Utflod: Nye Veganere

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg er litt i samme båt selv, ganske misunnelig på alle som føler hypen inn i ryggmargen, men klarer ikke helt "se gleden" etter F3. Ny motor snart plz plz plz

Nabbe

Har fin hatt.
Du er teit. Fallout 3 eier, og New Vegas kommer til aa eie det og. At det til tider er nesten broken er ikke nok til aa endre det faktum.

Regner med at jeg har hentelapp i postkassa naar jeg er hjemme igjen. No collector´s edition oppi denne dritten.

demake

Seksuelt godteri

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og så kommer Quinns og stikker høl på ballongen.
By far the most annoying and prevalent oddity is that the NPCs you encounter in towns and stationed around the wasteland have strange, hairpin senses of danger, and simply walking past them can be enough to trigger some kind of evasive AI routine. The result is that you’ll walk into a town, and four or five NPCs will abruptly start sprinting away from you in endless circles. “WELCOME, STRANGER,” they’ll shout while rubbing themselves against burnt-out trucks and walls. Sound annoying? Now imagine you have to talk to one of them for a quest, so you end up chasing them all around town. Yeah.
The Oblivion engine’s back! Now, the thing about the Oblivion engine is that it’s a bit of a charisma vacuum, and you have to work quite hard to make people not come across as stocky puppets. New Vegas doesn’t try very hard. In fact it tries so little that I’ve been having shootouts with people who maintain the same lazy smile or expression of doped boredom that they wear before the fighting starts.
I’ve also had a couple of encounters with that strange ragdoll rubberman glitch where somebody falls over, and their body elongates until it becomes an intangible sheet that divides the level. I later died when some enemies happened to ambush me by attacking from the other side of the glitch. True story.
The new “Hardcore” mode on offer that means your character has to eat, drink and sleep is a touch nonsensical. After 48 in-game hours where I did nothing but walk and fight, I checked my FOD, SLP and H20 meters in the nick of time, because they all showed that I only had about 50 points out of 1000 left. I drank some water, ate some fruit, and checked the meters again. They now read 0. As in, after 48 hours they hadn’t ticked from 1000 to 50. They’d ticked from 0 to 50. I could go without drinking or sleeping for weeks. Also, in Hardcore mode food still heals damage you’ve taken, it just takes a few seconds instead of being instantaneous. So you still have the ability to get shot, bring up the Pip Boy, devour 40 packets of instant mash, exit the Pip Boy and keep fighting.
Jepp. Vanquish til helga. :smugdog:

Novastrum

Feminist-elitist
Spilte F3 her om dagen, og da ble jeg for første gang på lenge hypa igjen. Ser pent ut gjør det og, selv om npc-ene ser ut som de har en pinne i sjela si.
Ser ut til at NW får jevnt over bra karakterer, bortsett fra Gamezone som trenger lesere og klinker til med "6,5" av 10.

Irriterende småting i et Bethesda/Obsidian-spill? Nei nå har jeg aldri...

Keep spergin on, jeg skal fighte the good fight som bare faen i helga :smugdog:

Jeg skal oppsøke Radiant-AI NPCen som en kjær gammel venn og følge spent med på praten om været og bandittene nede ved stranda som lager kvalm.

Det kan UMULIG være dårligere enn F3 som jeg har hatt minst 200 timer moro med (i varierende grad, selvsagt) så dette skal jeg ha! Nå vet jeg bare egentlig ikke om jeg har råd, men da får det snyltes på venner.

Novastrum

Feminist-elitist
Preloading via steam tilgjengelig nå.

1,4 Megabyte/s :yay:

Jante

privileged CIS shitlord
5 Megabyte/s, og ferdig på under en halvtime. Ser ikke helt poenget ditt, Nova?

Novastrum

Feminist-elitist
Poenget var at den snart var ferdig født på harddisken min, derav den festlige smileyen plassert ved siden av. Som ved en gebursdag likesom. Ellers betaler jeg ikke for mer enn 12 mbit, så der er det ingen store overraskelser. Nå liggern nesten på 2 megabyte/s, forresten.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja fysj, tenk å spille Fallout på noe annet enn PC... vent litt.

Jante

privileged CIS shitlord
Hvorfor leser konsollbabbyer som Thinaran RPS?

Lodin

Der Waaaah
Fordi Fetipants linka til dem.

Preloaden er nede og regner med at også torrenten er det i morra. Det :smugdog:'es med stil.

E: Det virker ikke! :argh:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fæle greier.

SHDR

Gullmedlem
Ser ut til at jeg venter i noen måneder med å tæsje dette også. Er det noe jeg ikke gidder å bruke den lille fritida mi på, så er det å se på et talentløst content-drevet spill som kræsjer og bøgger og slipper unna med det fordi det kommer fra et selskap som ikke har produsert stabil kode på et tiår. Whopeefuckingdoo.

Open world = dead in my mind.