til at det skal være er at VF har det, som er et genialt spill, og den funksjonen gjør det enda kulere. Så hvorfor skal tekken bli mer likt vf?!?
At VF er bra betyr ikke at Tekken blir bra hvis det går mer og mer i den retningen. Da blir det bare dårlig kopi. Fightespill er bra når de er unike, noe Tekken stort sett har vært hele tiden. Og med sånn card-sak gjør at Tekken ikke er Tekken lenger, noe jeg vil tippe at Tekken-fans ikke vil ha noe av. Kan godt ta ekstremt feil her, men jeg vil hvertfall ikke det.

Jeg håper ikke T5 blir som VF... Det blir synd.
Men uansett, gleder meg kjempe mye! Elsker Tekken! Synes det ser interessant ut. De nye characterene er tøffe, særlig Raven. Og så er heldigvis Hwoarang, Xiaoyu, Jin og Kazuya med! Da er i det minste jeg berga!

Status
Stengt for ytterligere svar.