Age of Conan - Beta er her

#61
Lener mot Wildsoul, men har ikke fått no svar enda.
 
#65
Gemerelt sett mindre folk som faktisk vet hva de gjør også.
 
#66
Muligens. Vi får nå se. Jeg tror jeg slenger meg på serveren Mor'di skal være på også. Siege Battles virker interessant, og guilden har jo oppimot femhundre medlemmer allerede. Har en del klassekamerater som også er i guildet, så det skal bli spennende å se hva som skjer.
 
#67
Skal ikke si uting om andre guilder uten videre, men jeg hadde ikke joinet en guild med så åpen rekrutering, casual eller ikke.
 
#68
Selv om jeg ikke kommer til å spille hardcore i det hele tatt, ikke casual engang, så må jeg nesten si meg enig med Eivind. 500 medlemmer ødelegger langt over halve poenget med en guild i og for seg, hva er vits med en så stor guild når General chat gjør nesten bedre nytte?

Må beklage evenutelle skrivefeil og rævdårlige formuleringer, skriver dette sterkt beruset. o-o
 
#70
Det blir da Fury på oss. Gigantisk russisk MMO-Community som har valgt Wildsoul som hovedserver, så sjansen for at dette blir AoCs svar på Warsong (eller hva den server nå het) er godt mulig.

Uansett, idioter er det på alle serverne, men det er greit om de faktisk forstår deg.
 
#73
Bleh, er så neger å sitte her og vente på at serverene skal åpne! Han ene i guilden greide å logge seg på da serverene ble satt opp, mest sannsynlig ved en feiltakelse, og fikk mekka seg en karakter:p

Det som er mest dritt er at jeg straks skal dra og vil gjerne få sikra meg et navn før det blir tatt.
 
#76
Aiaiai, nye servere! Og vi har bytta til Battlescar.
 
#78
Nei, utsatt til 20.00 GMT (22.00 norsk tid). Men nå ser det ut som om Battlescar ikke skal opp, så da blir det nok Fury på meg.
 
#79
For en overaskelse at det ble problemer. Men for all del, skriv litt om det når du får spillt litt. Begynner nesten å få litt lyst til å gi det en sjanse. Savner da WoW var nytt for meg, og håper AoC kan gi meg litt den samme opplevelsen som WoW gjorde for 3 år siden. Men det blir ikke noe AoC på meg før etter eksamenstiden (og muligens et nytt GFX-kort).
 
#80
Så, nå som Conan har vært ute i ca 1 dag, hva syntes folk? Har kommet meg til lvl 11 nå og syntes spillet er kongemajor! Bortsett fra at jeg har for dårlig PC til å kjøre det smertefritt på low. Noe som forhåpentligvis fikser seg når 2gig mer ram dukker opp på posten.