Jeg elsket pressekonferansen, den var genial, om enn noe litt kort. Spesielt likte jeg hvordan de demonstrerte hvor bra kontrolleren faktisk funker, veldig moro å se at fyren som fikk komme opp fra salen faktisk tok det intuitivt. Ikke var det mye tørrprat heller, selv om man selvfølgelig måtte overleve å høre dem si "Change is good." osv. et par ganger. Uansett, det er liten tvil om at denne maskinen skal bli min når den kommer ut, <strike>lurer litt på om de klarer å få den ut i Europa også i siste kvartal 2006 eller om vi må drøye den en god stund som vanlig..</strike> (Edit: Ser nå at det lanseres worldwide siste kvartal 2006, genialt!) Fikk heller ikke helt med meg om Reggie sa at det ville komme GC og Wii-versjon av Zelda Twilight Princess i Europa også, hørtes ut som om dette var noe som spesielt i "the Americas"(kan for all del være at det bare var lanseringsdatoene for de to versjonene som er den samme på andre siden av atlantern og forskjellig her.
Er også spent på om det blir noen ordentlig oppsett av kobling mellom DS og Wii, og også hvordan online-spilling vil fungere med Wii, men får håpe at det kommer etterhvert.
Gleder meg også mye til alle de geniale DS-spillene som ble lansert, og ble nesten frista til å selge DS-en og kjøpe DS lite istedet. Noen som vet når den lanseres i Europa forresten?