Samme som Fallout 3, altså? Det var alltid et spill du måtte ville utforske og skrote rundt i på egenhånd ettersom alle (yes, Virginia, all) questene sugde esellem. Skytinga var ræva, RPG-systemet var overflødig og egentlig bare en incremental content unlock uten videre dybde, mens grafikken egentlig bare var helt godkjent og samtlige fiender hadde så stygg animasjon og så skrot adferdsdesign (la oss ikke kalle det AI) at de knakk hele illusjonen uansett. Var gøy en stund, da. Fengende verden og slikt -- men kanskje mest fordi jeg var nysgjerrig på å se hva de kom til å gjøre ut av den. Nå som jeg vet at Bethesdas tolkning er mye døllere enn de originale spillene (eller snarere døllere enn minnene mine) så bryr jeg meg ikke allverdens om New Vegas.
Kan alle stikke og kjøpe Vanquish istedet nå, slik at Obsidian går konk og slutter å produsere halvhjerta skrot mens Platinum får en millionselger og får fortsette med å lage steike polerte knalltitler som spiller på mediets styrker istedet for å late som om VR fortsatt er idealet?