Som Houseman nevner, er min strategi å opparbeide GR en større flokk med "middelmådige" til "meget gode" skribenter, i stedet for å gi samtlige nei og begrense oss til en eller to, og så gradvis bygge oss oppover, størrelsesmessig og kvalitetmessig. Førstnevnte er vi allerede langt på vei med, og sistnevnte har kommet fryktelig langt med det siste året. Det er som et resultat av dette jeg leter etter nye anmeldere som kan fylle skoene til de som ikke har levert like godt som jeg trodde de ville, etter alle disse årene.
Hvis du i din tid som Spillegal-boss hadde akseptert medarbeidere som kanskje ikke fylte dine egne sko (i alle fall etter din egen vurdering), men likevel vet hva de pratet om (og det må finnes mange av de på dette forumet, Houseman inkludert), er jeg overbevist om at SG hadde kommet veldig mye lengre. Du kunne jo fremdeles kommet med dine overlegne features og omtaler, og samtidig gitt nettstedet flere ben å stå på.
Hvis du i din tid som Spillegal-boss hadde akseptert medarbeidere som kanskje ikke fylte dine egne sko (i alle fall etter din egen vurdering), men likevel vet hva de pratet om (og det må finnes mange av de på dette forumet, Houseman inkludert), er jeg overbevist om at SG hadde kommet veldig mye lengre. Du kunne jo fremdeles kommet med dine overlegne features og omtaler, og samtidig gitt nettstedet flere ben å stå på.