Er det noen andre her inne som har hatt problemer med og få patchet spillet sitt opp til V2.0? Jeg har ikke klart og fått det til enda, får bare en sånn Critical Error Message - Installed game version is invalid or incomplete. Spilet er kjøpt gjennom Gamezone og jeg har delux utgaven så det ikke kjøpt gjennom steam eller GoG.
Har prøvd og installert dette spillet flere ganger uten og fått det til å funke, de første feilmeldingene jeg fikk etter og ha installert det første gangen var critical error in temporary files. Så da måtte jeg laste ned en sånn Critical Rebuild patch som gjorde at jeg fikk spillet til 1.35 versjonen, sånn at jeg nå kan få spilt spillet. Men og få det til 2.0 versjonen går ikke det det bare kommer opp: Installed game version is invalid or incomplete hver gang jeg prøver og patche det opp enten via luncheren eller manuelt. Har lastet ned alt av patcher til spillet og den eneste som funker og som lar meg få spille spillet er denne Critical Rebuild patchen.
Har lest på forumet til de som står bak spillet og vel kan si såpass at jeg er langt ifra den eneste som har disse problemene, enten det er kjøpt via steam eller gog. Men det er ingen som har kommet opp men en skikkelig løsning på det enda

Så lurte bare på om det er noen her som har hatt disse problemene?
Tror jeg aldri har vært borti i ett spill i 2011 som skal være så trøblete å få patchet eller til å funke