Endelig et sted for meg å kunne lufte ut mine tanker rundt Spillegal: synes det er trist å se en side som var blant norges største (eller var den kanskje det, husker ikke) gå nærmest rett ned.
Jeg savner innhold. Jeg savner flere omtaler, selv om det ikke er det største problemet, og Jeg savner nyheter. Men først og fremst mangler jeg ivrige folk som er interessert i og har kunnskap til å lage norges beste spillside og gjør det som trengs for å komme der.
Jeg tror ikke du skal begynne å snakke om kunnskap her, vennen, for jeg tror både du og jeg vet hvem det er som har mest greie på spill i denne samtalen her. At jeg ikke skriver tre omtaler i uka er en ganske annen sak, men det jobber jeg med. Deadlinene på Gamer er ganske mye strammere enn jeg er vant til å forholde meg til, og siden jeg må jobbe så raskt der, spiller jeg mye mer spill. Det betyr mer omtaler på SG.
Ser Shadar kommer med kritikk mot alle andre norske sider (deriblant GameReactor, norges størstespillside, og min egen side) for bare å pøse ut med dårlig skrevet innhold. Teksten kan naturligvis aldri bli perfekt nok, men det gjelder å finne en god balanse av gode tekster og effektivitet. Uansett: flaut. :tommelned:
In fact, jo. Alle klesplaggene øker statistikkene dine. De har definitivt noe å si for hvordan du spiller.
Her følger en rask opdatering med enda litt mer bilder. Merk at det øverste bildet er falsk laget av IGN, men er basert på skildringer fra Nintendo - så et lignende produkt vil faktisk komme.
Aida. Det var visst ikke så lett å skrive norsk.
Grafisk sett er ikkje Fahrenheit noko å akkurat skryte over, sjølv på høgaste oppløysning.
Oppløsningen har som kjent alt å si for både teksturdetaljer, polygontall og ikke minst art direction! Flott levert.
Hm. Nei, det er ikke så lett å være perfekt alltid. Jeg kan godt sample GameReactor litt også, men alle vet at det er forferdelig dårlig, så da er det mer eller mindre overflødig. At man har respekt for noens posisjon i markedet betyr da ikke at vedkommende magasin eller nettside har godt innhold.
Får håpe denne kritikken kan hjelpe dere med å komme på rett kjøl. Lykek til i alle fall.