[Wii] Zelda: Skyward Sword (Wii)

rørslekontroll
rofl

Lite sideoppdrag, altså? Hmmm...
Stoler i hvert fall ikke på karakterer og hyllest spillet får. Samme greia med Twilight og vi vet alle hvor fortjent den 95-eren på metascore er. Lurer på om det må plukkes opp likevel.
Må man ha wii-motion + for å spille det?

rofl

Lite sideoppdrag, altså? Hmmm...
Stoler i hvert fall ikke på karakterer og hyllest spillet får. Samme greia med Twilight og vi vet alle hvor fortjent den 95-eren på metascore er. Lurer på om det må plukkes opp likevel.
Må man ha wii-motion + for å spille det?
Tviler på at det vil toppe ALttP, OoT, MM og WW som samtlige anmelder sier, men tror vi kan trygt fastslå at det er bedre enn TP med god margin.

Lodin:
Ut i fra elkjopsprisene å dømme er det nok billigere å bare kjøpe seg en separat.

Patney:
Mulig, men lite sidequests er ikke spesielt positivt for mitt vedkommende. Aldri vært noe hardfan og Twilight er ironisk nok det eneste jeg har runna, men likte WW godt. Husker ikke om det var så voldsomt mye sidequests i det heller, men. Langt bedre uansett. Får se hva folka her inne synes om det og vurdere det derfra.

Tror heller jeg gårr for Xenoblade Chronicles som årets innkjøp til Wiien. ^^

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
CameraZOOM-20111116163630878.jpg

En ting som er litt rart, og som jeg aldri har opplevd i et Nintendospill før, er at kameraet hakker. Har dere det? Alt av animasjoner og slikt flyter som smør, men når kameraet panorerer hakker det på et vis jeg aldri har sett før.

Skitne drittunge som jeg har, lastet jeg det ned. Skal ønske meg det til jul, og jeg tviler på at jeg kommer til å spille det før da uansett. Kommer heeelt an på Skyrim.

Har noen forresten erfaringer med komponentkabler? Jeg har en dugelig TV, men Wii-spill har en tendens til å se ut som et DS-spill på min skjerm, kan det ha noe å gjøre med at jeg kjøpte noe billige greier fra Clas Ohlson istedetfor de ofesiele og sertifeserte og kvalitetsmerkede av nintendo?

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Billige kabler kan gi et surere bilde hvis de er dårlig isolert.

Kanskje jeg burde se etter nye kabler, for selv PS2 ser ganske pent ut med sine gode kabler. Er klar over at komponent ikke sender digitale signaler som HDMI.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Brenn dem til grunne! Når de grinebiterne på Eurogamer gir 10/10 så må jo alle andre sider gi spillet 12/10

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
"Predictable formula" i et Zelda-spill, nå står ikke verden til ramadan. Når det er sagt blir jeg litt bekymra når jeg leser at kontrollsystemet er sånn at det går fortere å bare veive seg til seier enn å slåss slik man skal. På den annen side er det IGN, så vi får se.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg merker ofte at veivinga jeg er vant med fra Twilight Princess rett og slett ikke funker her, jeg må gjøre litt større bevegelser enn bare flicks.